Smitaren Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Datum: 9/8 Tid: 19.00 (registrering mellan 18.00-18.50) Spel: No Limit Holdem, Freezeout Buy-in: 400+50 Startmarker: 5000 Max platser: 48 Blinds startar på 25/50, periodlängd 20 minuter. Obs. Nu har vi lagt in en extra period, 75/150 spelas mellan 50/100 och 100/200. För anmälning maila Ståhl, d_stahl82@hotmail.com Hur du blir medlem läs här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2005 Det värmer mitt hjärta att det nu, redan på fredag, är FULLT inför turneringen på tisdag! Hoppas på en trevlig kväll med fina kort, trevlig stämning och en final-läktare där folk applåderar och klappar varandra på axeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RIK_123 Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2005 Kom jag med där jag skickade pm med alla mina detaljer igår vid lunchtiden RIK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2005 Kom jag med där jag skickade pm med alla mina detaljer igår vid lunchtidenRIK Jag har inte fått något PM av dig, så nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cowboy Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 En fråga bara hur länge brukar era turneringar ta? förstår att det inte kanske är lätt att svara på men cirkus när är det över?. mvh tony Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 7 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 Mellan 00 och 01 beräknas det att vara över. /Jens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weeeeman Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Danne hör av dej om det skulle bli en plats över är du snäll.. /Trattbazzen 23 suited Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RIK_123 Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Kom jag med där jag skickade pm med alla mina detaljer igår vid lunchtidenRIK Jag har inte fått något PM av dig, så nej! I mina pm så står det att det är skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Kom jag med där jag skickade pm med alla mina detaljer igår vid lunchtidenRIK Jag har inte fått något PM av dig, så nej! I mina pm så står det att det är skickat Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrAnton Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Tack för ett riktigt bra arrangemang. Hade väldigt kul i min första riktiga livepoker-turnering. Synd att man inte lyckades smita in på finalbordet Keep up the good work Andy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts