Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

snacka om blast from the past :D alltid undrat vem faan JackDeuce var, du satt tamejfan på varje hu-bord och dunka dag ut och dag in kändes det som xD tröttnade spela vs dig (var alltid bara sporadiskt) och såg en dag att du spela nån på /10 och hade 2k vs hans 15k - en halvtimme senare satt du ensam med 20k rofl. blodiga tider :D 

Postad
12 timmar sedan, säger ShipThat$$ :

snacka om blast from the past :D alltid undrat vem faan JackDeuce var, du satt tamejfan på varje hu-bord och dunka dag ut och dag in kändes det som xD tröttnade spela vs dig (var alltid bara sporadiskt) och såg en dag att du spela nån på /10 och hade 2k vs hans 15k - en halvtimme senare satt du ensam med 20k rofl. blodiga tider :D 

Haha, ja det blev rätt brutal volym några år :) Vad nickade du? 

Postad
3 timmar sedan, säger ShipThat$$ :

Tror ShipThat$$ precis som här haha

Vi spelade ingen anmärkningsvärd volym direkt men du utmärkte dig jävligt fort med flata 100% av mina 4bets 🤣

Haha, ja man ogillade att folda. Det var väl en av styrkorna men även svagheterna när man gick till strid med sina egensnickrade linjer som möjliggjorde en stark call linje 😎

Vart spelar folk nuförtiden? Verkar död trafik på svs HU bord det lilla jag hunnit titta.

• Like 1
Postad

2018 stoppade jag in 1000:- kronor på SVS som hade förvandlats till strax under 2 miljoner innan man bytte klient och min pokergeist dog.

1000:- kronor sattes in förra söndagen i comebacken och efter 4 sessioner har vi nu passerat femsiffrigt. Bra spring från pokergudarna