JojjeL Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Vilka är det som lirar på TheSea egentligen ? Vem är Fuat Can?!?!?!? W00t!? Fuat Can låter för mig som en burk kinesisk kattmat, vet inte varför. Jo, och vänder man lite på hans namn så blir det ju nästan "Katt-Fan" Citera
MJ Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Vilka är det som lirar på TheSea egentligen ? Vem är Fuat Can?!?!?!? W00t!? En mycket speciell och oftast väldigt skön snubbe som har ett självförtroende som nog aldrig setts hos någon annan pokerspelare. Är han släkt med den prisbelönta journalisten Mustafa Can? Citera
MaLiik Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Jo, och vänder man lite på hans namn så blir det ju nästan "Katt-Fan" Eller kanske kåt-fan? Citera
yukisuke Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Jo, och vänder man lite på hans namn så blir det ju nästan "Katt-Fan" Eller kanske kåt-fan? Snarare Caut-fan då, men visst. Citera
MaLiik Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Snarare Caut-fan då, men visst. Skånska? Citera
yukisuke Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Snarare Caut-fan då, men visst. Skånska? Tydligen! Så har vi alltså kommit fram till att Fuat Can måste vara skåning. Intressant. Citera
Skumdum Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 nej nej nej... det är ett artistnamn. Nåt som han har för att bygga upp självförtroendet. Fuat Can. Fuat kan. Citera
busen Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 nej nej nej... det är ett artistnamn. Nåt som han har för att bygga upp självförtroendet. Fuat Can. Fuat kan. Typ som att fluka en mästerklonk då Citera
ades_va Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Jag vill bara passa på att tacka för alla superba svar på min fråga, exakt vad jag sökte efter - tack. Citera
bzkt Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Jag vill bara passa på att tacka för alla superba svar på min fråga, exakt vad jag sökte efter - tack. Varsågod, man får svar som man frågar Vem är Fuat Can?!?!?!? W00t!? Citera
ades_va Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Jag vill bara passa på att tacka för alla superba svar på min fråga, exakt vad jag sökte efter - tack. Varsågod, man får svar som man frågar Vem är Fuat Can?!?!?!? W00t!? På 10 replys fick vi alltså lära oss att Fuat Can är = * En mycket speciell och oftast väldigt skön snubbe som har ett självförtroende som nog aldrig setts hos någon annan pokerspelare. * Från Skåne. * Släkt med den prisbelönta journalisten Mustafa Can. Citera
busen Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Tror iofs inte att risken för flamsiga svar eliminerats av att han formulerat sig annorlunda ades_va kunde ha skrivit: Vem är denna Fuat Can som spelar på TheSea-kontot? folk hade svarat: Att Fuat Can är en skåning. Fuat Can är släkt med en känd journalist. Hans namn är inspirerat av kinesisk kattmat men med en skånsk tolkning kan man tro att han är en kåt fan. Men det sjukaste av allt: Han använder sitt namn som ett sätt att framstå som bättre, för Fuat, han kan han. Edit: för sen... Citera
thrasher Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Fan därför jag såg erik och fuat sitta o fika o se allvarliga ut i somras.. va sjukt.. jag som trodde fuat yrade i mössan när jag satt vid samma bord som han på en lokal tävling här för nått halvår sen... WSOP hit och WSOP dit.. Citera
giFF Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 BARBOTT: ?????????????????????????????+ BARBOTT: what a focking joke Husmusen2: be happy barbott Husmusen2: BARBOTT: mm The___Sea: jumper The___Sea: l am still waiitng for you Bappelsin: Jumper Bappelsin: Nice hit and run Bappelsin: ****** The___Sea: re tar Bappelsin: Barbott, u wanna play highlow instead? The___Sea: l am waiting still for you jumper The___Sea: you stui ped jumper17: i play when and against who i want ok guys utar: ok with me The___Sea: f u jumper utar: The___Sea: hit and runner The___Sea: what a joke jumper17: allways araound the clock utar:) utar: utar: didi u hit and run on the boys utar: lol jumper17: i didnt know there is a time lim it utar: u must not tilt people u know that utar: lollololo jumper17: only for u now they are on your table jumper17: i toke them here lol utar: must tell 30 min. before u leave jumper17: lol jumper17: u tell me allways 1 day before u leave u are the best guy utar: LOL Ehhh.. Ha ha ha ha Citera
Nick_the_Swede Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Tretjak: wtf, did I go all in?Tretjak: did I call? confidence: yes Tretjak: fuuuuk Tretjak: wrong table Citera
Recommended Posts