espinola Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 QOS. Ok jag trodde de väl det. Men eftersom de var en ny sida så. Jag har inte varit så aktiv dock. Men exempelvis så höjde ju både 24h poker och staffpoker på måmangen vid förfrågan. En väldigt stor skillnad. Citera
QoS Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 espinola, kan tänka mig att det är olika regler för olika skin. Har mailat och hört med BestPoker, återkommer så snart som jag vet mer. - QoS Citera
wedo Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Om man registrerar ett konto imorn på bestpoker. Och gör en deposit på måndag. Får man både t-shirt samt 30% bonus då? Anledningen är att jag inte har tillräckligt med pengar på mitt neteller för att få max bonus, så jag måste ta ut lite från en annan site. Citera
LillaMy Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Kan man se någonstans atrt man verkligen har blivit bertigad bonusen? Hittar inget "bonus amount" på mitt konto. /mvh Citera
yukisuke Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Sajt: Royal Vegas PokerBonus: 10$ gratis vid nyöppnande av konto Typ: Signup Krav: Se på deras hemsida Har det här erbjudandet gått ut än tro? Citera
Machista Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 espinola, kan tänka mig att det är olika regler för olika skin. Har mailat och hört med BestPoker, återkommer så snart som jag vet mer. - QoS Tja, jag fick 500-gräns bara genom att följa länken och utan att ens fråga... Citera
QoS Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Tja, jag fick 500-gräns bara genom att följa länken och utan att ens fråga... Misstänker att du körde med Neteller. €200 gränsen är enbart för konto/kreditkort. - QoS Citera
Machista Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Tja, jag fick 500-gräns bara genom att följa länken och utan att ens fråga... Misstänker att du körde med Neteller. €200 gränsen är enbart för konto/kreditkort. - QoS Nej, det var det som var grejen. Jag har alltid tvingats maila till supporten för att höja CC-gränsen när jag signat upp på nån B2B-sajt. Den här gången stod 500€ där automatiskt för CC-gränsen. Jag svär. Vad det beror på vet jag inte. EDIT: Min Netellergräns är 2500. Citera
QoS Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Machista, så vad du säger är att du är så pass jobbig att du har lyckats bli VIP på B2B? - QoS Citera
Machista Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Machista, så vad du säger är att du är så pass jobbig att du har lyckats bli VIP på B2B? - QoS Tja, vissa har det bara. Det roliga är att det enda jag uträttat på det nätverket är att hora en massa bonusar... Citera
Rey_noob Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Puhhhh då har man clerat "bestpoker" bonusen på NL 0.25/0.5...det tog en stund..då hade jag endå 3 bord igång samtidigt! Det lite komiska e ju att det står på hemsida att raken måste upp i 0.30 för att det ska bli en vip..men eftersom de tar 0.25 när potten är 5euro och 0.50 när potte e 10 euro så är gränsen igentligen 0.5 i rake för en VIP. Det finns helt enkelt inget mellan steg som tillexempel att de skulle ta 0.30 i rake om potten blev 7 euro Vet inte om nån fattade detta är lite trött nu! Undrar bara vad man sa göra när man har 200 VIP poäng...Ska man maila suporten och begära bonusen eller ska den komma av sig själv in på kontot...och i så fall nån som vet hur lång tid det tar för bonusen att komma in på kontot?! //Rejman Citera
Papa Kubo Postad 29 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2005 Som jag förstått det ska du maila supporten. Citera
Rey_noob Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Som jag förstått det ska du maila supporten. Asså jag slutar alldrig att förvånas över detta forum..... Här ställer jag en fråga om en BONUS 01:34 och får svar av en moderator 9 minuer senare..och då är det mitt i natten!! Tänk om telefonbolaget TRE hade en sådan service på sina mail..har mailat dem 3 gåner fortfarande inget svar!! Tackar djupast Kubo...du är en klippa /Rejman Citera
Dark2 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 hade dom sådan servic då skulle jag aldrig ha kvar spray. Men nu är det för svårt att byta så dom får vara kvar. Nej försök gå on topic igen nu. Citera
QoS Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Eftersom det dykt upp frågor kring BestPoker koden så pillade jag in punk 3 och 4 i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=180240 Enjoy! - QoS Citera
Castro Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Attans! Har redan reggat mig på bestpoker genom deras hemsida, men har inte satt in några pengar ännu. Är det någon som vet om man får ha 2 konton på samma skin inom b2b-nätverket? Jag kommer bara att spela på ett av dem och det är det här pf.nu reggade kontot. EDIT: Bestpoker FAQ: "Can I have more than one account? No, each player is only allowed one account. " Citera
Papa Kubo Postad 30 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2005 Använd deras egen kod. Den är inte heller så tokig. Citera
Castro Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Använd deras egen kod. Den är inte heller så tokig. Det är sant. Grymt bra bonus faktiskt. Citera
Ceritus Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Ang Bestpoker, räcker det med att sitta vid bordet och bli till delad kort för att få den eller måste jag bidra till potten varje hand? Har för mig att jag läst det någon stans men minns inte vart Citera
Rey_noob Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Ang Bestpoker, räcker det med att sitta vid bordet och bli till delad kort för att få den eller måste jag bidra till potten varje hand? Har för mig att jag läst det någon stans men minns inte vart Det räcker att du blir tilldelad kort och att potten blir 10 Euro. Då får du ett VIP poäng... Tror att dettta strå längre bort i tråden Citera
Papa Kubo Postad 30 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2005 Dessutom kan man få VIP-poäng genom SnG's och turneringar. Citera
Castro Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Jag tycker det är dåligt att dem har en bonus med 30% som man inte kan maxa ut om man saknar neteller. Jag har spelat på b2b i princip varje dag i 8 månaders tid så det där med frequent player är ju bara bullshit. Bestpoker är ett nytt skin så ingen kan ju isådana fall vara frequent. Såhär gick det för mig när jag skulle försöka få höjd cc deposit limit (med första mailet längst ner): Hi, Unfortunately, currently we can't raise your credit card deposit limit due to security reasons. Kindly notice, that the maximum credit card deposit is 200EUR per day, it means that in case you want to deposit more you must use NETeller or bank transfer as a deposit method. If you need further assistance, please do not hesitate to contact us again! Best Regards, Customer Support Service Bestpoker -----------[ Original Message ]------------ ID: ( 382713,383185 ) Hello I think this is strange. You are a new pokerwebsite and i believe you want new customers to get things rolling, yet still you wont allow new customers to deposit a larger amount then 200 euro. I cant play poker on 5 tables simultaneously with 200 euro. And a friend of mine who asked the same question as i did got this answer from you (and he had never played on your site before): "Dear Peter, Your CC deposit limit is raised to ?500 per day. Have a good luck!!! Best regards, Customer Support Service" //// Best regards Simon Castro ----- Original Message ----- From: To: Sent: Thursday, July 28, 2005 8:44 PM Subject: Re: Deposit limit Hello, We received your request to raise your Credit Card deposit limit. Your deposit limit is set to default ?200 per day. To get higher deposit limit you have to be more frequent player or to have longer history in our site. Please notice that other good possibilities for depositing money to your Poker account is either NETeller or Bank Transfer. There are no limits set for depositing money! Best Regards, Customer Support Service Bestpoker Citera
LIF Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Du kan överföra pengar till deras Bankkonto i SEB. Om du gör överförningen före 13:00 en vardag så har du pengarna på kontot samma dag. Har gjort åtskilliga överförningar till deras bankkonto och har aldrig varit några problem. Dessutom gör de ingen som helst påslag på Euron när man sätter in till deras Bankkonto. Får alltid bra kurs både vid insättning och Uttag vilket man inte lär få om man använder Neteller. Citera
Damp Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Du kan överföra pengar till deras Bankkonto i SEB. Om du gör överförningen före 13:00 en vardag så har du pengarna på kontot samma dag. Har gjort åtskilliga överförningar till deras bankkonto och har aldrig varit några problem. Dessutom gör de ingen som helst påslag på Euron när man sätter in till deras Bankkonto. Får alltid bra kurs både vid insättning och Uttag vilket man inte lär få om man använder Neteller. Måste man ha SEB? har fsb. tänkte ta ut allt nu. Citera
Tuppen31 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Postad 31 Juli , 2005 Ingår best poker i ett nätverk I så fall vilket och kan man då ha flera konton inom samma nätverk fast på olika sidor? Citera
Recommended Posts