devalanteriel Postad 10 Juli , 2016 Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 Vad var bra? Var var dåligt? Saknade ni något? Borde Tyskland ha vunnit? Posta gärna all kritik här så tar vi upp allt internt för diskussion. Vi har en ganska god historia av att försöka göra tips våra användare faktiskt vill ha, tycker jag, så det finns alla chanser att påverka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 10 Juli , 2016 Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 Hade varit betydligt roligare om oddset hade låst sig när man la sitt tips tycker jag. I övrigt en rolig tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 10 Juli , 2016 Rapport Share Postad 10 Juli , 2016 Ett kul tips att va med i. Jämför man med erat VM-tips för 2 år sen så tycker jag det formatet va lite roligare. När ett resultat i en match var helt åt helvete kunde man ändå sitta och hoppas på typ en poäng för rätt antal mål av bortalaget. Och så fick man sitta och klura på vad andra skulle tippa, och bestämma om det var värt att försöka plocka hem bonuspoängen. I detta tipset var det "för lätt" att bara välja skrällar när man låg efter, eftersom man alltid fick en korrekt riskpremie. Visst, för riktigt skickliga sportbettare gick det väl att sitta precis innan matchstart och hitta överoddset, men jag har inga illusioner om att jag kan göra det. Om 2 år ser jag helst en återgång till VM-formatet, i andra hand att man låser oddset som Tele föreslog. Men oavsett vilket lär jag vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts