TjockisBagarn Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Jag är 16 år o spelar lite homegames med mina poolare men jag är sugen på mer, finns det ngn som har en klubb eller homegames där man kan vara med fast man bara e 16? Tycker inte mina kompisar spelar tillräckligt ofta * RP till Poker i tråd - QoS * Citera
slovakien Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Vad jag vet så är det ALLTID 18 års gräns på klubbar. Citera
ljung Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Järfälla Pokersällskap, Stockholm. Vi är ett skönt gäng med fast lokal, bar med fullständiga rättigheter, granne med pizzeria, riktiga pokerbord, turneringar varje vecka. Grabba senaste First Poker Mag, Vi står med i den. eller kolla under fliken pokerklubbar. Kontakta Ljung för medlemskap. väl mött! Citera
SuperApan Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Finns det nånting ute i Sollentuna/Danderyd? Citera
Blado Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 jag har inte hört om någon action i Danderyd fast har ju inte direkt försökt Citera
Recommended Posts