Ruterkung Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Har ingen read på dom då jag har käkat och läst på pokerforum. ******************************************************** *** Export for: Lasse99 Game: Texas Holdem Game number: 434779648 *** Date: 7/26/2005 11:27:36 AM Game: 434779648: Table: Stumble Up Normal Table No Limit 0.10/0.20 Rake: 0.30 Seat: 1 mbaje_player Seat: 2 lids Seat: 3 Mrbowser (Dealer) Seat: 4 MacExcelsior Seat: 5 4shades Seat: 6 Hero $22 Seat: 7 fonSe $9 Seat: 8 arilzo Seat: 9 chentofanti Seat: 10 Izesolo Hittar QQ UTG och betar 4*bb, får 4 calls. ------------------ OpeningBetRound ------------------ MacExcelsior : Posts small blind 0.05 4shades : Posts big blind 0.10 Izesolo : Posts 0.10 Hero : Raises for 0.50 fonSe : Calls for 0.50 arilzo : Folds chentofanti : Folds Izesolo : Folds mbaje_player : Folds lids : Calls for 0.50 Mrbowser : Folds MacExcelsior : Calls for 0.45 4shades : Folds ------------------ Flop 6 , 4 , 10 ------------------ Den floppen får jag vara nöjd med. Betar pott. FonSe höjer all in och alla foldar. Han hade gjort det några ggr innan och tagit potten osynad. MacExcelsior : Checks Hero : Bets 2.00 fonSe : Went all-in 8.55 lids : Folds MacExcelsior : Folds Hero : ??? Finns det några händer jag tar i det här läget? Citera
scouserandy Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Utan någon vidare read på honom kan det ju vara lite svårt, men du nämner att han gjort liknande spel innan och det blivit osynat. Jag tycker du skall ta synen för han kan lika gärna sitta på en hand som JT, JJ, 99. Har han träffat set får du väl betala av då, men det känns väl mer naturligt att bara syna för honom med set på en såpass ofarlig bräda för att få in mer pengar i potten. Jag hade synat och hoppats på nån av de händer jag nämnde ovan. Citera
Ruterkung Postad 26 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2005 Utan någon vidare read på honom kan det ju vara lite svårt, men du nämner att han gjort liknande spel innan och det blivit osynat. Jag tycker du skall ta synen för han kan lika gärna sitta på en hand som JT, JJ, 99. Har han träffat set får du väl betala av då, men det känns väl mer naturligt att bara syna för honom med set på en såpass ofarlig bräda för att få in mer pengar i potten. Jag hade synat och hoppats på nån av de händer jag nämnde ovan. Jo, jag synade och var uppe mot ett set, 66. Satt och tänkte länge innan jag synade. Han hade ju också gjort liknande spel innan då han tagit potten osynad. Citera
alve Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Finns det några händer jag tar i det här läget?På den här nivån tar du ju iaf TP och JJ. Själv skulle jag nog också calla på denna nivå, mer än ofta har dom bara TP i detta läge. Citera
Ebola Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Verkligen inte dåligt spelat om du vet att han gjort så innan. Det är bara att ta smällen och komma igen. För att inte syna ska du ha en riktigt bra read på honom. Citera
Mikey Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Jag skulle definitivt ha synat! Oflax att han hittat set denna gång bara. Citera
Ruterkung Postad 26 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2005 Det verkar som jag gjorde "rätt" ändå även om jag var skeptiskt till det i början. Tack för alla kommentarer förresten. Citera
Stoneburg Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Lätt syn. Är han muppig har han ofta AT, JT osv eller ett lägre PP. Citera
Recommended Posts