LIF Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 På Unibets Pokerklient finns det på nivån 0.50/1 Euro NL ett bord för 9 Spelare. Det finns även några bord med de udda Blindsnivåerna 0.40/0.80 samt 0.30/0.60 med plats för 7 eller 9 spelare. Men om man spelar på en annan B2B-klient syns inte dessa bord i Lobbyn. Däremot kan man från en annan B2B-klient nå dessa bord genom sökfunktionen. Detta genom att söka efter en spelare som sitter vid ett av dessa bord. Varför syns dessa bord nu enbart från Unibets Lobby om de ändå går att spela på i alla B2B-Klieneter. Finns det någon vettig förklaring till detta? Citera
MickeMaiden Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 På Unibets Pokerklient finns det på nivån 0.50/1 Euro NL ett bord för 9 Spelare. Det finns även några bord med de udda Blindsnivåerna 0.40/0.80 samt 0.30/0.60 med plats för 7 eller 9 spelare. Detta undrar jag också. Jag tyckte det var bra att .4/.8-borden kom till 24h. Jag flyttar nämligen över till .5/1 just nu, så de borden fungerar perfekt som övergångsbord... Sen efter två dagar hade de försvunnit Däremot kan man från en annan B2B-klient nå dessa bord genom sökfunktionen. Detta genom att söka efter en spelare som sitter vid ett av dessa bord. Kan man söka på bordsnamn så att man hittar dessa bord direkt? Citera
LIF Postad 26 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2005 Nej det går inte att söka på bordsnamn. Utan först får man logga in på Unibet kolla vilka spelare som sitter där. Sen logga in på en annnan B2B-Klient och söka efter den spelaren. Sen får man hoppas att bordet inte är fullt för det går inte att sätta upp sig på väntelistan. Citera
Recommended Posts