Dilledalle Postad 17 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2015 Ok Jadå, jag gjorde ofta burgare ett tag men har kommit av mig sedan jag flyttade. Oklart varför, good shit Då vet du vad du ska göra imorgon iallafall Citera
Dilledalle Postad 17 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2015 Dagens pokerspel har väl gått sådär och jag kikade nyss databasen och såg att dom senaste 15k handsen så har jag en timlön på 33 kronor. EV säger iallafall att jag är mer plus så får väl lita på den. Sa tidigare att jag skulle lägga upp lite grafer så här har ni det. Dagens: 50k: Tänkte jag skulle lägga upp någon handhistorik imorgon så kan ni få hjälpa mig och säga om jag spelade så bra jag kunde eller inte. Citera
stefanovic Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 ligg i med dagliga sessions updates alltid kul att läsa! den 50k graphen hade nitlas slickat sig om munnen för Citera
Dilledalle Postad 18 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2015 ligg i med dagliga sessions updates alltid kul att läsa! den 50k graphen hade nitlas slickat sig om munnen för Ska se vad som hinns med Citera
Dilledalle Postad 18 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2015 Lördag: Lagat mat, lirat lol och även fått in några händer poker. Äntligen en lagom härlig session där dom större potterna gick åt mitt håll. Dagens första session: Hade en hand också där jag tänkte "inte snapsyn inte snapsyn" på river Table 'Aenna' 6-max Seat #1 is the button Seat 1: ProkkER ($415.57 in chips) Seat 2: Dilledalle ($210.33 in chips) Seat 3: laurensds ($215 in chips) Seat 4: bdiddy1313 ($230.78 in chips) Seat 5: GLKING723 ($1204.45 in chips) Seat 6: Boesjkb ($278.38 in chips) Dilledalle: posts small blind $1 laurensds: posts big blind $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Dilledalle bdiddy1313: folds GLKING723: folds Boesjkb: raises $3.10 to $5.10 ProkkER: folds Dilledalle: raises $12.90 to $18 laurensds: folds Boesjkb: calls $12.90 *** FLOP *** Dilledalle: bets $19 Boesjkb: calls $19 *** TURN *** Dilledalle: bets $38 Boesjkb: calls $38 *** RIVER *** Dilledalle: bets $135.33 and is all-in Boesjkb: calls $135.33 *** SHOW DOWN *** Dilledalle: shows (a pair of Aces) Boesjkb: shows (a pair of Aces - lower kicker) Dilledalle collected $419.86 from pot *** SUMMARY *** Total pot $422.66 | Rake $2.80 Board Seat 1: ProkkER (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 2: Dilledalle (small blind) showed and won ($419.86) with a pair of Aces Seat 3: laurensds (big blind) folded before Flop Seat 4: bdiddy1313 folded before Flop (didn't bet) Seat 5: GLKING723 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Boesjkb showed and lost with a pair of Aces Nu blir det en sväng till gymmet för att sedan hem, äta och grinda Laters Citera
z4muz Postad 18 Juli , 2015 Rapport Postad 18 Juli , 2015 Lördag: Lagat mat, lirat lol och även fått in några händer poker. Äntligen en lagom härlig session där dom större potterna gick åt mitt håll. Dagens första session: Hade en hand också där jag tänkte "inte snapsyn inte snapsyn" på river PokerStars Zoom Hand #138211187983: Hold'em No Limit ($1/$2) - 2015/07/18 20:53:02 CET [2015/07/18 14:53:02 ET] Table 'Aenna' 6-max Seat #1 is the button Seat 1: ProkkER ($415.57 in chips) Seat 2: Dilledalle ($210.33 in chips) Seat 3: laurensds ($215 in chips) Seat 4: bdiddy1313 ($230.78 in chips) Seat 5: GLKING723 ($1204.45 in chips) Seat 6: Boesjkb ($278.38 in chips) Dilledalle: posts small blind $1 laurensds: posts big blind $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Dilledalle bdiddy1313: folds GLKING723: folds Boesjkb: raises $3.10 to $5.10 ProkkER: folds Dilledalle: raises $12.90 to $18 laurensds: folds Boesjkb: calls $12.90 *** FLOP *** Dilledalle: bets $19 Boesjkb: calls $19 *** TURN *** Dilledalle: bets $38 Boesjkb: calls $38 *** RIVER *** Dilledalle: bets $135.33 and is all-in Boesjkb: calls $135.33 *** SHOW DOWN *** Dilledalle: shows (a pair of Aces) Boesjkb: shows (a pair of Aces - lower kicker) Dilledalle collected $419.86 from pot *** SUMMARY *** Total pot $422.66 | Rake $2.80 Board Seat 1: ProkkER (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 2: Dilledalle (small blind) showed and won ($419.86) with a pair of Aces Seat 3: laurensds (big blind) folded before Flop Seat 4: bdiddy1313 folded before Flop (didn't bet) Seat 5: GLKING723 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Boesjkb showed and lost with a pair of Aces Nu blir det en sväng till gymmet för att sedan hem, äta och grinda Laters Trevligt med en dagbok med lite högre nivåer! Inte så ofta jag skriver mina tankar kring händer, men just den här handen undrar jag lite vad tankarna kring riverbet är? Bluff eller värde? Finns väl bara i princip en enda hand att få värde av och det är AJ, ser nog hellre en check på river och hoppas man slipper få ett bet i ansiktet samtidigt man hoppas man står lycka till och kör hårt Citera
Dilledalle Postad 18 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2015 Trevligt med en dagbok med lite högre nivåer! Inte så ofta jag skriver mina tankar kring händer, men just den här handen undrar jag lite vad tankarna kring riverbet är? Bluff eller värde? Finns väl bara i princip en enda hand att få värde av och det är AJ, ser nog hellre en check på river och hoppas man slipper få ett bet i ansiktet samtidigt man hoppas man står lycka till och kör hårt Hej z4muz, Kul att du tycker det är trevligt För mig är det en fråga om balans skulle jag säga, när jag träffar turn så pass bra och också har en blocker till hjärter så tänker jag betta turn och river på i princip alla kort förutom möjligtvis en T. Tanken bakom det är att jag kommer också vilja ha en del bluffar som alla spaderdrag och köra bet bet bet även då. Vad spelar du? Stars? Svs? Stakes? Citera
z4muz Postad 19 Juli , 2015 Rapport Postad 19 Juli , 2015 Hej z4muz, Kul att du tycker det är trevligt För mig är det en fråga om balans skulle jag säga, när jag träffar turn så pass bra och också har en blocker till hjärter så tänker jag betta turn och river på i princip alla kort förutom möjligtvis en T. Tanken bakom det är att jag kommer också vilja ha en del bluffar som alla spaderdrag och köra bet bet bet även då. Vad spelar du? Stars? Svs? Stakes? jodå, klart man ska ha bluffar med i det här läget, fast just AQ ser jag ingen anledning att använda som bluff i detta läget när du ändå har godkänd showdownvalue. Ta en titt i CREV Spelar lite överallt, nl200 och uppåt. Citera
BjornL1491910513 Postad 19 Juli , 2015 Rapport Postad 19 Juli , 2015 Tillbaka hemma efter att ha smällt en brioceburgare och kände såklart på väg hem att magen ville bråka så blev även ett halvdant löppass idag. Då jag ibland har lite svårt att fokusera en längre stund på saker och ting som tex att läsa böcker, kolla på film så har jag beställt hem Tyrosin. Tänkte ta det om en stund och se om det kanske kan hjälpa mig att hitta ännu bättre fokus vid grind också. Någon som har några erfarenheter av tyrosin? Du kan alltid lita på att placebo kommer ta dig ganska långt så kör! Annars Amfetamin ska vara perfekt för poker. Citera
Dilledalle Postad 19 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2015 jodå, klart man ska ha bluffar med i det här läget, fast just AQ ser jag ingen anledning att använda som bluff i detta läget när du ändå har godkänd showdownvalue. Ta en titt i CREV Spelar lite överallt, nl200 och uppåt. Tror mig ha en ganska agressiv image vid borden vilket gör att jag anser att AQ är botten av min värderange i det här läget. Dela gärna med dig vad du fått fram i CREV här eller via pm Nl200$ menar du? Citera
Dilledalle Postad 19 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2015 Du kan alltid lita på att placebo kommer ta dig ganska långt så kör! Annars Amfetamin ska vara perfekt för poker. Haha ja det är ju faktiskt så Har testat 2 gånger nu men känner ingen direkt skillnad tyvärr. Tror att det är ganska stor chans att jag har ADHD så jag kanske borde kolla upp det och se vad man blir erbjuden för mediciner. Citera
BjornL1491910513 Postad 21 Juli , 2015 Rapport Postad 21 Juli , 2015 Haha ja det är ju faktiskt så Har testat 2 gånger nu men känner ingen direkt skillnad tyvärr. Tror att det är ganska stor chans att jag har ADHD så jag kanske borde kolla upp det och se vad man blir erbjuden för mediciner. Haha, jo du kan nog sluta med Tyrosine och alla naturläkemedel, det ger ingenting, finns vissa på forum så hävdar annorlunda men finns ingen forskning öht som stödjer något, den skulle isåfall säkert vara $$$ baserad. Det folk missar är att man ska ha extrem brist på något ifall man behöver tillskott, tex D-vitamin brist är totalt överreklamerat. Man måste vara lite kritisk. Jag tror inte du har ADHD, tycker det låter dumt att självdiagnosticera dig själv. Kan någon med ADHD ens vara så pass duktig som du är på poker? Kanske bättre att försöka utnyttja de egenskaper du har fått som får dig att tro det isåfall. Citera
Dilledalle Postad 21 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2015 Haha, jo du kan nog sluta med Tyrosine och alla naturläkemedel, det ger ingenting, finns vissa på forum så hävdar annorlunda men finns ingen forskning öht som stödjer något, den skulle isåfall säkert vara $$$ baserad. Det folk missar är att man ska ha extrem brist på något ifall man behöver tillskott, tex D-vitamin brist är totalt överreklamerat. Man måste vara lite kritisk. Jag tror inte du har ADHD, tycker det låter dumt att självdiagnosticera dig själv. Kan någon med ADHD ens vara så pass duktig som du är på poker? Kanske bättre att försöka utnyttja de egenskaper du har fått som får dig att tro det isåfall. Hej BjornL. Har kollat runt lite och det verkar som att folk fått bättre fokus av det. Själv känner jag än så länge ingenting skulle jag säga. Du har nog rätt i att jag borde sluta försöka självdiagnostisera mig och istället försöka kolla på vad det är. Citera
minibiff Postad 21 Juli , 2015 Rapport Postad 21 Juli , 2015 Hej BjornL. Har kollat runt lite och det verkar som att folk fått bättre fokus av det. Placebo Citera
getseriouspls Postad 22 Juli , 2015 Rapport Postad 22 Juli , 2015 Nickar du Dilledalle på svs också? Du kan alltid lita på att placebo kommer ta dig ganska långt så kör! Annars Amfetamin ska vara perfekt för poker. Du tycker inte amfetamin känns lite väl hardcore för att hitta fokus vid pokergrind? Citera
Dilledalle Postad 22 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2015 Nickar du Dilledalle på svs också? Nickar inte Dilledalle på varken stars eller svs Citera
getseriouspls Postad 23 Juli , 2015 Rapport Postad 23 Juli , 2015 Nickar inte Dilledalle på varken stars eller svs My bad Inget som vill outas då heller antar jag? Citera
Schdefan Postad 23 Juli , 2015 Rapport Postad 23 Juli , 2015 Hur upplever du skillnaden på stars zoom och borden på svs? Mycket mer synglada på svs? Variansen på stars har varit ganska elak senaste veckan så funderar på att testa svs igen efter något/några års uppehåll. Citera
Dilledalle Postad 23 Juli , 2015 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2015 My bad Inget som vill outas då heller antar jag? Inte just nu iallafall men det lär säkert komma fram senare Hur upplever du skillnaden på stars zoom och borden på svs? Mycket mer synglada på svs? Variansen på stars har varit ganska elak senaste veckan så funderar på att testa svs igen efter något/några års uppehåll. Har inte så stor volym på svs detta året men skulle av första intrycket iallafall säga att folk är mer synglada (iallafall preflop) och i allmänhet sämre. Tycker själv att i tunga perioder kan det vara ganska skönt att byta klient då det känns som en nystart. Citera
gorillai Postad 23 Juli , 2015 Rapport Postad 23 Juli , 2015 Lyckades ta reda på ditt starsnick, är lite nyfiken vrf spelar du så lite volym? Ser ju att gå bra både på 200 och 500 liksom.. (i vilket fall enligt en sida som trackar games .ru ) Citera
TheGrinder Postad 29 Juli , 2015 Rapport Postad 29 Juli , 2015 Lyckades ta reda på ditt starsnick, är lite nyfiken vrf spelar du så lite volym? Ser ju att gå bra både på 200 och 500 liksom.. (i vilket fall enligt en sida som trackar games .ru ) trackar den cg? heter sidan isf? finns svs med? Citera
gorillai Postad 29 Juli , 2015 Rapport Postad 29 Juli , 2015 trackar den cg? heter sidan isf? finns svs med? stars, 888 och ftp är det som trackas vad jag vet, cg japp. Svs finns inte trackat någonstans, går inte att minea händer där på samma sätt. Sidan nämns inte på forum, leta lite så hittar du! Får ursäkta om jag på något sätt dödade dagboken när jag skrev min förra post.. Citera
obvspeltorsk Postad 30 Juli , 2015 Rapport Postad 30 Juli , 2015 Ni kan få lite ledtrådar P12 version av engelska "vad" och DIN_*** Citera
Recommended Posts