Quper Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Vet någon av er någon hjälporganisation som kan ta emot pengar från neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adapa Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 http://www.partypoker.com Hjälp alla fattiga tomtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Jag har nyligen startat en hjälporganisation "Hjälp mbman att inte förlora allt han äger och har på poker" - du är välkommen att skicka ett PM om du är intresserad av att skicka en summa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 innan kunde man iaf ge bort sina neteller-poäng som är såååååå värdefulla. nu vet jag inte, men borde väl finnas någon. bra fråga förresten. vart vill du skänka dina pengar? jag är lite inne på att ge en slant till ECPAT och röda korset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raol Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Jag har överhuvudtaget inte hittat en enda icke gamblingrelaterad tjänst där man kan använda Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quper Postad 26 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Är mest inne på att ge en slant till någon organisation som stöttar svältkatastrofen i Niger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Är mest inne på att ge en slant till någon organisation som stöttar svältkatastrofen i NigerKom igen o va en kompis! Stötta en organisation som är anti svältkatastrofen i Niger istället! /TF - sry, kunde inte låte bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raol Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Nu kan man donera till Amerikanska Röda korset för arbetet med att hjälpa de orkandrabbade i USA. https://express.neteller.com/relief/index.cfm Nu kan jag iofs tycka att detta är kostnader som det amerikanska folket och regeringen borde ta, och att man hellre bör donera för att hjälpa områden där barn svälter ihjäl dagligen, istället för till hjälp i världens rikaste land, bara för att det blir en mediehype när nåt händer där, men det är väl en annan diskussion kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Jag håller med Totalfarker! Smaklöst att stödja en organisation som stödjer svält. Du borde verkligen skämmas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts