Gå till innehåll

Gula.nu/Jodå


Lassis

Recommended Posts

Dags att göra en ny dagbok. Den gamla var ju sådär. Tänkte skriva lite mer om livet, jobbet och träningen, som jag inte ägnat mig åt dom fyra senaste åren. Sen poker då som jag verkar suga fett på. Men målet är fortfarande att jobba mig upp till en nivå där jag själv väljer om livet ska bestå av enbart poker eller poker & jobb. Målet är att snitta 100K $ per år. Jag är inte i närheten av 10K $ ens just nu så vägen är lång. Nivå och tid/lägga ner får vi ta senare men nånstans måste man ju börja.

 

Prio ett är att få in händer och plugga Pt4.

Prio 2 får bli att se fram emot OS + UFC 202.

 

Nån som tror att Diaz slår McCgregor igen? I do.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bettade på Diaz förra gången och gjorde det nu igen. Rimligare odds nu tyvärr, förra matchen kan mycket väl ha varit det sämst satta oddset jag någonsin sett.

 

Vad står Diaz på för odds på vinst nu?

 

McCgregor har ju klarat sig så bra på självförtroende+trashtalk tills nu. Tror han åker dit igen faktiskt. Men han kanske behövde lite pisk för att komma ner till verkligheten igen. Gillar båda.

 

Edit; Connor Vs Diaz= 1.67 vs 2,10.

 

Missade odds-sättarna förra matchen?

Redigerad av Lassis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad står Diaz på för odds på vinst nu?

 

McCgregor har ju klarat sig så bra på självförtroende+trashtalk tills nu. Tror han åker dit igen faktiskt. Men han kanske behövde lite pisk för att komma ner till verkligheten igen. Gillar båda.

 

Edit; Connor Vs Diaz= 1.67 vs 2,10.

 

Missade odds-sättarna förra matchen?

 

Jag tror Greger lärde sig oerhört mycket från förra matchen och kommer vara livsfarlig framöver men i gengäld fick Diaz ett fullt träningsläger nu till skillnad från förra gången där han var i Mexiko och drack tequila med 10 dagar kvar till match.

 

Jag tror jag fick runt 4.7 på Diaz förra mötet :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vad står Diaz på för odds på vinst nu?

 

McCgregor har ju klarat sig så bra på självförtroende+trashtalk tills nu. Tror han åker dit igen faktiskt. Men han kanske behövde lite pisk för att komma ner till verkligheten igen. Gillar båda.

 

Edit; Connor Vs Diaz= 1.67 vs 2,10.

 

Missade odds-sättarna förra matchen?

 

De som inte lät känslor spela in lika mycket hade bäst koll på den här matchen. UFC-fighters var ju Diaz hela bunten. Finns mycket avundsjuka mot Conor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har alltid gillat både McCregor och hans stil. Men att han har närmat sig sitt första nederlag med snabba steg har väl dom flesta klurat ut för längesen eller? Jag trodde att den skulle komma mot Mendez, jag trodde den skulle komma mot Aldo då båda var duktiga brottare, men den kom mot Diaz som iofs är en helt annan viktklass men jag tror att det gjorde att Gregers oövervinneliga aura försvann. Han kommer inte ha det så lätt framöver men han kommer troligen bli bättre och bättre på mark och grappling. Ska se matcherna från inatt nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...