Metaddict Postad 4 April , 2016 Rapport Postad 4 April , 2016 "Nya inlägg" funkar inte för mig längre. Står bara "tyvärr, inga träffar". Citera
hubbahubba Postad 4 April , 2016 Rapport Postad 4 April , 2016 Samma för "Visa alla dagens inlägg". Citera
devalanteriel Postad 4 April , 2016 Rapport Postad 4 April , 2016 Vet inte vad jag kan göra åt det men skriver upp att jag ska undersöka det vid tillfälle iaf. För mig funkar det fint, så det är lite svårt att replikera. Citera
Metaddict Postad 4 April , 2016 Författare Rapport Postad 4 April , 2016 Vet inte vad jag kan göra åt det men skriver upp att jag ska undersöka det vid tillfälle iaf. För mig funkar det fint, så det är lite svårt att replikera. Provade Chrome istället för Firefox bara för du skrev så och där funkar det Citera
devalanteriel Postad 4 April , 2016 Rapport Postad 4 April , 2016 Tack, det ger mig något att gå på iaf... Citera
devalanteriel Postad 6 April , 2016 Rapport Postad 6 April , 2016 Jag har försökt replikera felet och jag har försökt googla fram någon orsak, men inte lyckats med någotdera. Funkar det även för andra att byta webläsare? Isf kanske det funkar att logga ut, rensa cache osv också. Ingen kul workaround, men tar gärna rapporter på om så är fallet. Undrar även om ni som inte kan använda nya inlägg-funktionen kan göra normala sökningar i forumet? Annars är det nog en generell sökbugg. Citera
MJ Postad 6 April , 2016 Rapport Postad 6 April , 2016 Sökfunktionen på mobilen funkar inte för mig. Citera
Saint_Bjorn Postad 8 April , 2016 Rapport Postad 8 April , 2016 (redigerade) Funkar inte med firefox på platta för mig heller (vet ej pc). Rensade cash etc och då funkade det, men nästa session är det samma igen. Sök funkar dock. Samsungs standardläsare funkar. Firefox for Android 45.0.1 Redigerad 8 April , 2016 av Saint_Bjorn version Citera
Metaddict Postad 8 April , 2016 Författare Rapport Postad 8 April , 2016 Android............. Huh? Det är ju Firefox det inte funkar i, knappast något med Android att göra. Citera
devalanteriel Postad 8 April , 2016 Rapport Postad 8 April , 2016 Tack för testandet. Ny koll på måndag. Citera
devalanteriel Postad 11 April , 2016 Rapport Postad 11 April , 2016 Har stängt av ett par saker som teoretiskt skulle kunna påverka. Tar gärna en ny rapport. Men testa logga ut och in igen först please. Citera
Saint_Bjorn Postad 11 April , 2016 Rapport Postad 11 April , 2016 Sorry, funkar inte. Med lite mer tid mellan testen är felet tillbaka. (Jag jämför mellan samsung-läsaren på mobilen, där det funkar, och firefox på plattan)) Citera
devalanteriel Postad 11 April , 2016 Rapport Postad 11 April , 2016 Vi har definitivt något slags cacheproblem just nu, jag försöker lista ut varför. Citera
Metaddict Postad 15 April , 2016 Författare Rapport Postad 15 April , 2016 Simsalabim så funkar det nu Nej Citera
Saint_Bjorn Postad 16 April , 2016 Rapport Postad 16 April , 2016 Nej Nä.... Funkade när jag skrev men inte nu. Antingen fibblar dev med en glappkontakt eller så är det väl jag som jinxar. Citera
devalanteriel Postad 16 April , 2016 Rapport Postad 16 April , 2016 Hur frestande det än är att bara skylla på Björn och Meta så är det tråkiga svaret att jag letat settings, cache-grejer, googlat osv och hittat absolut nada svar. Om någon vet mer än jag får ni hemskt gärna meddela något. Citera
Kenan83 Postad 20 Maj , 2016 Rapport Postad 20 Maj , 2016 Slutade fungera för mig också, för några dagar sen Citera
devalanteriel Postad 20 Maj , 2016 Rapport Postad 20 Maj , 2016 Det är noterat. Jag har dock fortfarande absolut noll aning om vad det beror på. Citera
devalanteriel Postad 26 Maj , 2016 Rapport Postad 26 Maj , 2016 Jag har inte lyckats lista ut orsaken än, så jag gjorde en annan fix i stället. Numera finns i rutan uppe till höger även en länk till en sida http://pokerforum.nu/forum/dagens.php som har i princip samma funktion som forumsöken. Om ni vill ha något särskilt på den kan ni säga till. Kanske är den helt meningslös ändå, jag vet inte, men det gick iaf rätt fort att slänga ihop så förhoppningsvis är den till nytta för någon. Citera
freddex1989 Postad 10 Augusti , 2016 Rapport Postad 10 Augusti , 2016 Simsalabim så funkar det nu Simsalabim så slutade funktionen att fungera igen. Citera
Metaddict Postad 10 Augusti , 2016 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2016 Nu funkar det inte i Chrome heller... Citera
Recommended Posts