valterego Postad 7 Maj , 2015 Rapport Postad 7 Maj , 2015 I den här tråden diskuterar vi allt som har med SCOOP 2015 på PokerStars att göra. Ni kanske har sett att vi just nu kör en kampanj med adderade biljetter i potten. Vi kommer också att köra igång en rapporteringsfeed där vi postar turneringsresultat och lite annat matnyttigt från eventen. Citera
WannaSeeMyPig Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Alla guarantees i event 01 krossade med 3h+ kvar i latereg. Lär bli ganska fett SCOOP i år. Citera
WannaSeeMyPig Postad 12 Maj , 2015 Rapport Postad 12 Maj , 2015 Murvl klonka hem $27 03-L för $31k efter deal och första vinsten för Sverige. Ser ut såhär inför dag två av $700r 07-H: Citera
killerwolf Postad 12 Maj , 2015 Rapport Postad 12 Maj , 2015 ovanligt anteen, :rolleye: , spara lite deg åt oss andra? Citera
freddex1989 Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Lite offtopic här, men jag såg ElkY lira igår och han hamnade HU i #33 eller var det #34? Hur som helst...jävlar vad han sög HU. Vekare spelare har jag inte sett. T ex så satt han med KQ och flopp Qxx. Han synar ett bet på floppen, han synar ett bet på turn, men foldar mot ett ganska saftigt bet på rivern. Bordet var inte parat, inga flushdrag osv. Han gjorde så flera gånger. Den andra killen "hello_totti" käkade upp ElkY hu. Enda potten som ElkY vann (nästan) var när ElkY hade 88 och hello_totti hade 55 och dom var all-in pre-flopp. Citera
valterego Postad 21 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2015 Lite offtopic här, men jag såg ElkY lira igår och han hamnade HU i #33 eller var det #34? Hur som helst...jävlar vad han sög HU. Vekare spelare har jag inte sett. T ex så satt han med KQ och flopp Qxx. Han synar ett bet på floppen, han synar ett bet på turn, men foldar mot ett ganska saftigt bet på rivern. Bordet var inte parat, inga flushdrag osv. Han gjorde så flera gånger. Den andra killen "hello_totti" käkade upp ElkY hu. Enda potten som ElkY vann (nästan) var när ElkY hade 88 och hello_totti hade 55 och dom var all-in pre-flopp. Flyttade ditt inlägg hit. Citera
wheelinho Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Lite offtopic här, men jag såg ElkY lira igår och han hamnade HU i #33 eller var det #34? Hur som helst...jävlar vad han sög HU. Vekare spelare har jag inte sett. T ex så satt han med KQ och flopp Qxx. Han synar ett bet på floppen, han synar ett bet på turn, men foldar mot ett ganska saftigt bet på rivern. Bordet var inte parat, inga flushdrag osv. Han gjorde så flera gånger. Den andra killen "hello_totti" käkade upp ElkY hu. Enda potten som ElkY vann (nästan) var när ElkY hade 88 och hello_totti hade 55 och dom var all-in pre-flopp. Det var 320dulls 6max turre, inget scoop event alltså, för ordningens skull. Citera
freddex1989 Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Flyttade ditt inlägg hit. Det var 320dulls 6max turre, inget scoop event alltså, för ordningens skull.Haha. Så inlägget låg rätt från början alltså. Såg du det också wheelinho? Visst var han vek? Citera
wheelinho Postad 21 Maj , 2015 Rapport Postad 21 Maj , 2015 Haha. Så inlägget låg rätt från början alltså. Såg du det också wheelinho? Visst var han vek? Kan inte uttala mig om det då jag bara strö kollade någon hand då och då, men av chatten på hans twitch att döma så ligger det något i det du säger iaf. Citera
valterego Postad 21 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2015 Haha. Så inlägget låg rätt från början alltså. I Bloms Twitch-tråd? Not so much Citera
Recommended Posts