gabehcuod Postad 2 Januari , 2016 Rapport Postad 2 Januari , 2016 Gott nytt år PF, Har läst här från å till i många år men aldrig riktigt haft en dagbok. Kort om mig: Spelat poker sedan 2010ish, och har försöjt mig på det vid sidan av heltidsstudier som jag inledde 2009 och kommer bli klar med första halvan av 2016! Började min karriär på svenska spel, och har spenderat större delen av min tid där, men spelar en del på euro-siter när actionen är lite för död på svs. På svenska spel är det mest texas 5-max 5/10-50/100 som gäller, och på $ siter spelar jag främst 6-max nl400-nl1k. Vad jag vill få ut av dagboken är att diskutera lite händer (tycker verkligen om att göra det men de flesta dagböckerna jag brukade läsa har stängts ner (Namehere, mfl. ) så hoppas kunna dra igång lite snack igen Pga. heltidsstudier så blir volymen lite lidande men här är resultat från 2015 på svensla spel. $ siter, slutade runt $6-7k upp tackvare RB och rake-races Planen för 2016 är att fortsätta spela Svenska Spel, börja vinna smått på $ siter, samt hitta ett heltidsjobb efter examen! Citera
ViktorH Postad 2 Januari , 2016 Rapport Postad 2 Januari , 2016 Stort GL! ser fram emot handdiskussioner! Citera
ölkaka Postad 2 Januari , 2016 Rapport Postad 2 Januari , 2016 GL! Vilka euro siter spelar du på? Tycker de flesta euro siter är så extremt mycket regtätare än Svs. Citera
Recommended Posts