mbman Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Jo faktiskt, du har ju fainmej ett öppet drag där och två överkort...men å andra sidan e jag inte så stor fan av semibluffar när du har 4 fis med i potten på en flopp med både steg och färgdrag, chansen att nån har nåt han gillar e rätt stor.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 20 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2005 Damn, missade precis finalbordet på en 10 euro freezeout. Kom 12:a av 374. All-in:ade med KQs i UTG +2 när jag hade typ 4 bb:s kvar och fick syn av AQ. Träffade Q:en men lyckades inte klonka K:en. Tourneys is all about klonkarskillz helt klart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Jag såg att du hade 80 000 ett tag, vart tog de vägen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 20 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2005 Jag såg att du hade 80 000 ett tag, vart tog de vägen? Hade mer än så. Fisken respekterade inte min table-bully image. Dom synade när de skulle lägga sig osv. Det var en ganska sorglig samling kamkaziefisk. Sen på slutet så kände jag inte för att folda mig till finalbordet och sitta där som mega-short. Det är ju ganska stor skillnad på prispengarna och top 3 måste man absolut sikta på. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2005 Spelade 30 euro freezeout nyss. Gick ganska bra tills jag åkte ut som typ 32. Killen till höger höjer 3,5 bb. Jag går all in med KK. Får syn av knappen och av killen till höger. Knappen visar upp QQ och killen till höger 55. Gissa om killen med 55 klonkade! Jupp, det bevisar återigen att det handlar om klonkarskillz. Tourneys är faan lotto! Edit: knäckte iaf bigking-_- och joggy Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Dålig känsla att ställa in med KK när 5an kommer på floppen, utan känsla för kommande kort e man ingen bra turneringsspelare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Tsss..man e ingen bra turneringsspelare om man inte kan återklonka! Hade det varit jag ahde jag klonkat dit en K på river Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2005 Hehe, kul grabbar! Jag blir tvungen att prata med nån på B2B som är ansvarig för klonkningarna. De kanske har glömt att markera "tillåt klonkningar"-rutan i min profil eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Hade jag kört hade floppen kommit K23, turn 4, river 6 - det e typ mina klonkarskills på sistone. En sjuk grej när man spelar som ett arsle e att man aldrig får dra ut, när jag lirar bra blir jag utdragen titt som tätt, men när jag själv spelar dåligt får jag aldrig klonka 2-outare och så... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2005 Sådär, nu har jag snackat med B2B-tanten som är ansvarig för klonkarfunktionen. Det var som jag misstänkte, jag hade inte betalat den extra klonkaravgiften. Hon informerade mig om att alla hardcore B2B-rävar (läs joggy och bigking) redan hade klonkarfunktionen aktiverad. Det var tydligen omöjligt att lyckas annars. Det gäller såväl i cash games som tourneys. Med min nyvunna kunskap känner jag mig sugen på att spela 75e freezeouten i kväll. Hur ska jag kunna förlora liksom!? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2005 Och där åkte man ur 75e freezeouten på typ 70:e plats. Hade otur och fick sitta till höger om tourney chipleadern så det gick inte att sno några blinds alls. Därtill var det ruskigt kalla kort. spelade inte mer än kanske 3-4 händer på 1,5 timme. Faan vad jag hatar tourneys! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Sådär, nu har jag snackat med B2B-tanten som är ansvarig för klonkarfunktionen. Det var som jag misstänkte, jag hade inte betalat den extra klonkaravgiften. Hon informerade mig om att alla hardcore B2B-rävar (läs joggy och bigking) redan hade klonkarfunktionen aktiverad. Det var tydligen omöjligt att lyckas annars. Det gäller såväl i cash games som tourneys. Du sa inte åt henne att stänga av min? kunde inte ens dra ut med Q9o mot KK ikväll....svårt å vinna då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 21 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2005 Sådär, nu har jag snackat med B2B-tanten som är ansvarig för klonkarfunktionen. Det var som jag misstänkte, jag hade inte betalat den extra klonkaravgiften. Hon informerade mig om att alla hardcore B2B-rävar (läs joggy och bigking) redan hade klonkarfunktionen aktiverad. Det var tydligen omöjligt att lyckas annars. Det gäller såväl i cash games som tourneys. Du sa inte åt henne att stänga av min? kunde inte ens dra ut med Q9o mot KK ikväll....svårt å vinna då! Hehe! Nja, hon nämnde nåt om att du inte hade betalat konkartillägg denna månad. För alla som spelar via Bestpoker så finns det tydligen en möjlighet att slippa klonkaravgiften. Men det involverar Markoolio, ett mörkt rum och en massa glidmedel. Jag vill inte gå in på mer detaljer eftersom det kan finnas barn som läser min dagbok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Hehe! Nja, hon nämnde nåt om att du inte hade betalat konkartillägg denna månad. För alla som spelar via Bestpoker så finns det tydligen en möjlighet att slippa klonkaravgiften. Men det involverar Markoolio, ett mörkt rum och en massa glidmedel. Jag vill inte gå in på mer detaljer eftersom det kan finnas barn som läser min dagbok. Haha! För er som tror att Markoolio-alternativet funkar, sorry! Testade och det enda som hände var att jag hade problem att sitta i 2 dagar efter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
friggo Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Damn, missade precis finalbordet på en 10 euro freezeout. Kom 12:a av 374. All-in:ade med KQs i UTG +2 när jag hade typ 4 bb:s kvar och fick syn av AQ. Träffade Q:en men lyckades inte klonka K:en. Tourneys is all about klonkarskillz helt klart! Hmm, kan det ha varit jag som slog ut dig? Lät bekant iaf. Den turneringen blev mitt första finalbord i en MTT och jag kom 2:a till slut Hade grym otur HU förlorade på 2 all-in där jag hade lägre paret. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2005 Chipleader i 20k tourneyn.. visserligen typ 250 kvar men iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2005 dubbelpostning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Du kommer bli utdragen ändå och ha svårt att sova, lägg dig o sov istället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2005 Du kommer bli utdragen ändå och ha svårt att sova, lägg dig o sov istället Okej, du vill uppenbarligen inte ta del av gratischampagnen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Hmmm...ehm, jo..ehm, du vet..öhhh..jag förbereder dig bara mentalt OM det skulle gå illa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Chipleader i 20k tourneyn.. visserligen typ 250 kvar men iaf Spelar också den, har haft lite tur med utdragningarna i slutskedet på tourneys så då får du akta dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2005 Chipleader i 20k tourneyn.. visserligen typ 250 kvar men iaf Spelar också den, har haft lite tur med utdragningarna i slutskedet på tourneys så då får du akta dig Hehe, ok. Ska helt klart akta mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2005 Loosade ledningen precis innan paus.. Ligger 2:a av typ 200.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Loosade ledningen precis innan paus.. Ligger 2:a av typ 200.. Ditt nick på siten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2005 Loosade ledningen precis innan paus.. Ligger 2:a av typ 200.. Ditt nick på siten? juttis4, men jag gav bort 75% av mina chips precis.. så nu blir det en kamp för att hamna ITM Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts