Gå till innehåll

Rags to rich - live on twitch

Recommended Posts

Postad

Tjo!

Detta kommer troligen att bli en väldigt kort dagbok.

Hur som så kommer den att avslutas senast sista augusti då det blir flytt till Malta och då har jag förhoppningsvis även hittat ett hederligt arbete.

Efter ett par månader av vinsttorka på annat än poker, dvs sportspel, PLO och spel mot Fransmän är nu SvS-rullen nere på 310kr.

Ingen vidare lust att göra fler insättningar då det är tänkt att jobb och liveturrar ska kombineras på Malta.

Så vad ska vi nu göra med dessa småslantar?

Siktar på 70st SnG-blixtar per dag sön-fre och räknar kallt med minst 10% ROI, obv mer på låga nivåer. Kommer sända live tills jag gular eller månaden tar slut varje dag mellan ca 16.00-19.00 på http://www.twitch.tv/figge73.

Kommer inte ha något annat BR-krav än att jag kliver upp så fort jag har 20 BI på den undre nivån. Dvs första 55krs SnG´n får spelas när rullen når 495kr. Första 110krs vid 1210kr osv.

Målet blir således följande:

Innan fredagens slut så bör jag nått 495krs gränsen och då poppa upp från 22krs till 55krs. Senast under tisdagen bör jag kunna börja mixa 55 och 110krs och innan periodens slut så bör 10k gränsen vara nådd. :mrgreen:

Skratta gärna åt målen. Vi ses på twitch!

/figge73