stenarn Postad 23 Juli , 2005 Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Hej Jag har tänkt inhandla en bok som behandlar No-Limit hold'em och jag undrar om denna bok är en sådan? Någon som läst eller hört något om denna bok? Är den bra? * RP till BOK-tråd - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 23 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Ken Warren Teaches texas hold'em kan också diskuteras här! Vilken av dom är mest läsvärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Köpte denna bok för länge sedan då jag varit riktigt grön. Hörde senare att den handlade om FL hold'em. Perfekt! Eftersom jag tänkt pröva FL ett tag. Vill bara ha bekräftat att "Winner's Guide Texas Hold'em" av Ken Warren endast behandlar FL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Tjena tanten! Boken är ok, men kanske inte min favorit. Innehåller en massa standardtips och liknande, men även en massa statistik i slutet. Går inte in på djupet med strategitänkandet som Small Stakes Hold'Em av Miller, Sklansky m.fl. men en bra grundbok. Plus för statistikdelen på slutet med tabeller på olika situationers sannolikhet. Minus för att den är lite virrig och dåligt upplagd ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts