pozz2 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 finns de inget snille här som hade kunnat skriva ett sånt program? typ väldigt enkelt där man kan ha koll på hur mycke man sätter in på dom olika sajterna o hur mycke man cashar ut, hade varit najs om de hade kunnat omräkna valutorna me,kanske lite överkurs men ändå. vet att man kan göra de i exel men me den otroligt fina designen de har så klarar man sig utan de, typ: IN SAJT UT UTTAG TILL 100 24 300 neteller 50 Champ 80 neteller totalt +230 = xxx Kr hoppas ni fattar ideén iaf. * RP - QoS * Citera
rickie Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Kanske går o modifiera ett redan existerande bokförings program. Citera
pozz2 Postad 30 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2005 finns gott om dom på här o som dessutom e gratis men ja e helt nollad när de gåller o skriva program Citera
morberg Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Excel funkar utmärkt. Eller använd ännu hellre OpenOffice som dessutom är gratis. Citera
pozz2 Postad 30 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2005 excel e fruktansvärt tråkigt,hatar verkligen de ska va nåt speciellt hade varit kul bara fråga om de finns nån som e sugen på o knata ihop de Citera
Betterman Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Jag kan inte gå in på detaljer än men snart kommer det en tjänst för bland annat detta på nätet. Är någon intresserad får ni gärna höra av er med önskemål och dyligt så ska jag se till att ni får vara bland de första använda att testa tjänsterna. Planerat är att det ska lanseras stort i början av hösten... Citera
ades_va Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 excel e fruktansvärt tråkigt,hatar verkligen de ska va nåt speciellt hade varit kul bara fråga om de finns nån som e sugen på o knata ihop de Jag vet inte hur det är med dig, men jag brukar inte tycka att bokföring är så jävla roligt överhuvudtaget. Excel bör räcka. Citera
heltok Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 jag har kört excel för att bokföra det,ca 120st mättillfällen hitills kör ungefär neteller empire party omsättning uttag vinst så plottar jag allt i en fet graf... så kan jag fint följa hur min ekonomi har gått. bokföra med spss eller dylikt känns överflödigt. Citera
Betterman Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Bokföring är aldrig kul! Därför är det viktigt att se till att en sådan tjänst både blir nyttig, kul och helst fylld av överraskningar. Ungefär som Kinderägg... Jag tror vi kommer att ha det... Citera
TANDEMCYKELN Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 bokföra med spss eller dylikt känns överflödigt. SPSS är ett statistikprogram och ligger i lä när det gäller saker som denna. Citera
LiLLEN Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Jag och några av mina kompisar använder ett php/mysql-script (webb-interface) som jag skrivit där man matar in varje spelsession / insättningar / uttag / bonus o.s.v. Citera
eriks Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Har gjort detta www.tradesolo.com till en kompis. Använd det om du vill. Har inte testat funktionaliteten speciellt, men de grundläggande funktionerna funkar, och jag uppdaterar det då och då. Mvh Erik Citera
Lindfalas Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Tjena.. Jag är programmerare så jag kommer med sanorlikhet att skriva något program rörande poker eftersom jag nu bestämt mej för att spela seriöst. Så ös på med önskemål. Kanske modoratorn kan fixa mej en egen tråd eller nått för detta om intresse finns. Mvh Citera
baller Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Det finns ju redan excel sheets, siter som pokercharts mfl som erbjuder denna funktion gratis, statking (program) och en massa andra alternativ. Testa att använd sökfunktionen så får ni med säkerhet upp flertalet trådar då det diskuterats flera ggr tidigare. Citera
Indrivaren Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Om du blir medlem på cardplayer.com / my card player eller vad det nu heter så finns det en webbaserad bokföring där, skumade bara igenom när den kom och minns att den var rätt clean. Citera
pozz2 Postad 8 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2005 har gjort en snabb i excel men vet inte hur ja ska lösa de så att ja får in dagarnas vinst me. kolla på denna o se om ni har nån lösning. Hoppas ni förstår mig. Jag vill alltså skriva in dagens vinst/förlust nånstans så att et sen plussas med de totala till vänster. Citera
AAsson Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Postad 8 Augusti , 2005 Om du blir medlem på cardplayer.com / my card player eller vad det nu heter så finns det en webbaserad bokföring där, skumade bara igenom när den kom och minns att den var rätt clean. Tack för tipset. Registrerade mig, gratis, på cardplayer.com och använder deras statistik. Inte så värst avancerat, men jag är mycket nöjd. Citera
MJ Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Startade med pokertracker och det blev massa strul när jag skulle köpa skiten. Köpte PO och inte helt nöjd med det heller...Använder nu Poker charts och kan säga att jag är väl inte helt nöjd med det heller....tex den fina bb/hr kurvan med indelningen i jämna 20 bb.... Citera
Hagabo Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Det finns ju redan excel sheets, siter som pokercharts mfl som erbjuder denna funktion gratis, Nej pokercharts kostar runt $20 om året. Citera
jaguar Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Är man intresserad av bokföringsfunktionalitet och inte särskilt intreserad av att ta fram statistik om sitt resulatat rekommenderar jag moneydance ett program för privatekonomibokföring men även utmärkt för poker då det klarar olika valutor. Om det ska vara värt att jobba med är det dock nog nödvändigt med åtminstone en aning om hur dubbel bokföring fungerar. Citera
baller Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 JA, jag vet. MEN det finns andra sidor som erbjuder precis samma tjänst som pokercharts gratis.. dock så skrev jag ingen referens eftersom jag inte kunde url:en Citera
raptorjr Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Vill man lägga upp uppgifter om hur mycket man tjänar på poker på nån webserver som man inte själv har kontroll över? Citera
myrslok Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Jag använder MS Money. Det funkar klockrent och är väldigt lätt att använda. Lägg upp varje pokersajt, neteller, bankkonto osv som ett eget konto och sätt upp kategorier för spelvinst, spelförlust, insättning till rulle, uttag från rulle, bonusar mm. Jag körde med excel dom första två månaderna, men kommer aldrig nånsin att gå tillbaka till det. Citera
Recommended Posts