lagu2653 Postad 28 Juli , 2015 Rapport Postad 28 Juli , 2015 Nätpoker CG NLTH €0.25/€0.50 Max 6 Microgaming Nån som är bra att sätta folk på set? Jag tycker att det är den mest förädiska handen att sätta folk på. Ofta har jag träffat TPTK med AK när fi har t.ex. 888. Har ni några bra exempel att visa på när ni sätter folk på set? Citera
Sideshow Postad 28 Juli , 2015 Rapport Postad 28 Juli , 2015 Nätpoker CG NLTH €0.25/€0.50 Max 6 MicrogamingNån som är bra att sätta folk på set? Jag tycker att det är den mest förädiska handen att sätta folk på. Ofta har jag träffat TPTK med AK när fi har t.ex. 888. Har ni några bra exempel att visa på när ni sätter folk på set? Hej Lagu2653 Denna checklistan brukar jag köra. 1. Har du sett personen bluffa tidigare? 2. Har du någon anledning att tro att han bluffar? Om du svarar nej på båda dessa frågor så bör du alltid folda TPTK med AK så fort någon höjer dig. Lycka till! Citera
fraallan Postad 28 Juli , 2015 Rapport Postad 28 Juli , 2015 Nätpoker CG NLTH €0.25/€0.50 Max 6 MicrogamingNån som är bra att sätta folk på set? Jag tycker att det är den mest förädiska handen att sätta folk på. Ofta har jag träffat TPTK med AK när fi har t.ex. 888. Har ni några bra exempel att visa på när ni sätter folk på set? Japp hela tiden, så enkelt! Citera
killerwolf Postad 29 Juli , 2015 Rapport Postad 29 Juli , 2015 du glömde, "har jag sett dem värdehöja sämre i dåliga situationer?`" If so, note; "he went full retard, you NEVER go full retard" Citera
valterego Postad 29 Juli , 2015 Rapport Postad 29 Juli , 2015 Det kliar nåt förbannat i fingrarna som moderator här, men jag tror jag väntar och ser var den här potentiella tågkraschen tar vägen. Citera
ViktorH Postad 29 Juli , 2015 Rapport Postad 29 Juli , 2015 Det kliar nåt förbannat i fingrarna som moderator här, men jag tror jag väntar och ser var den här potentiella tågkraschen tar vägen. tror gränsen gick vid frallans post tbh. Stop the tape! This kid needs to be locked away! Dr. Dre, don't just stand there, operate! OP, tycker ditt första svar var bra. Märker du att du blir höjd med set,men inte med bluffar, så får du nog vika dina TPTK. Märker du att du står med dem ofta, så kan du syna mer. Beror lite på brädans textur med, och vad som hänt tidigare i handen, men har du blivit 3bettad från BB vs BTN t.ex. och brädan är K23 rainbow, så kanske du kan räkna med att det inte finns så mycket 22 eller 33 i motståndarens handdistribution. Har du ditt TPTK blockar du lite AX och KX-kombos med, och din hand är förmodligen bra rätt ofta (förlåt för sämst handexempel). många faktorer spelar in. Citera
Supertequila Postad 29 Juli , 2015 Rapport Postad 29 Juli , 2015 Gillar normalt inte att tipsa spelare utan ersättning, men OP verkar va en snäll kille så jag säger bara: Timing Tell. Citera
Recommended Posts