devalanteriel Postad 13 April , 2017 Rapport Postad 13 April , 2017 Rapportera buggar med nya forummjukvaran här! Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 Jag börjar, kommer att hålla den här listan aktuell. * Listan över senaste inlägg fungerar inte än. * BB-kod fungerar inte överallt. * Vissa inlägg kan inte visas. * Utgående mail kan inte skickas än, så tills vidare går det inte att registrera nya konton eller att använda "glömt lösenord"-funktionen. * Vissa användare som inte ska vara avstängda är det ändå, eftersom alla varningspoäng som hade förfallit på det gamla forumet i stället adderats på det nya. * I översiktslistningar står det "Gäst" bredvid senaste skribent trots att användarna inte är gäster. * Inlänkar från ex. Google i gamla format fungerar inte. * Pokerklubbar syns inte för vissa medlemsgrupper. * Spamkontrollen i medlemsprofilen fungerar inte. Gilla detta Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 Citat BB-kod fungerar inte överallt. Bör vara avhjälpt nu. Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 3 timmar sedan, devalanteriel säger: * Listan över senaste inlägg fungerar inte än. * Vissa inlägg kan inte visas. * I översiktslistningar står det "Gäst" bredvid senaste skribent trots att användarna inte är gäster. Tre till fixade. Citera
valterego Postad 13 April , 2017 Rapport Postad 13 April , 2017 Vill förtydliga att det går att regga konto, men vi måste aktivera dem manuellt. Vill du in så skicka ett mail till erik@poker.se med ditt anv.namn när du reggat kontot så löser jag det. Citera
valterego Postad 13 April , 2017 Rapport Postad 13 April , 2017 Spamkontrollen i medlemsprofilen fungerar inte. Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 4 timmar sedan, devalanteriel säger: * Inlänkar från ex. Google i gamla format fungerar inte. * Pokerklubbar syns inte för vissa medlemsgrupper. Lite mer fixat. Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 9 minuter sedan, valterego säger: Spamkontrollen i medlemsprofilen fungerar inte. fixat Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 OBS! Emailfunktionen är högsta prio men kräver tyvärr att vår DNS-provider, som är skitseg, ska ändra inställningar. Så for now vet vi inte exakt när det är löst, men det är på g iaf. Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 5 timmar sedan, devalanteriel säger: * Vissa användare som inte ska vara avstängda är det ändå, eftersom alla varningspoäng som hade förfallit på det gamla forumet i stället adderats på det nya. Gilla detta Detta är förhoppningsvis fixat nu. Om inte, maila mig (joel.hinz@gmail.com når mig snabbast) eller Erik (erik@poker.se) så ska vi försöka kolla på det så snart som möjligt. Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 Nu funkar mailen också. Citera
Ola Brandborn Postad 13 April , 2017 Rapport Postad 13 April , 2017 Tiden man har på sig att redigera inlägg är alldeles för kort. Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 Instämmer, ökat till en halvtimme. Citera
okocha Postad 13 April , 2017 Rapport Postad 13 April , 2017 klickar man på en länk under ej läst innehåll (https://pokerforum.nu/start/unread/) hamnar man på trådens första inlägg, antar man borde hamna på det nya inlägget istället? Citera
devalanteriel Postad 13 April , 2017 Författare Rapport Postad 13 April , 2017 Det låter onekligen rimligt. Noterar att jag ska kolla på det i morgon. Citera
Metaddict Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 15 timmar sedan, okocha säger: klickar man på en länk under ej läst innehåll (https://pokerforum.nu/start/unread/) hamnar man på trådens första inlägg, antar man borde hamna på det nya inlägget istället? Instämmer. Sen tycker jag ni borde ta bort gilla-funktionen om det går. Den lär kunna göra att det skrivs ännu mindre för nu kommer massa slöa människor bara gilla det någon annan skriver istället för att behöva knappa in ett svar. Citera
valterego Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 38 minuter sedan, Metaddict säger: Instämmer. Sen tycker jag ni borde ta bort gilla-funktionen om det går. Den lär kunna göra att det skrivs ännu mindre för nu kommer massa slöa människor bara gilla det någon annan skriver istället för att behöva knappa in ett svar. Det är möjligt, men jag är långt ifrån säker. Det kan vara tvärtom med. Jag tycker det är värt att kolla funktionen ett tag, men tar också gärna mer input i denna fråga. 3 Citera
devalanteriel Postad 14 April , 2017 Författare Rapport Postad 14 April , 2017 Är det verkligen något negativt? Tycker själv mest det är frustrerande att öppna trådar med nya inlägg och så är det tre stycken som skriver "plus". 1 Citera
devalanteriel Postad 14 April , 2017 Författare Rapport Postad 14 April , 2017 17 timmar sedan, okocha säger: klickar man på en länk under ej läst innehåll (https://pokerforum.nu/start/unread/) hamnar man på trådens första inlägg, antar man borde hamna på det nya inlägget istället? Det visar sig att det ställer användaren in själv. 1 Citera
emiiii Postad 15 April , 2017 Rapport Postad 15 April , 2017 Tycker det är svårt att få en tydlig överblick av diverse trådar och inlägg som skrivs på det nya forumet. Bara jag? Vanesak? 1 Citera
öppetanonym Postad 15 April , 2017 Rapport Postad 15 April , 2017 5 minuter sedan, emiiii säger: Tycker det är svårt att få en tydlig överblick av diverse trådar och inlägg som skrivs på det nya forumet. Bara jag? Vanesak? Same. Gamla hade ett bättre överblicksläge. Det glöms nog tids nog. 1 Citera
valterego Postad 15 April , 2017 Rapport Postad 15 April , 2017 Mycket är nog vana. Hur de står sig mot varandra överblicksmässigt får tiden utvisa. Sen kan vi säkert göra saker för att underlätta sånt för er. Tips mottas tacksamt! Citera
schoolbook Postad 17 April , 2017 Rapport Postad 17 April , 2017 De nya wellsen saknas vad jag kan se. Citera
devalanteriel Postad 17 April , 2017 Författare Rapport Postad 17 April , 2017 Det stämmer, och efter ytterligare utforskningar saknas ännu fler inlägg. Det är konverteringsverktyget vi använt som inte fått med det sista, vad det verkar. Jag har öppnat en ticket hos supporten för att höra om det går att lösa automatiskt, men det lutar tyvärr lite åt att jag får migrera den datan i databasen manuellt... Citera
Donner Postad 17 April , 2017 Rapport Postad 17 April , 2017 Fattas massor av den senaste tidens inlägg i dagböckerna jag följde. 1 Citera
Recommended Posts