okocha Postad 26 Maj , 2016 Rapport Postad 26 Maj , 2016 Jag är med, en tanke som slog mig dock; om oddsen är "rätt" satta är alla tips som lämnas in 0EV mtp poängsystemet? Citera
devalanteriel Postad 26 Maj , 2016 Rapport Postad 26 Maj , 2016 Nja, bookmakers brukar vilja ha lite vinstmarginal också. Eller missförstår jag dig? Citera
okocha Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Nja, bookmakers brukar vilja ha lite vinstmarginal också. Eller missförstår jag dig? ponera att vinstmarginalen är jämnt fördelad över 1, X, 2 och marknaden/bookien ligger rätt i sin värdering av matchen så blir det bara flipp om vem som vinner? tror dock det är fördel för min del Citera
devalanteriel Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Ja, om bookmakern på något sätt lyckats uppskatta exakt sannolikhet vid matchstart och marginalen är exakt relativ tecknen, då är ev samma för alla. Citera
Matteprof Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Hehe är det meningen att man ska överanalysera i den här tävlingen. Jag tänkte liksom betta allt på en gång och sen helt enkelt låta det vara så. Eller måste man sitta och logga in flera gånger per dag för att lägga spelen? Citera
TheWave Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Jag är på, kan man vara med i både 1k & 3k om man vill? Citera
devalanteriel Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Ja, 3k innebär att du är med i en 1k-liga med alla och en 2k-liga med alla som lägger 3k totalt. Citera
devalanteriel Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Hehe är det meningen att man ska överanalysera i den här tävlingen. Jag tänkte liksom betta allt på en gång och sen helt enkelt låta det vara så. Eller måste man sitta och logga in flera gånger per dag för att lägga spelen? Nej för fan, lägg spelen när du vill. Du kan t.o.m. tippa kvartsfinaler osv redan nu, fast då vet du förstås varken odds eller vilka som deltar i dem. Så jag rekommenderar att du loggar in igen då och då efter gruppspelet iaf... Citera
Shahin86 Postad 27 Maj , 2016 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2016 (redigerade) Jag är på, kan man vara med i både 1k & 3k om man vill? Yes, det är inga problem. Skriver upp alla intresserade för tillfället, hojta till om man glömt någon; 1. Shahin86 2. padrinosftw 3. mr-flow 4. Nebo 5. devalanteriel 6. Prizonic 7. schoolbook 8. Matteprof 9. JackVegas 10. Sansrom 11. okocha 12. TheWave 13. Steel 14. GinoFelino 15. JerryOdeen 16. Tele 17. Vrakman 18. Frisoren Ligan heter PF2016 och lösenordet är pf till ligan. Redigerad 31 Maj , 2016 av Shahin86 Citera
Teh_MoUsE Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Göra en poll över vilket system pf:are föredrar? Personligen föredrar jag att gissa alla resultat i förhand, dvs. samma system som ligan hade i VM2014. Citera
devalanteriel Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 VM-tipset kunde du också ändra fram till matchstart, eller menar du det att vi då tippade slutresultatet för varje match? Jag kan ju inte göra polls och ändra hela tipset pga pf nu när vi har lanserat. En önskemålstråd har legat uppe här i flera månader. Citera
FriSoren Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Göra en poll över vilket system pf:are föredrar? Personligen föredrar jag att gissa alla resultat i förhand, dvs. samma system som ligan hade i VM2014. Hade också föredragit det. Tyckte det va väldigt roligt och spännande. Men är kanske med på detta ändå. Citera
Steel Postad 27 Maj , 2016 Rapport Postad 27 Maj , 2016 Yes, det är inga problem. Skriver upp alla intresserade för tillfället, hojta till om man glömt någon; 1. Shahin86 2. padrinosftw 3. mr-flow 4. Nebo 5. devalanteriel 6. Prizonic 7. schoolbook 8. Matteprof 9. JackVegas 10. Sansrom 11. okocha 12. TheWave Ligan heter PF2016 och lösenordet är pf till ligan. Skriv upp mig med! Citera
Teh_MoUsE Postad 28 Maj , 2016 Rapport Postad 28 Maj , 2016 VM-tipset kunde du också ändra fram till matchstart, eller menar du det att vi då tippade slutresultatet för varje match? Jag kan ju inte göra polls och ändra hela tipset pga pf nu när vi har lanserat. En önskemålstråd har legat uppe här i flera månader. Ja precis, syftade kanske mest bonuspoäng om man spådde slutspelsträdet rätt i förhand m.m. Missade önskemålstråden, isf får vi köra på upplagt system Citera
devalanteriel Postad 28 Maj , 2016 Rapport Postad 28 Maj , 2016 Missa inte feedbacktråden efteråt, vi vill ju utforma tävlingar på sätt som folk vill ha på sikt. Och vill folk ha olika saker får vi väl variera oss lite. Jag noterar alla önskemål i alla fall. Citera
JerryOdeen Postad 28 Maj , 2016 Rapport Postad 28 Maj , 2016 Yes, det är inga problem. Skriver upp alla intresserade för tillfället, hojta till om man glömt någon; 1. Shahin86 2. padrinosftw 3. mr-flow 4. Nebo 5. devalanteriel 6. Prizonic 7. schoolbook 8. Matteprof 9. JackVegas 10. Sansrom 11. okocha 12. TheWave 13. Steel 14. GinoFelino Ligan heter PF2016 och lösenordet är pf till ligan. Jag är på (bara 1k)! nickar Mackespolare Citera
Shahin86 Postad 28 Maj , 2016 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2016 Skrivit upp er och skickat betalinfo. Citera
Matteprof Postad 30 Maj , 2016 Rapport Postad 30 Maj , 2016 Skrivit upp er och skickat betalinfo. Skickar du till mig också så swishar jag Citera
Vrakman Postad 30 Maj , 2016 Rapport Postad 30 Maj , 2016 Hade också föredragit det. Tyckte det va väldigt roligt och spännande.Men är kanske med på detta ändå. +1 Men skitsamma, jag är på, langa gärna betalinfo. Citera
valterego Postad 31 Maj , 2016 Rapport Postad 31 Maj , 2016 (redigerade) Jag ska inte vara med själv, men jag gillar initiativet, och slänger in en valfri matchtröja (upp till typ 700 spänn) från Unisport till vinnaren av 1K-delen, som en gest från Pokerforum / Poker.se till er stammisar. Shahin kan addera det i startposten om han vill. Redigerad 31 Maj , 2016 av valterego Citera
Shahin86 Postad 31 Maj , 2016 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2016 Jag ska inte vara med själv, men jag gillar initiativet, och slänger in en valfri matchtröja (upp till typ 700 spänn) från Unisport till vinnaren av 1K-delen, som en gest från Pokerforum / Poker.se till er stammisar. Shahin kan addera det i startposten om han vill. Kul! (= Är på iaf! Kul, skickat betalinfo. (= Citera
Shahin86 Postad 31 Maj , 2016 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2016 Ramlat in ett par betalningar, jag uppdaterar listan nångång i helgen med betalda i fet stil så alla har koll. Citera
Recommended Posts