diazo Postad 6 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Goa matcher igår, kan tänka mig lira lite ikväll med om intresse finns, letat fram en mic nu med samt vore kul om vi får ihop 5 pers så vi kan köra lite strats osv Citera
Nilzzon86 Postad 6 Oktober , 2015 Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Kan med vara med en runda ikväll om ni vill ha med en askass spelare, fick d installerat igår o testa en liten timme o d gick ju bättre o bättre iaf:-D Citera
diazo Postad 6 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Tänkte slänga ihop några burgare snart men kan vara på runt 21 för min del Citera
Staash Postad 6 Oktober , 2015 Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Kan inte hitta dig Diazo Skulle också kunna tänka mig att lira lite om det bara är public men jag är absolut inte tillräckligt vass för att lira om ni vill lira seriöst! Citera
brrr Postad 6 Oktober , 2015 Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Kan inte hitta dig Diazo Samma här Citera
diazo Postad 6 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2015 prova söka på HeroinHunden - dyker de upp en obehaglig gubbe i en pandamössa så har ni hittat rätt Citera
Nilzzon86 Postad 6 Oktober , 2015 Rapport Postad 6 Oktober , 2015 prova söka på HeroinHunden - dyker de upp en obehaglig gubbe i en pandamössa så har ni hittat rätt Tillagd, hojta till om vi ska lira senare Citera
TGrinder Postad 6 Oktober , 2015 Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Fan missa detta, var tvungen att dammsuga micro på Svs lite. Är det fortfarande game eller för sent? Citera
diazo Postad 9 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2015 Hade tenta precis som var rätt viktig att spika (viktig och viktig) då omtentan är 3 dagar efter jag kommer hem från Lyon, så pluggat riktigt jävla mycket till den för att vara mig (nästan 7h), som vanligt är det ju missär att skriva tentor kl 08 med en pokerdygnsrytm så jag var väl förberedd med 3st celcius en vitaminwell focus med koffein och drog även 4 stora linor koffein innan jag stack iväg, steg upp kl 06 för att låta hjärnan vakna till liv, är normalt helt mentalt efterbliven första 2h jag är vaken. Anyhow, tentan gick kanon tror jag, alltid lite svårt att spekulera i exakta poäng sen var de ett par tolkningsfrågor men skulle tro att jag minimum landar på 65/100 och med riktigt bra spring kanske man binkar sin första 100/100 tenta då läraren kör med ett 2+ poängsystem vid riktigt bra svar, aja, den borde ha suttit iaf och om jag mot förmodan blir underkänd här så sätter jag mig i 4h och tigger pengar vid Lund C. Fredag och allt, nykter helg för den gamle mannens del så tanken är att grinda en del samt spela cs, fifa och trycka i sig någon charmig matbit Utöver det så har de ju börjat bli lite CS intresse här i boken, tänkte att vi kanske skulle försöka hitta en dag där vi kan få ihop lite CS inhouse 5v5 och då ter sig planering ganska vettigt, antar att söndagar blir svåra för alla turregrindare så kanske något mitt i veckan? Förslag godtages samt intresseanmälningar Citera
TGrinder Postad 16 Oktober , 2015 Rapport Postad 16 Oktober , 2015 Tja m8, ser att du grindar men frågar ändå om du är sugen på dra en MM som cooldown efter sessionen? Citera
killerwolf Postad 16 Oktober , 2015 Rapport Postad 16 Oktober , 2015 Tja m8, ser att du grindar men frågar ändå om du är sugen på dra en MM som cooldown efter sessionen? MM? Mines&Magic?!?!?! I CANT BE THE ONLY ONE Citera
TGrinder Postad 16 Oktober , 2015 Rapport Postad 16 Oktober , 2015 MM? Mines&Magic?!?!?! I CANT BE THE ONLY ONE Haha! Matchmaking i CS:GO. Bara joina om du är sugen! Citera
diazo Postad 17 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2015 Tja m8, ser att du grindar men frågar ändå om du är sugen på dra en MM som cooldown efter sessionen? hade man tagit sig ur hålet tidigare så absolut, blev en 18h session där rushen till sist kom efter sånt fantastiskt missärspring hela dagen : ) Citera
TGrinder Postad 17 Oktober , 2015 Rapport Postad 17 Oktober , 2015 hade man tagit sig ur hålet tidigare så absolut, blev en 18h session där rushen till sist kom efter sånt fantastiskt missärspring hela dagen : ) Haha, jävla sjukhus! 18h.. Skön comeback! Citera
killerwolf Postad 17 Oktober , 2015 Rapport Postad 17 Oktober , 2015 vad gör jag för fel, det är omöjligt se något på grafen, använde du en potatis för att printscreena? Citera
diazo Postad 17 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2015 vad gör jag för fel, det är omöjligt se något på grafen, använde du en potatis för att printscreena? blev la något resizefel, blev iaf lite över 8k nävar med ett stuck på runt 5k sen kom 6,5k rushen sista timman så bokade 1,5k upp nivå á la /4 Citera
diazo Postad 17 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2015 18h grind igår för 1200 upp, idag blev de 12min grind och 1200 upp, bokar dagen där, känner ändå att jag bemästrar spelet så pass mycket att jag kan plussa 1200kr om dagen. Citera
Metaddict Postad 17 Oktober , 2015 Rapport Postad 17 Oktober , 2015 18h grind igår för 1200 upp, idag blev de 12min grind och 1200 upp, bokar dagen där, känner ändå att jag bemästrar spelet så pass mycket att jag kan plussa 1200kr om dagen. Japp, och vem som helst gör väl 30k i månaden på poker efter att precis ha börjat? Citera
diazo Postad 17 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2015 Till viss del köper jag ändå argumentet att man inom ett år kan göra 30k/mån om man jävlar i de går in för de Citera
diazo Postad 18 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2015 Gav mig på en ny metod av förfest igår vilket visade sig vara ganska misslyckad. Normal förfest börjar jag/vi dricka vid 12-13 tiden sen kör man till 22-23 när de blir utgång, normalt suger man i sig en 12 starköl nån grogg och lite vin. Igår skulle jag testa en ny metod, påbörja alkoholkonsumptionen vid 22, och enbart dricka 7%+ öl och avsluta med en arboga 10,2% totalt hade jag 6 öl & ett glas rött. Sagt och gjort, slocknar med kläderna på i sängen 22.30 Bakfull utav bara fan idag. Tillagade en av de godaste burgarna jag ätit lifetime så tänkte dela med mig av receptet. kött: högrevsfärs, tillsatte hackad chili, chipotlepaste, hackad rödlök, liquid smoke, pressad vitlök, peppar, limeflingsalt, chili explosion. Tillbehör: Sugarsnaps, bladspenat, stekt rödlök, hackad paprika, chiliost (minns inte vad de var för sort köptes på coop delin) mexican sauce, skivad jalapenjo bröd: Brooklynbröd som jag täckte med vitlökssmör och peppar sen körde i ugnen Citera
cheppo Postad 18 Oktober , 2015 Rapport Postad 18 Oktober , 2015 Att du ens klarar och dricka Arboga 10,2 e imponerande för fyfan vad det smakar illa, burgarn ser riktigt fin ut Citera
killerwolf Postad 18 Oktober , 2015 Rapport Postad 18 Oktober , 2015 beergame needs upgrading/patching, burgergame STRONK, much jelly Citera
MJ Postad 18 Oktober , 2015 Rapport Postad 18 Oktober , 2015 Japp, och vem som helst gör väl 30k i månaden på poker efter att precis ha börjat?[/quote Om man spelar tillräckligt högt räcker det med rakeback. Undvik Svenska Spel, de har ingen rakeback. Citera
Recommended Posts