Gå till innehåll

Poker i Uppsala?


Yxsel

Recommended Posts

  • Svars 304
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

okok låter bra och fett med stort intresse. Har ett par kompisar några som lirar/lirat halvseriöst online som säkert är på också så folk är nog inget problem. Spika datum snart skulle vara nice :-) har massa tentor o skit precis i början av juni så efter det kan jag typ varje dag.

 

Samma här fast åker bort sen så kanske inte kommer kunna vara med förrän efter juli om det inte blir ngt snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

BUMP!

 

 

Mellan den 15:e och 23:e juni har jag besök av en Jänkare som bor/jobbar i Kina. Han älskar poker så vi kommer vara öppna för livegames mer eller mindre varje dag. Ska försöka styra upp något hos mig också men vore kul om någon mer också stod som värd. Tror Ludvvig och Caroline87 är på också. Fler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är intresset nu i veckan? Funtar på att dra ihop ngt 1/2 eller 5/5 finns intresse och folk som kan komma loss vore det kanoners. Funkar lika bra efter 15e också men har lägenheten själv fram tills på lördag så vore smidigt :-) intresserad någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej gott folk då kör vi! Hos mig onsdag nästa vecka (16/6). Min tanke är att vi lirar 1/2 dealers choice men är obv ingen envåldshärskare och om folk vill spela annat så gör vi det :-)

 

Klara redan nu/anmält intresse är:

 

Antisk

Pottodds

Snusarn

irl-kompis

Partyjack

Zorba

mr_tight+1

 

vart cappar vi, 8-9? PMa vid intresse så kan ni få nummer, msn, adress osvosv

 

Varmt välkomna 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livegame igår hos Antisk, riktigt schysst om än lite väl dåligt värde ;)

 

 

 

Vi kör en repris hos mig nu på måndag 21/6 med start kl 19.

Intresserade hör av sig till mig via PM, MSN eller telefon. Först till kvarn.

 

1/2 DC? hur djupt sitter ni på ett ungefär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/2 DC? hur djupt sitter ni på ett ungefär?

 

1/2 deakers choice, yes.

 

Obegränsat inköp, i praktiken innebär det ofta runt 500-1500 kr inköp och i slutet av kvällen är det normalt med nån/några storstackar på 3-5k.

 

 

 

Måndag, preliminärt anmälda hittills är:

 

Mr Tight

Thor (Mr USA)

Ludvvig

FishFTW

Snusarn

Antisk

Caroline87+ev. en till

Beirut-fish

 

 

Edit: Fullt nu, hör av er om ni vill stå på w8ing list eller är anmälda och får förhinder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer mig gärna på w8list.

Spelat live två gånger tidigare och bortsett från idag så är det ett tag sen även online, så jag lär ju vara ganska mycket värde (speciellt med tanke på att det är lönehelg för mig ;))

 

/Fordie

 

Kul, pm:a gärna tel eller msn så det går att hålla kontakt smidigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul, pm:a gärna tel eller msn så det går att hålla kontakt smidigt

 

Banken åt upp mitt bankomatkort, har inget leg (väntar på att få tillbaka körkortet) och ingen internetbank, så lär nog inte kunna vara med på måndag.

 

Men jag pmar telenr&msn så kan du ringa och kolla ändå, ifall ni blir en man kort. Det kanske ordnar sig ändå.

För jag ska se om morsan kan legitimera mig på banken (pinsamt, är 24 år och får inte ut mina egna pengar. :roll:) eller lägga ut till ett snabbpass på arlanda, på måndag.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter struligt, lycka till.

 

____________________________________________

 

Till alla intresserade av livespel:

Är nu fullt denna gång (med full väntelista).

 

 

Ja, det kan man lugnt påstå. Som tur är har jag en gammal vän på polisen som hjälpte mig lösa situationen, men eftersom jag inte fick något samtal av dig antar jag att ingen hoppade av.

Men du får gärna skriva till mig på msn, då jag inte hann reagera över vad du hade för mail. För jag funderar på att dra upp en liten "pre-midsommar"-match typ på torsdag, eftersom jag inte kunde/fick vara med i måndags, och nu har jag kommit tillrätta i min nya lya.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är någon intresserad av ett game efter midsommar? Typ onsdagen den 30onde?

 

Enda som behövs är att någon hostar med marker och ev. duk om ni vill spela med duk (för mig kvittar det).

 

Jag har sjyst lägenhet där vi kan vara 6st spelare (8 går väl, men jag gillar att ha plats runt mig). Jag står för dricka (den alkoholfria dvs, alkohol får man ta med på egen hand om man vill ta nån öl) och snacks samt gott humör.

 

Finns det något intresse? Typ 1/2 eller 2/4 dealers choice.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

... till Uppsala nya pokerhak "Ompa`s". Den kommer ligga centralt och kommer ha tre olika bord med olika nivåer. Dessa ligger på på 1/2, 5/10 och 20-20 (ev 25/50- 50/100 på förfrågan). Så alla som älskar att spela live har någonstans att lira. Mat, dryck och småsnacks finns. Medlemskap är ett måste för att hålla klubben seriös. Det innebär namn osv. Bråk, droger och allmän oreda kommer på automatik resultera med förlust utav medlemskapet och inte välkomnas in i framtiden.

 

Skicka mig intresseanmälan här eller adda på rak_kant@hotmail.com

 

 

Mvh

Ompa

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... till Uppsala nya pokerhak "Ompa`s". Den kommer ligga centralt och kommer ha tre olika bord med olika nivåer. Dessa ligger på på 1/2, 5/10 och 20-20 (ev 25/50- 50/100 på förfrågan). Så alla som älskar att spela live har någonstans att lira. Mat, dryck och småsnacks finns. Medlemskap är ett måste för att hålla klubben seriös. Det innebär namn osv. Bråk, droger och allmän oreda kommer på automatik resultera med förlust utav medlemskapet och inte välkomnas in i framtiden.

 

Skicka mig intresseanmälan här eller adda på rak_kant@hotmail.com

 

 

Mvh

Ompa

;-)

 

Intresserad! :-D kul initiativ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...