Gå till innehåll

Diazo - LivsEV & nivåklättring


diazo

Recommended Posts

  • Svars 207
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej bordsbenet, tack för att du skriver. Igår fick jag inte mitt giftsvärd besmutsat av en ung mö, men jag njöt gott av alla videos där ditt bordsben vart i munnen på en dotter. Drack en flaska dovrekt själv, valde att blanda den med saft och vatten, sedan hittade jag absinth på spruta på shotluckan, sen var de svart. Drog diverse charmiga pickuplines igår med, jag tror den sämsta var "hej ursäkta min polare här är polis... han tycker du ser olagligt bra ut"

 

bra kväll iaf, nu laddar vi om med några dovrektgroggar innan taxi till bolaget, hälsa din kärring att hon är mkt charmig när hon väser att hon är 16!

 

Blir ingen legendarisk insats med dekadens och allmänt fanskap här

 

skjuter in stacken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg en länk på facebook på nått thailuder som ser ut som ja, ungefär vad jag kalla henne, som söker pojkvän som vill betala 1k/dagen för att hon ska "göra sina kvinnliga tjänster och föda hens avkomma" enligt egen utsago, dock tappat bort länken men tyckte detta var fullkomligt tragiskt och ser gärna att någon postar en länk till hennes youtubevideo här.

 

edit: thailuder är ett synonym för beteendet är överlag ganska ointresserad av vart hon kom ifrån och sådant behöver inte påpekas antydde mest beteendet

 

med vänlig häslning jimmy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt med dagbok diazo. Jag tycker att du ska låta bli droger. Inbillar mig att det blir mycket elände med det. Sen blir man ju nyfiken på en mätning mellan bordsbenet obvspeltorsk och tredjebenet trillske. Jag vill, baserat på dennes pokerspel, även nominera Johanna22 till tävlingen.

 

Jag har sett Trillskes IRL. Jag lovar dig att den hästkuken kommer ingen ens nära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tog mig an expressen i en rent hypotetisk situation där jag tycker att missvisande mediarepresenation leder till ett horibelt samhälle, vi är väldigt glada i att kritisera SD och liknande parti för minsta lilla fel men artiklar som denna får flyta igenom flödet fritt, diskutera gärna:

 

 

http://www.expressen.se/omtalat/en-tablett-med-ecstasy-forstorde-16-aringens-liv--nu-vill-hon-varna-andra/

 

mitt bidrag:

 

"Expressen

Det nyhetsvärde ni erbjuder börjar sjunka nästan lika lågt som aftonbladet. Tycker ni på fullt allvar att detta är en rimlig artikel?

http://www.expressen.se/…/en-tablett-med-ecstasy-forstorde…/

Detta är ett citat från första raden i er artikel:

"Efter en fest där hon och tre andra tjejer testat tabletter som de trodde var ecstasy fick de åka i ilfart till sjukhus"

Jag tog mig friheten att fiktivt skriva en liknande artikel som inte är lika PK:

"Socialdemokraterna-förstörde-48-åringens-liv-nu-vill-han-varna-andra/

Efter att ha röstat på socialdemokraterna blev den 48-årige mannen från lund styckmördad av en seriemördare, nu vill han varna andra; "jag röstade på socialdemokraterna sen samma kväll blev jag styckmördad av en psykopat, eftersom jag inte gillar socialdemokraterna drar jag slutsatsen att det är deras fel."

seems legit.

Att det går åt helvete i världen är till största del ert fel.

med vänlig hälsning, bitter gammal man.

PS: er "tidning" borde ligga under fantasyavdelningen."

 

vill tillägga att jag inte är den bästa på att skriva samt att jag är en 70a vodka deep så yeah.. gg..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för alla svar och tack till blomski för länken, vet inte hur pass PK det är men bryr mig inte avsevärt heller men hade nog kunnat pynta 1k/dagen för att slippa att ha med henne att göra, någon form av aura som gör mig sjukt obekväm när det kommer till henne..

 

@markus800

 

vi har ju pratat en del och jag hoppas att du fått bilden av mig som en någorlunda vettig person, angående droger så spelar det ingen större roll för mig, inget jag behöver för att varken må bra eller dåligt utan mer av ett intresse till helgen, samt inget som händer speciellt ofta, däremot tycker jag det är ett fruktansvärt intressant samtalsämne och en känslig punkt för många och därför tilltalar det mig att diskutera :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

kommer från samma stad som det där.

hon började sin karriär genom att sälja sina använda trosor på nätet och har sen dess skämt ut sig i diverse mediala sammanhang (strömstedts program på tv4 bl.a)

 

kan intyga att fröken inte skämtar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johodå, både du och speltorsken verkar vara gubbar i min allé, men sprutor och sån skit tror jag man gör sig bäst utan. Är ju själv som en riktig kärring när det kommer till sånt, har inte ens testat röka gräs, men viktigt att hålla uppe hyfsad standard. Bara som jag tycker.

 

du mgv borde absolut va som folk och ta en holk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johodå, både du och speltorsken verkar vara gubbar i min allé, men sprutor och sån skit tror jag man gör sig bäst utan. Är ju själv som en riktig kärring när det kommer till sånt, har inte ens testat röka gräs, men viktigt att hålla uppe hyfsad standard. Bara som jag tycker.

 

Absolut, jag tror dock du missförstod "heroin" grejen, jag tog tillfället i akt och spelade på mitt svs nick, var denna baren i Lund vi besökte och de serverade sina absinthshots med en spruta (utan nål) som man fick spruta i munnen. de har överlag väldigt roliga lekar med alla sina shottar, här är en video:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol man går till bishops för öl. Innan Bishops(nu har iofs bishops piteå inte samma kvalitet heller som t.ex. bishops umeå på ölfronten) men det är åtminstone bättre, trevligt slippa välja mellan Norrlands och Pripps.

 

Järnspisen är nice, men inte som det som var där tidigare imo. Det var galet. Gick samma öde till mötes som Viktor i Umeå(numer ligger Viktoria där). Finns helt enkelt inte nog med kunder för den typen av highend-restaurang här uppe i krokarna så man banta ner det på alla sätt och vis och öppnade igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom till piteå och kröka nästa helg mackan800 så ska jag bjuda dig på ett och annat svea rikes lag inte tillåter <3

 

 

OT; hoppas du är nöjd över min insats ikv vi lämnar det så och glömmer det

 

mvh,

minkärringjobbadeikv90

 

 

 

haha du är så fantastiskt jävla vidrigt odräglig, älskar de <3

borde kanske ta mig en sväng till piteå och göra kaos nån helg, är rätt sugen på att få träffa Bo-Hane och bjuda honom på thaibluffé

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol man går till bishops för öl. Innan Bishops(nu har iofs bishops piteå inte samma kvalitet heller som t.ex. bishops umeå på ölfronten) men det är åtminstone bättre, trevligt slippa välja mellan Norrlands och Pripps.

 

Järnspisen är nice, men inte som det som var där tidigare imo. Det var galet. Gick samma öde till mötes som Viktor i Umeå(numer ligger Viktoria där). Finns helt enkelt inte nog med kunder för den typen av highend-restaurang här uppe i krokarna så man banta ner det på alla sätt och vis och öppnade igen.

 

Bra poäng som vanligt. Tack för det.

 

Tycker att bishops i allmänhet behöver höja kvaliteten på maten. Det är mer eller mindre standard att gå dit för öldrickning, men potentialen för att då smalna av antalet maträtter med höjt utförande lär vara stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, jag förstår att folk kanske har åsikter om bishops käk, men jag har inte den åsikten. Bishops Umeå har hyfsat hög standard på maten sin tycker jag, alltså i "pubmått". Hamburgartallriken där spyr man inte åt, den enstaka köttbiten som finns är helt acceptabel osv... Priset är ju lägre, då det är pubkvalitet rakt igenom. Plockmaten etc som man kan dela med folk är bra.

 

Primärt äre öltarmen som drar mig dit, men visst, ibland beställer man ju där för att slippa gå någon annanstans ifall man sög in sig ett bra bord, men oftast har jag käkat på annat ställe innan :)

 

Rent spontant kan jag t.ex. säga att Bishops käk(i Umeå) är bättre än något annat Piteå stad har att erbjuda förutom Järnspisen och nu nyöppnade Oleary´s . (ej hunnit dit och testa så vet inte om det är bättre, men utgår ifrån det då Oleary´s Umeå är ruskigt starka), somewhat shocking för ett "sporthak" men dom snodde ju med sig massa vettig personal då de bytte lokal från lite andra ställen i Umeå, framförallt är entrecotén och pastan smaskens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...