Gå till innehåll

Bankroll


JackePoker

Recommended Posts

Fast 99% kommer tolka 1/2 som 1/2$ och inte 0.01/0.02...

 

1/2NL no limit holdem, 1.5 dollar buyin SNGS och 1 dollar Spin & Go

 

jag ingår i procenten som tolkade rätt 8-)

 

Tycker att du ska gå upp i nivå när du lirar cashgame. Du har 60 buyins på micro-nivå vilket är mycket om du vill klättra i stakes och med tanke på att motståndet inte skiljer sig speciellt mycket på nivåerna över. Du kommer också att utvecklas mer av att möta bättre spelare på högre nivåer. Börja med 0.02/0.04 o klättra uppåt vartefter du bygger rullen.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ingår i procenten som tolkade rätt 8-)

 

Tycker att du ska gå upp i nivå när du lirar cashgame. Du har 60 buyins på micro-nivå vilket är för mycket med tanke på hur motståndet ser ut. Du kommer också att utvecklas mer av att möta bättre spelare på högre nivåer. Börja med 0.02/0.04 o klättra uppåt vartefter du bygger rullen.

 

Lycka till!

 

tror inte 0.02/0.04 finns?

 

Testade att gå upp en nivå 0.02/0.05 (5 dollar). Gick ut med 3x buyin, lyckad session! :)

 

Uppe i 145 nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syn

 

"Jag har nu grindat mig upp från 40 dollar till 120 på PS"

 

Känns ganska obv att han menade 0.01/0.02. Så länge han inte är född igår

 

 

Läste inte ens inlägget. Men ser jag någon skriva 1/2 utan att läsa något annat så står jag fast vid att 99% kommer tolka det som 1/2$ och inte 0.01/0.02$.

 

 

 

Ingen fara dock biffen, du är duktig på mycket annat <3

 

SYN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror tyvärr inte sånna här inlägg direkt förbättrar stämningen.

 

Kanske inte kortsiktigt. Däremot är förhoppningen att fler tänker till en extra gång innan de driver med nästa nykomling på forumet.

 

Om alla skulle resonera som du... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem var egentligen otrevlig i den här tråden? Förutom yummi då, men att han har har mentala problem vet vi ju sen innan.

 

Den generella inställningen hos många profiler. Fjädern i denna tråd blev snabbt en höna och vad jag tolkar niiccoi's poäng som är att han påpekade average inställning hos Pfare. Vilket jag håller med om är onödigt otrevlig/dryg, och inte enbart riktat åt denna tråd(vilket jag också håller med om inte var över gränsen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den generella inställningen hos många profiler. Fjädern i denna tråd blev snabbt en höna och vad jag tolkar niiccoi's poäng som är att han påpekade average inställning hos Pfare. Vilket jag håller med om är onödigt otrevlig/dryg, och inte enbart riktat åt denna tråd(vilket jag också håller med om inte var över gränsen).

 

Jo förstod att han menade average men att denna tråd fick det att koka över förstod jag inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...