Partneransvarig Postad 2 Maj , 2015 Rapport Postad 2 Maj , 2015 PokerStars kör nu fyra fina kvaltävlingar till turneringsserien SCOOP, exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. I potten ligger totalt drygt 100 biljetter adderade till ett värde av nära 15 000 kronor. Namn: Poker SE SCOOP (#1216486081) Tid: måndag 4 maj klockan 20:00 Inköp: $2+0.20 Adderat till potten: 40 stycken $11-biljetter till SCOOP Lösenordsrebus: förstaärtandraärwtredjeär4fjärdeärtfemteärwsjätteärt Namn: Poker SE SCOOP (#1216488024) Tid: onsdag 6 maj klockan 20:00 Inköp: $2+0.20 Adderat till potten: 18 stycken $27-biljetter till SCOOP Lösenordsrebus: förstaär5andraärytredjeärdfjärdeärgfemteärt Namn: Poker SE SCOOP Tid: måndag 11 maj klockan 20:00 Inköp: $1+0.10 Adderat till potten: 40 stycken $7.50-biljetter till SCOOP Lösenordsrebus: förstaärwandraärttredjeärwfjärdeärefemteärf Namn: Poker SE SCOOP Tid: onsdag 13 maj klockan 19:30 Inköp: $5+0.50 Adderat till potten: 5 stycken biljetter till $109 SCOOP Main Event Lösenordsrebus: förstaär4andraärttredjeärffjärdeärdfemteäresjätteärr Saknar du konto på PokerStars men vill lira turneringarna går det bra att anmäla dig här Citera
Annie560 Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Någon mer som har problem med anslutningen till PS, går knappt att logga in eller anmäla sig till tuneringar? Går inte att logga ut heller? Nyss fick jag detta meddelande när jag försökte logga ut " Pokerstars GIU is not respnding" Vad betyder Pokerstars GUI?? MVH Annie Citera
Annie560 Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Kanske är min dator eller anslutning det är fel på, jag kommer knappt in på er sida heller?? Citera
Crappy Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Då är det nog din dator. Jag har inga problem med varken det ena eller andra. Citera
Annie560 Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Undrar ändå vad " Pokerstars GIU is not respnding " betyder. Kanske fler har problem eftersom det inte är nog många anmälda till kvällens turnering...Så den blir nog inställd.. Citera
Crappy Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Ajdå det var alltså inte ens 40st som ville ha $11 gratis. Synd, men jag hoppas det blir fler nästa gång, så det inte blir inställt igen Citera
Couchboy Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Otroligt konstigt att inte fler vill ha gratis pengar typ 10 dollar..fattar inte... Måste vara att folk inte har koll på att turneringen finns.. Citera
LordMaster Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Att den blir inställd kanske har mer att göra med att ni är ute med lösen och info så pass sent, än med att folk inte vill ha 11 dollar gratis. Bara en tanke.. Jag antar att folk är vana vid att turneringarna är på söndagar och inte har kollat lobbyn. Trist i alla fall, men förhoppningsvis har folk fått upp ögonen nu. Citera
Iszonyatos Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 9 spelare fattades för att turneringen skulle dra igång. Vad händer med dem T$440 som var tänkt att bli adderat? På onsdag krävs det minst 18 spelare för att satten ska spelas, 5 registrerade just nu. Citera
Eurgh_77 Postad 4 Maj , 2015 Rapport Postad 4 Maj , 2015 Mm Väldigt konstigt att man inte vill lira det. Kan bero på att man blir bara sämre av att spela sån skit. Senaste gången- blinds 15/30. Höjer upp med AK i första position 2 spelare bara sådär går all in på 3k. Jag synar för jag foldar inte ak i en jävla Frirulle när jag vet att jag dessutom förmodligen har bästa hand. 73 och 10 8. Torska såklart. Citera
Partneransvarig Postad 5 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2015 9 spelare fattades för att turneringen skulle dra igång. Vad händer med dem T$440 som var tänkt att bli adderat? På onsdag krävs det minst 18 spelare för att satten ska spelas, 5 registrerade just nu. De $440 händer inget med, de stannar hos arrangören. Vi hoppas på bättre tryck på onsdag! Citera
ImJustNutz Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 Mm Väldigt konstigt att man inte vill lira det. Kan bero på att man blir bara sämre av att spela sån skit. Senaste gången- blinds 15/30. Höjer upp med AK i första position 2 spelare bara sådär går all in på 3k. Jag synar för jag foldar inte ak i en jävla Frirulle när jag vet att jag dessutom förmodligen har bästa hand. 73 och 10 8. Torska såklart. så klart du gjorde... sidan är förmodligen riggad och om du hade haft rulle för att spela super tuesdays osv så skulle folk respektera dina preflop öppningar samt vbets.. skulle förmodligen krossa Citera
Eurgh_77 Postad 5 Maj , 2015 Rapport Postad 5 Maj , 2015 så klart du gjorde... sidan är förmodligen riggad och om du hade haft rulle för att spela super tuesdays osv så skulle folk respektera dina preflop öppningar samt vbets.. skulle förmodligen krossa Haha. You know it;-) Citera
valterego Postad 6 Maj , 2015 Rapport Postad 6 Maj , 2015 Bump! Inte många anmälda än. Här finns fint värde att hämta! Citera
nibezzz Postad 6 Maj , 2015 Rapport Postad 6 Maj , 2015 Vad har kvällens turnering för id? Edit: Hittade nu Citera
gamblob Postad 7 Maj , 2015 Rapport Postad 7 Maj , 2015 Kan alla vara med i dessa turneringar eller är det bara de som startade sitt Pokerstarskonto via länk från pokerforum.nu/poker.se? Citera
valterego Postad 7 Maj , 2015 Rapport Postad 7 Maj , 2015 Kan alla vara med i dessa turneringar eller är det bara de som startade sitt Pokerstarskonto via länk från pokerforum.nu/poker.se? Alla kan vara med. Citera
Iszonyatos Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Endast 7 stycken spelare registrerade till måndagens satellit, krävs minst 40 spelare för att den ska starta så in och regga! Citera
ImJustNutz Postad 11 Maj , 2015 Rapport Postad 11 Maj , 2015 Endast 7 stycken spelare registrerade till måndagens satellit, krävs minst 40 spelare för att den ska starta så in och regga! De vet du mään:) Citera
Crappy Postad 11 Maj , 2015 Rapport Postad 11 Maj , 2015 Då jobbar vi in några till till kvällen turre. Det ser ut som om det blir gratisbiljetter om någon mer reggar sig Citera
UplayUpay Postad 12 Maj , 2015 Rapport Postad 12 Maj , 2015 Nu när det ÄNTLIGEN går att lira i mobil/padda igen så är det större chans att det finns svenskar som kan och vill lira Citera
Iszonyatos Postad 12 Maj , 2015 Rapport Postad 12 Maj , 2015 Behövs inga fler spelare till onsdagens satte, tillräckligt många reggade redan Citera
Recommended Posts