Gå till innehåll

GALWAYGALS MTT dagbok.


GALWAYGAAL

Recommended Posts

Hejhej, har alltid följt detta forum men har inte haft någon egen använder. Kändes som det var dags nu när jag har svårt och hålla mig till bra nivåer i mitt MTTspel så kanske en dagbok kan hjälpa mig med att inte ta för mycket skott. Jag kommer spela turneringar på Pokerstars, 888 och microgaming. Avarage buyin kommer ligga på ~25$. Kommer starta med 1000$ på 888/stars och 600€ på Micro gaming. Jobbar heltid vilket gör att det är svårt och få in volym vissa veckor men mitt mål är att få in 250+ turneringar i månaden. Kommer dela lite händer och eventuella vinster.

Bankrulle:

Pokerstars: 1000$

888: 1000$

Micro gaming. 600€

Lägger till lite grafer från sharkscope innan jag hoppar på första sessionen med min nya dagbok.

1.png

2.png

3.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick lite förhinder med datorproblem. Så kommer börja första sessionen idag vid 23. Kommer bara spela stars då.

27$ PSKO
11$ 3k GTD
HOT 7,5$
BB 55$
BIG 33$
11$ PSKO DEEPSTACK TURBO
55$ PSKO PLO
22$ PSKO
BB 16,50$
11$ Royale
11$ sat royale 109

260$ buyins

Så blir nog ungefär schemat. Kan bli någon extra turbo / 18 players sit n go's. Återkommer med resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger brusig1 :

Förstår inte riktigt varför alla ni micro-stakes spelare envisas med att dölja era nick. Det är ganska opersonligt att följa en dagbok när skaparen har 4 poster och inte ger någon information om sig själv och sen spelar micro.

Förstår dig. Ska fundera på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startade sessionen ca 2h sen. Gått rätt tungt reggar inge mer just nu enbart kvar i big 16.50. Bankrullen på stars ligger 800$. Satte in 1000€ på ipoker imorse när jag vakna ska försöka få in lite turneringar där med. Verkar vara lika fina som dem på Micro gaming. Blir en session ikväll igen.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite dålig update här senate dagarna. Har spelat väldigt mycket men inte med allt för bra resultat.

 

Bankrullar:

Microgaming: 880€

Pokerstars: 230$

888: 1030$

Ipoker: 1650€

Om någon vill byta lite $$ på stars mot 888 skicka iväg ett pm :) behöver nu under söndag. Alltså behöver dollar på stars. 

 

Redigerad av GALWAYGAAL
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...