Paddington Postad 9 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2019 33 minuter sedan, säger Azulon : Ohh nvm! Läste handen helt fel insåg jag nu på morgonen.. Haha du fick igång en hejdundrans diskussion i alla fall som sedan avslutades med att alla läste handen fel ? 19 minuter sedan, säger KlonkSteve : Jag är en idiot. Inser först nu att det var en minraise! Fuck, måste sluta gapa på forum innan hjärnan är igång! Förändrar ju en del, helt klart! Kul att få diskutera lite oavsett och försöka förklara hur man tänker! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 9 Mars , 2019 Rapport Share Postad 9 Mars , 2019 9 minuter sedan, säger Paddington : Haha du fick igång en hejdundrans diskussion i alla fall som sedan avslutades med att alla läste handen fel ? Kul att få diskutera lite oavsett och försöka förklara hur man tänker! Ja, tycker samma! Tror väl överlag att bägge filosofierna fungerar i rätt kontext. Tror att poolerna på SvS Micros rent generellt exploitas genom att nita upp sig. Men såklart bara till en viss gräns. Att resonera som du och "slå tillbaka" i tightare spots är ju också rimligt. Man ska ju inte bli överkörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 9 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2019 5min meditation nu sen in och kötta helgfisken, hinner ju knappt sova när man ska hinna jobba, spela och umgås med folk asså men ska kriga på nu i mars sen ta semester i april tror jag (från jobbet ej pokern) Banging rap från denhär killen jag råkade hitta på youtuben som låtsas var uber förare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 10 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2019 (redigerade) +250kr... frustrerande vecka kan inte få något att funka, spelpaus imorrn får det bli Redigerad 10 Mars , 2019 av Paddington 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 10 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2019 Är egentligen inte så bitter som jag lät igår, bättre spring kommer liksom men bra o ta en dag off när det går såhär. Lite terapi vid hamnen nu med en drink gör susen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bAngeeN Postad 10 Mars , 2019 Rapport Share Postad 10 Mars , 2019 (redigerade) 18 timmar sedan, säger Paddington : +250kr... frustrerande vecka kan inte få något att funka, spelpaus imorrn får det bli Hej, Hur får du den statistiken från svs? Jag trodde HM2 inte funkade på svs? Redigerad 10 Mars , 2019 av bAngeeN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 10 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2019 8 minuter sedan, säger bAngeeN : Hej, Hur får du den statistiken från svs? Jag trodde HM2 inte funkade på svs? Googla svenska spel converter lr skicka ett pm om du vill testa en vecka gratis. Kostar 400kr per månad sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 11 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2019 Ny vecka, nya gameplan! - Meditation varje dag innan spel påbörjas! (1/7 done) - Spela 4 bord - Kliva för dagen om jag tex spelat 1500 händer redan och är +5bi, skönt o boka lite vinster ibland o gå o lägga sig glad. - Ta tid på mig för varje river beslut Nu kör vi ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 11 Mars , 2019 Rapport Share Postad 11 Mars , 2019 5 minuter sedan, säger Paddington : Ny vecka, nya gameplan! - Meditation varje dag innan spel påbörjas! (1/7 done) - Spela 4 bord - Kliva för dagen om jag tex spelat 1500 händer redan och är +5bi, skönt o boka lite vinster ibland o gå o lägga sig glad. - Ta tid på mig för varje river beslut Nu kör vi ? Gl! Hur mediterar du? Känner att jag kanske också behövt det, tänkt länge på att jag skulle gjort men aldrig kommit till skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 11 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2019 1 minut sedan, säger wahlen1 : Gl! Hur mediterar du? Känner att jag kanske också behövt det, tänkt länge på att jag skulle gjort men aldrig kommit till skott. Tyty! Asså jag är helfärsk så jag har laddat ner appen Headspace bara och låter den göra jobbet. Har inte gjort det nå kontinuerligt ännu så inte så mkt o säga egentligen, men känns som det finns värde i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 11 Mars , 2019 Rapport Share Postad 11 Mars , 2019 transcendental meditation, is some good shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 11 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2019 Kortis idag, kliver på topp och lägger mig och kollar på Molly's Game istället sen upp i ottan och gå till tandläkaren. Ledig imorrn då blire coaching och en större grind WPN, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 5 PlayersPoker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. SB: $685.11 (342.6 bb) BB: $712.11 (356.1 bb) MP: $407.60 (203.8 bb)CO: $219.50 (109.8 bb)Hero (BTN): $216.56 (108.3 bb) Preflop: Hero is BTN with A 9MP folds, CO calls $2, Hero raises to $8, 2 folds, CO calls $6 Flop: ($19) K Q 5 (2 players) CO checks, Hero bets $11.40, CO calls $11.40 Turn: ($41.80) J (2 players) CO checks, Hero bets $57.66, CO calls $57.66 River: ($157.12) Q (2 players) CO checks, Hero bets $139.50 and is all-in, CO folds Results: $157.12 pot ($4.24 rake) Final Board: K Q 5 J Q CO mucked and lost (-$77.06 net) Hero mucked A 9 and won $152.88 ($75.82 net) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 12 Mars , 2019 Rapport Share Postad 12 Mars , 2019 1 timme sedan, säger Paddington : Kortis idag, kliver på topp och lägger mig och kollar på Molly's Game istället sen upp i ottan och gå till tandläkaren. Ledig imorrn då blire coaching och en större grind Vad tyckte du om den? Hade höga förväntningar, men tyckte den var lite meh faktiskt. Våra vägar bör ha korsats idag btw. Antar du lirar anonyma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 12 Mars , 2019 Rapport Share Postad 12 Mars , 2019 13 timmar sedan, säger wahlen1 : Gl! Hur mediterar du? Känner att jag kanske också behövt det, tänkt länge på att jag skulle gjort men aldrig kommit till skott. Sätt dig ner. Andas in och tänk: 1 nu andas jag in. Andas ut: 1 nu andas jag ut. Sen räknar du till 10 andetag och börjar om. Tappar du bort dig (vilket du kommer göra hela tiden) så börjar du om. -Se varje "misslyckat" försök att komma till 10 som en del i ditt uppvaknande och var tacksam för att övningen påminner dig om när du är i nuet och när du inte är det. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 12 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2019 (redigerade) 8 timmar sedan, säger Staash : Vad tyckte du om den? Hade höga förväntningar, men tyckte den var lite meh faktiskt. Våra vägar bör ha korsats idag btw. Antar du lirar anonyma? Jag tyckte precis som du, det var väl en trevlig liten historia i kombination med lite poker shit men sen hände liksom ingenting... Spelat mestadels anonyma just senaste dagarna men annars är det vanliga borden som oftast men vi lär ha vevat nåt Redigerad 12 Mars , 2019 av Paddington Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 12 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2019 Har ett konstigt hm2 problem sen några dagar tillbaka. Kan inte refresha resultat under reportsfliken medans jag spelar, huden uppdateras fortf live så händerna kommer ju in. Men för att uppdatera reports måste jag starta om hm2. Nån som har en aning vad som kan ha hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 13 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2019 (redigerade) Meditation + kalldusch check! Rätt så kasst spring genom dagen, spelade ok genomgående men gjorde en spewig grej som kostade mig drygt 1bi vilket grämde mig hela dagen. Note to self: Frångå inte min grundstrategi för att hitta på någon egen konstig turnbluff! Dagens största mot en riktig spew hjälte aka "plaka" (som råkade ens ha en hand denna gång) ? WPN, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 3 PlayersPoker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. Hero (SB): $356.67 (178.3 bb) BB: $448.41 (224.2 bb)BTN: $706.40 (353.2 