PokerOmpa Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 ... gillar ni att köra på (till er som svarat)? Behöver veta lite till premiären:) Tack på förhand /Ompa Citera
Snusarn Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Vilka är det som arrangerar klubben? Är ju ofta några som tidigare haft en annan klubb eller liknande. Citera
Mr_Tight Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 På önskelistan: Dealers Choice (eller omaha) 5/10 eller 10/20 Citera
PokerOmpa Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 "Vilka är det som arrangerar klubben? Är ju ofta några som tidigare haft en annan klubb eller liknande." Det är jag och en till. Nej, jag har inte drivit något förut då jag bott i Oslo... men känner till alla som gjort detta i Uppsala sista tio åren. Och kom fram till att det behövs en bra, trevlig och seriös klubb. Lirade mycket på Oslo`s tre störta och fick inspiration:) Citera
Jake Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 20/20 dealers choice låter fint. Snygg avatar snusarn Citera
PokerOmpa Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Är det du som är JL på min msn? Citera
Mr_Tight Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Är det du som är JL på min msn? Yes Citera
Mr_Tight Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Sugna på livespel i Uppsala ikväll? -Pga av två sena avhopp (sjukdom) öppnades det just upp 1-2 platser till kvällens livegame hos mig. Deltagarna är mest kända forumiter. Spelet är microstejks (1/2) dealars choice med obegränsat inköpsdjup. Obv. avbrott för EM-kval som ses här. Alkoholintag uppmuntras, endast spelare med stabilt psyke och solid ekonomi välkomna. Det ska inte påverka varken välmående eller ekonomi att springa dåligt, fokus på det sociala och att det är kul att kunna köra med VPIP>90% för en gångs skull PM:a mig vid intresse så hör jag av mig. Citera
PokerOmpa Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Ska alla kolla fotbollen? Hatar fotboll;) Citera
mr-flow Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 är från uppsala men bor på annat håll. kommer definitivt komma förbi någon gång framöver dock! Citera
Snusarn Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 Hur går det Ompa? Blir det något i veckan? Citera
Mackan018 Postad 20 September , 2010 Rapport Postad 20 September , 2010 Nån som har kontakt med Ompa och vet hur planerna ser ut för klubben? Har skickat intresse anmälan på Face och msn utan respons. Bara en stilla undran //Mackan Citera
Mr_Tight Postad 20 September , 2010 Rapport Postad 20 September , 2010 Nån som har kontakt med Ompa och vet hur planerna ser ut för klubben? Har skickat intresse anmälan på Face och msn utan respons. Bara en stilla undran //Mackan Han jagar bra lokal Citera
Mackan018 Postad 20 September , 2010 Rapport Postad 20 September , 2010 Ok, då vet jag. Tack för svar. Citera
ypsil0n Postad 20 September , 2010 Rapport Postad 20 September , 2010 Är intresserad, nyinflyttad i Uppsala så kul att träffa lite pokerfolk. Skicka gärna PM om det händer något. Citera
september Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 är de nåt i helgen så skrik till! vore riktigt kul Citera
PokerOmpa Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Ursäkta för det sena svaret. Har varit oerhört upptagen med bolagsformer, lokal och skatteverket haha! Plus att ena lokalen mitt stan hade en dold vattenskada i golvet... fan inget går min väg, den var perfekt annars. Nu är läget sådant att jag har lagt bud på två lokaler ena mitt stan och andra 7 min från city... den ligger på 115 kvm. Ägaren till denna fastighet bor i Sthlm, så ni fattar hur slött det kan gå. Har döpt om bolaget till Uppsala Bridge och Backgammon. Ungefär 40-50 spelare är intresserade. Tack för infon här Mr Tight:) Återkommer senare ikväll med uppdateringar! Mvh Ompa Citera
PokerOmpa Postad 27 September , 2010 Rapport Postad 27 September , 2010 Hej igen! Skulle alla som är intresserade av spela live här kunna mejla mig namn på bbuppsala@gmail.com så vore det grymt. Då allt kommer skötas med massmejl därifrån beträffande lokalisering och events:mrgreen: Tack på förhand /Ompa Citera
PokerOmpa Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Ska bara möblera lite, det vart den stora på 115. Väntar på nya bord från Borås, men kan låna några här tills dess. SÅ snart smäller det:)) P.S glöm inte att föra ordet vidare. Mvh Ompa Citera
Snusarn Postad 3 Oktober , 2010 Rapport Postad 3 Oktober , 2010 Mackan, en lågoddsare är nog genom rake. Citera
PokerOmpa Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Postad 6 Oktober , 2010 en grym dealer? Kontakta mig:) Citera
PokerOmpa Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Postad 13 Oktober , 2010 Tuneringen (1000+100) startar kl 19.00 den 29:e. CG efter såklart. Anmäl er på bbuppsala@gmail.com då ni får adress osv i massmejlet. Har ni frågor så går det bra att mejla dessa med. Mvh /ompa Citera
Recommended Posts