killerwolf Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Fix Dat Pic EDIT: NVM IT WORKS det där fittkross schemat till höger tiltar nog meta mest av allt Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 det där fittkross schemat till höger tiltar nog meta mest av allt Yep, ain't it a beaute Citera
Namehere Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 det där fittkross schemat till höger tiltar nog meta mest av allt Much jelly på hemmagymmet. Snyggt! Citera
devalanteriel Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 grymt avis, måste skaffa hus Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 Much jelly på hemmagymmet. Snyggt! Tack grymt avis, måste skaffa hus Hörde nånstans att husbil är det nya nowadays Edit: Förresten, nu när världens bästa kaloriräkneapp dör, vad har vi för alternativ som har alla svenska produkter? Citera
devalanteriel Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Dunno, jag kör MyFitnessPal och de har rätt bra utbud, det är rätt sällan det är fel. Men deras interface suger rätt stenhårt. Byggde en egen kalkylator i stället och körde på ett tag, men jag tröttnade på att sitta och lägga in saker själv när jag skrev fel för tredje gången. Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 MSN Hälsa & träning var klockren. Dom allra flesta produkter fanns med korrekta uppgifter. Typ om man skrev Kvarg kunde man välja lindahls portionsförpackning och vilken smak så trillade allt in. Citera
padrinosftw Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Weheheey, fagert! Hur ofta används yogamattan? Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 Weheheey, fagert! Hur ofta används yogamattan? Varje dag under tyngre perioder. Dock inte till yoga utan mer till core-, balans- och stretchövningar. Jobbar mycket med att stå på händer i år. Foamrollern får sig en åktur rätt ofta efter jårda böjpass. Citera
Jammare Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Mitt sug efter att skaffa ett rymligt hus gick precis upp med 29% temporärt och 13% permanent. Snyggt och god lycka. Citera
killerwolf Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Tack Hörde nånstans att husbil är det nya nowadays Edit: Förresten, nu när världens bästa kaloriräkneapp dör, vad har vi för alternativ som har alla svenska produkter? Lol biobiljett Citera
Metaddict Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Edit: Förresten, nu när världens bästa kaloriräkneapp dör, Cliffs!?! Fix Dat Pic EDIT: NVM IT WORKS det där fittkross schemat till höger tiltar nog meta mest av allt Haha verkligen Citera
Metaddict Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Men annars var det fint utökat på gymmet sedan jag var där! Citera
Schdefan Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Tack Hörde nånstans att husbil är det nya nowadays Vi hade faktiskt en säljare på besök i förra veckan som hade hela Europa som arbetsplats som han uttryckte det, han hade husbil och sin hund och verkade skit nöjd Kan bara tillägga att han jobbar för ett stort och globalt företag så det var ingen lodis Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 Cliffs!?! MSN Hälsa & träning var klockren. Dom allra flesta produkter fanns med korrekta uppgifter. Typ om man skrev Kvarg kunde man välja lindahls portionsförpackning och vilken smak så trillade allt in. Mitt sug efter att skaffa ett rymligt hus gick precis upp med 29% temporärt och 13% permanent. Snyggt och god lycka. Tack. Och, just do it! Men annars var det fint utökat på gymmet sedan jag var där! Tack tack. Vi hade faktiskt en säljare på besök i förra veckan som hade hela Europa som arbetsplats som han uttryckte det, han hade husbil och sin hund och verkade skit nöjd Kan bara tillägga att han jobbar för ett stort och globalt företag så det var ingen lodis Med risk för att dissa en hel folkrörelse så ser jag det lite såhär: Att ha en husbil som enda boende är lite sketchy om man är ensamstående och rätt oönskvärt om man har familj. Att sen lägga norr om en halv mille på att ha det som semesterfordon tycker jag är ok, det ser jag mest som en straffskatt för folk som inte kan använda resesajter för att boka hotell. Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 Såja. Avslutar dagens aktiviteter nu. Gått över 11000 steg, stått upp och jobbat i fyra timmar och käkat räksallad till lunch. Nu på kvällen 20/40/60/80/100/110 gånger 5 i böj 5x25 sek handstand 20/30/40/3x5x45 militärpress Dips Chins Pullups Armhävningar och lite curls för att hålla flåset uppe Nu en afterworkoutöl. Citera
