valterego Postad 5 Maj , 2016 Rapport Share Postad 5 Maj , 2016 Idag börjar Paf Poker Challenge 2016. Jag är på plats för att rapportera live från turneringen. Du hittar vår bevakning här. I denna tråd diskuterar vi allt som har med PPC 2016 att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 5 Maj , 2016 Rapport Share Postad 5 Maj , 2016 Vi är många som vill se en intervju med Kung Creutz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2016 Vi är många som vill se en intervju med Kung Creutz! Kommer efter avslutat spel i natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Maj , 2016 Rapport Share Postad 5 Maj , 2016 Vi vill veta om schoolbook somnat mitt i någon giv än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2016 Vi vill veta om schoolbook somnat mitt i någon giv än? Han sover inte. Är med i matchen fortfarande, har strax över 20 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 6 Maj , 2016 Rapport Share Postad 6 Maj , 2016 Go schoolbook! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 7 Maj , 2016 Rapport Share Postad 7 Maj , 2016 Vi vill veta om schoolbook somnat mitt i någon giv än? Nix, har lyckats hålla mig klarvaken ? Lite mer högkoncentrationspoker än jag är van vid med 7 effektiva timmar första dagen och 10 andra men känner mig pigg och vid gott mod. Go schoolbook! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts