ShipThat$$ Postad Söndag kl 22:38 Rapport Postad Söndag kl 22:38 snacka om blast from the past alltid undrat vem faan JackDeuce var, du satt tamejfan på varje hu-bord och dunka dag ut och dag in kändes det som tröttnade spela vs dig (var alltid bara sporadiskt) och såg en dag att du spela nån på /10 och hade 2k vs hans 15k - en halvtimme senare satt du ensam med 20k rofl. blodiga tider Citera
BennyGuldfot Postad Måndag kl 10:56 Författare Rapport Postad Måndag kl 10:56 12 timmar sedan, säger ShipThat$$ : snacka om blast from the past alltid undrat vem faan JackDeuce var, du satt tamejfan på varje hu-bord och dunka dag ut och dag in kändes det som tröttnade spela vs dig (var alltid bara sporadiskt) och såg en dag att du spela nån på /10 och hade 2k vs hans 15k - en halvtimme senare satt du ensam med 20k rofl. blodiga tider Haha, ja det blev rätt brutal volym några år Vad nickade du? Citera
ShipThat$$ Postad Måndag kl 11:00 Rapport Postad Måndag kl 11:00 Tror ShipThat$$ precis som här haha Vi spelade ingen anmärkningsvärd volym direkt men du utmärkte dig jävligt fort med flata 100% av mina 4bets 🤣 Citera
BennyGuldfot Postad Måndag kl 14:41 Författare Rapport Postad Måndag kl 14:41 3 timmar sedan, säger ShipThat$$ : Tror ShipThat$$ precis som här haha Vi spelade ingen anmärkningsvärd volym direkt men du utmärkte dig jävligt fort med flata 100% av mina 4bets 🤣 Haha, ja man ogillade att folda. Det var väl en av styrkorna men även svagheterna när man gick till strid med sina egensnickrade linjer som möjliggjorde en stark call linje 😎 Vart spelar folk nuförtiden? Verkar död trafik på svs HU bord det lilla jag hunnit titta. 1 Citera
BennyGuldfot Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 2018 stoppade jag in 1000:- kronor på SVS som hade förvandlats till strax under 2 miljoner innan man bytte klient och min pokergeist dog. 1000:- kronor sattes in förra söndagen i comebacken och efter 4 sessioner har vi nu passerat femsiffrigt. Bra spring från pokergudarna Citera
Recommended Posts