Metaddict Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Du citerade mitt "cliffs" men svarade inte... Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 Du citerade mitt "cliffs" men svarade inte... Hur är det med läskunnigheten bubbeeeen? Did the gainz take it? (Hint: kolla citatet under) Citera
Metaddict Postad 28 September , 2015 Rapport Postad 28 September , 2015 Jahaaaaa, jag tolkade det som att du i förbifart bara nämnde något du använt tidigare. MSN träning och hälsa lät så 00-tal Citera
Katt3n Postad 28 September , 2015 Författare Rapport Postad 28 September , 2015 Jahaaaaa, jag tolkade det som att du i förbifart bara nämnde något du använt tidigare. Nä. Fick appen med i telefonen och den är grym. Håller koll på allt som typ runtastic gör, plus stegräknare, ämnesomsättnigsberägnare där man kan sätta kalorimål och föra dagbok väldigt väldigt enkelt genom att typ alla svenska matvaror finns inlagda. Men MS har beslutat lägga ner den från den förste november Citera
Katt3n Postad 29 September , 2015 Författare Rapport Postad 29 September , 2015 För att uppnå detta är målet att: 1. Träna tunga basövningar 2-3 ggr per vecka 2. Löpning/Konditionspass 1-2 ggr per vecka 3. Kaloriunderskott 4. Max 1-2 öl per dag som jag recenserar här. Utom fredag denna vecka då jag har pokerkväll med grabbarna. Hejaheja! Såå, första veckan till ända. Har kommit igång bra med mjukstarten av träningen, men det är ju fan va snabbt man tappar. Utom midjemått, där har jag fått 4 cm extra sen i somras. Fortfarande ner 7 cm sen förra året, men illa none the less. Vägde in på 85.9 kg imorse (toppade på nära 89 i lördags) så ner litegrann. Angående punkterna: 1. 2 ggr. Visserligen mjukstart, men godkänt 2. 2 ggr. Klart godkänt 3. Har glömt att räkna, men jo. 4. Hahahahahaha. 4/3/2/8/5/2/1 är väl den rätta raden Bjussar på en feukostsmoothie: 1pkt (150g?) Lindahls vaniljkvarg 1 banan En näve babyspenat En halv röd chili Lite färsk ingefära Ett par stänk limejuice Citera
MJ Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Morrn. Eftersom antagligen totalt tre personer fattade min referens i föregående inlägg kommer här facit. Såhär bra började barnprogrammen när jag var liten. Sköna minnen. Mvh Född -74 Trevligt med db. Blir inspirerad till viktminskning och öldrickande. Har en Mikkeller Raspberry Trippelbock sparad från februari. Druckit den? Citera
Schdefan Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Såja. Avslutar dagens aktiviteter nu. Gått över 11000 steg, stått upp och jobbat i fyra timmar och käkat räksallad till lunch.Nu på kvällen 20/40/60/80/100/110 gånger 5 i böj 5x25 sek handstand 20/30/40/3x5x45 militärpress Dips Chins Pullups Armhävningar och lite curls för att hålla flåset uppe Nu en afterworkoutöl. Har du testat räksallad gjord på kvarg? Lite mer fettsnålt än vanligt på majonäs. Citera
Sladdafan Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Har du testat räksallad gjord på kvarg? Lite mer fettsnålt än vanligt på majonäs. När man skriver käkat räksallad till lunch tänker i vart fall jag mig mer: Än: But thats just me Citera
Katt3n Postad 29 September , 2015 Författare Rapport Postad 29 September , 2015 Sköna minnen. Mvh Född -74 Trevligt med db. Blir inspirerad till viktminskning och öldrickande. Har en Mikkeller Raspberry Trippelbock sparad från februari. Druckit den? Nej, det var förr mitt ölintresse ballade ur totalt. Låter intressant, frukt, surt och annat i öl verkar vara stora grejen i år Citera
Recommended Posts