Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

En fråga angående vad som räknas som en rakad hand hos parbet

Där står såhär: Minimum rejken är $ 0,25/0.5

Betyder det att raken måste uppgå till o,25 eller 0,5 dollar vid en hand eller att handen måste spelas på ett bord med blindsen 0,25/0,5 och att där tas rake från potten

Postad
Har crazy poker bonus denna månad?

läste nått om det på bonuswhores men hittade ingen info på crazy pokers hemsida.....

Så som jag förstått det är det en deposit på 20% 100$ max, 7x, som man kan göra om den första varje månad. Har själv inte provat denna månad. Dock så gjorde jag 40%-depositbonusen i juni och denna i juli, så den fungerar nog. Ruggigt bra bonus om det stämmer, den borde stå med under bonuskoder.

Postad

Hur funkar Refer-a-friend bonusen Everestpoker har? Sätts pengarna in på kontot direkt vid registreringen, eller funkar den som sign up bonusen, att man måste spela massor för att få den, och därför också måste sätta in pengar på kontot att spela för?

Och den som tipsar, får han sina 50 direkt? Vilka villkor gäller?

Tycker deras information om bonusarna var en enda röra.

Postad
Hur funkar Refer-a-friend bonusen Everestpoker har? Sätts pengarna in på kontot direkt vid registreringen, eller funkar den som sign up bonusen, att man måste spela massor för att få den, och därför också måste sätta in pengar på kontot att spela för?

Och den som tipsar, får han sina 50 direkt? Vilka villkor gäller?

Tycker deras information om bonusarna var en enda röra.

Utan att ha kollat på everestpokers sida kan jag säga att din polare måste sätta in pengar, sen vet jag inte om han även måste spela händer. Men jag skulle inte rekomendera everestpoker. Om jag var du skulle jag läsa igenom den här tråden och sedan ta mig en funderare om jag är beredd att riskera en insättning där. Tycker heller inte att deras bonus är särskilt mycket att hänga i julgranen.

EDIT: ok jag var lite för snabb, det verkar som att man kanske inte alls måste sätta in pengar. Det står däremot såhär: "Du har upp till 180 dagar på dig, från det datum då din vän registrerade sig, att tjäna in bonusen genom berättigande insatser i spel med riktiga pengar. " Men in vän verkar inte måste spela något. Eller så gäller samma regler för honom som för dej. Med andra ord vet jag ingenting och är tyst nu :roll: . Men min rekommendation gäller fortfarande.

Postad

Tänkte börja spela på bestpoker i kväll/natt, vill bara höra om något fixat bonusen på 120eur? Verkar för bra för att vara sant 200 r hands(0,3 eur rake-krav). Har någon satt in 400eur o spelat 200 r hands o fått sina 120 eur??? eller tar det någon längre tid att få dessa 120 eur av bestpoker när man väl spelar 200r hands?

"3. Vid först insättningen behöver du inte ange någon "deposit code" eftersom sign up koden ovan automatiskt ger dig 30% max €120 på första insättningen.

4. Kontakta supporten när du spelat så att du fått 200 VIP så får du bonusen utbetald med en gång. "

Postad
Tänkte börja spela på bestpoker i kväll/natt, vill bara höra om något fixat bonusen på 120eur? Verkar för bra för att vara sant 200 r hands(0,3 eur rake-krav). Har någon satt in 400eur o spelat 200 r hands o fått sina 120 eur??? eller tar det någon längre tid att få dessa 120 eur av bestpoker när man väl spelar 200r hands?

"3. Vid först insättningen behöver du inte ange någon "deposit code" eftersom sign up koden ovan automatiskt ger dig 30% max €120 på första insättningen.

4. Kontakta supporten när du spelat så att du fått 200 VIP så får du bonusen utbetald med en gång. "

.......potten ska vara på minst 10 euro och ja, det räcker med 200 VIP point och efter du har gjort det så är det bara till maila supporten, jag fick mina pengar efter ca 1 dag.

Det är bara till att klicka på bannern så behöver du inte fylla i någon kod.

Postad
Man verkar inte behöva mejla supporten ens numera (bestpoker bonusen) jag spelade klart mina 200 VIP idag och ca 1-2 minuter efter jag gjort det satt 120 friska euro på kontot.

jag kan bara hålla med, jag spelade klart den häromdagen och pengarna rasslar in utan man behöver göra något.

trevlig bonus och trevliga spelare att möta ;)

/A :club:

Postad

Signa nyligen up på betafair poker, har en schysst deal nu spela 50 händer så får man boken "Doyle Brunson's Super System 2 A Course In Power Poker" ända kravet var 50 r hands :) Övrig bonus dom har är 200us vid 2000 r hands (10us för varje 100r hands)! Är också smidigt att man sköter alla insättningar/uttag via sitt Visa-kort utan några avgifter!

Postad
Signa nyligen up på betafair poker, har en schysst deal nu spela 50 händer så får man boken "Doyle Brunson's Super System 2 A Course In Power Poker" ända kravet var 50 r hands :) Övrig bonus dom har är 200us vid 2000 r hands (10us för varje 100r hands)! Är också smidigt att man sköter alla insättningar/uttag via sitt Visa-kort utan några avgifter!

Tack för tipset :) ..boken låter väldigt intressant..har du möjligt viss en url tillgodo ? för på deras sida så hittar jag ingen info http://www.betfair.com/pokerroom/Index.do

Postad

Nu blir jag riktigt nervös. Jag har precis satt in 385€ på bestpoker. Det godkänndes och de msyntes direkt i cashiern. Jag laddade då hem klienten och skulle logga in, blev login faled. Jag gick in i min cashier och såg att man kanske skulle föra över pengar till pokerkontot. SÅ jag tryckte då på överför, då kom det upp:

För tillfället går det inte att överföra pengar till denna spelmodul. Var vänlig kontakta support!

Sen så försvann pengarna från kontot.

Har jag gjort nåe fel??

Kan tillägga att jag precis lirat på Unibet

Postad
Samma sak hände mig för ett par timmar sedan, de har en bugg, skicka ett mail som jag. Ännu inte fixat sig för mig heller, men de är medvetna om felet. Oroa dig inte.

OK, puuuuh :P

Man blir ju lite små rädd när hela ens rulle är borta ;)

Postad

Vad är det som gäller med parbets first deposit bonus egentligen.

På hemsidan kan jag läsa att de kräver 100 rakade händer men i den här tråden har jag sett 200 nämnas i samband med att man även får $10 bonusen och då även 50 extra händer.

Betyder det alltså att man får göra 150 extra händer för $10 då. Lite hårt tycker jag.