bb) Preflop: Hero is SB with K 8BTN raises to $7, Hero raises to $28, BB folds, BTN calls $21 Flop: ($58) 9 K 8 (2 players) Hero checks, BTN bets $58, Hero raises to $148, BTN calls $90 Turn: ($354) 9 (2 players) Hero checks, BTN bets $354, Hero calls $180.67 River: ($715.34) A (2 players) Results: $715.34 pot ($10.00 rake) Final Board: 9 K 8 9 A Hero showed K 8 and won $705.34 ($348.67 net) BTN showed Q J and lost (-$356.67 net) Redigerad 13 Mars , 2019 av Paddington 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 13 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2019 Nu har ja gjort nåt jag inte gjort på jag vet inte hur länge, gått upp på morgonen fast jag jobbar kväll Måste ju va högre livs ev än att sitta uppe på nätterna och vända fram och tillbaka på dygnet hela tiden. Meditation check, vinst check! Blir väl en kortare nattsession sen med en en timme lr nåt skulle jag tro. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde007 Postad 13 Mars , 2019 Rapport Share Postad 13 Mars , 2019 (redigerade) Den 2019-03-11 kl 20:44, säger Paddington : Tyty! Asså jag är helfärsk så jag har laddat ner appen Headspace bara och låter den göra jobbet. Har inte gjort det nå kontinuerligt ännu så inte så mkt o säga egentligen, men känns som det finns värde i Headspace är finfin och bättre än konkurrenter jag testat, du träffade rätt. ? Kör på med basic 1, 2, 3 under en månad och varva med några korta på 1-3 min när du behöver samla lite extra fokus efter en dålig hand. ? Redigerad 13 Mars , 2019 av Fredde007 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 13 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2019 Inför dagens kvälls session skriver vi ner några pointers för att de ska fastna där uppe, gl mig! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2019 Kort session, helt ok spel ett par cbets som kanske inte skulle varit där mot fisk. Får avsluta en till dag med lite vinst i ryggen och gå o lägga mig nöjd. Dagens största donation WPN, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 3 PlayersPoker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. SB: $387.39 (193.7 bb)Hero (BB): $373.65 (186.8 bb)BTN: $528.96 (264.5 bb) Preflop: Hero is BB with 9 TBTN raises to $6.50, SB calls $5.50, Hero raises to $32, BTN calls $25.50, SB folds Flop: ($70.50) 6 5 8 (2 players)Hero bets $23.50, BTN calls $23.50 Turn: ($117.50) Q (2 players)Hero bets $82.37, BTN raises to $473.46 and is all-in, Hero calls $235.78 and is all-in River: ($753.80) K (2 players, 2 are all-in) Results: $753.80 pot ($10 rake) Final Board: 6 5 8 Q K Hero showed 9 T and won $743.80 ($370.15 net) BTN showed 9 J and lost (-$373.65 net) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2019 Meditation [x] Oboy och rostmackor [x] Vinst [¿] Fortsätter på temat med morgonsessions innan jobbet då det känns jävligt bra. Förhoppningsvis inte långt kvar tills vi går upp en nivå nu ? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 14 Mars , 2019 Rapport Share Postad 14 Mars , 2019 Skön setup. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 14 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2019 2 timmar sedan, säger Zanka : Skön setup. Tack tack, denna 32" QHD skärm e fan det bästa jag köpt på länge! ? Trots alla förberedelser så sprack spelet rejält nu på morgonen. Satt och vevade med samma donationsfisk som igår som började i sedvanlig stil med sina sköna 0 EQ bluffar så sen satt jag och synade ner 200bb rivers med 2par några gånger och kollade in i stegar... för att sedan göra några mindre fina syner efteråt såklart mot tex Zanka här när tilten var ett faktum. Jobb nu och ett nytt försök inatt. -6 bi Note to self: Bara för att du har en grisfisk så få inte för dig att du ska vinna varje pott och sväva iväg för mkt från din grundstrategi... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 14 Mars , 2019 Rapport Share Postad 14 Mars , 2019 TT handen kommer du ju inte ifrån dock. Kommer inte ihåg om det var nån mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts