Gå till innehåll

Granska hand historik


JackePoker

Recommended Posts

För de som fortfarande följer tråden, funderar på om jag ska gå upp från 1.5 dollar -> 3.5 dollar 6 hyper SNGS.

 

Har grindat otroligt bra idag, + 30 dollar på 1h då jag spelade 1 table 1.5 dollar 6 hyper SNGS.

 

...Glömde tillägga, befinner mig nu med ett bankroll på 80

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, håller med om att en variance spelar stor roll.

 

Ja tänkte bara idag när variance är med mig att man kanske skulle climba upp en nivå, men det kanske inte är så man tänker.. ;)

 

Nej speciellt inte när du redan nu har en rulle som är ganska liten för nivån du spelar på. Om du ska skotta lite när det går bra bör du ha mer inköp för nivån du spelar på.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela svenska spel cashgame istället. Galet mycket fisk på de lägre nivåerna. 1k är 20 inköp för 0,25/0,5

 

Gick deep i mina första "stora" turneringar igår, skulle du vilja göra en transfer? (spelar på PS och vill ha på svenska spel om det är bättre för mig :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde jag spelat den här handen annorlunda?

 

http://www.boomplayer.com/sv/poker-hands/Boom/14785063_A49C1EEF40

Möjligen höja pre-flopp? Han hade knappast lagt sig ändå om du gått all-in och korten som kommit hade varit samma. Du hade otur, shit happens. Var glad att han inte hade större stack och att du ändå är kvar i turneringen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick deep i mina första "stora" turneringar igår, skulle du vilja göra en transfer? (spelar på PS och vill ha på svenska spel om det är bättre för mig :))

 

Vad menar du med skulle vilja göra en transfer? Ja svenska spel är garanterat bättre för dig. Microturrarna har dock extremt efterbliven struktur så du lär börja spela cashgame istället. Men känner du att turneringar är roligare får du nog hålla dig till en annan site eller börja spela dyrare turneringar på svs. Lycka till hur du än gör! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du med skulle vilja göra en transfer? Ja svenska spel är garanterat bättre för dig. Microturrarna har dock extremt efterbliven struktur så du lär börja spela cashgame istället. Men känner du att turneringar är roligare får du nog hålla dig till en annan site eller börja spela dyrare turneringar på svs. Lycka till hur du än gör! :)

 

tack! tror jag lägger av med poker efter dagen session. Får se om jag kommer tillbaks om några månader. Tack för all hjälp! :) (alla som har kommenterat och svarat på mina frågor)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...