st011e Postad 22 Februari , 2015 Rapport Postad 22 Februari , 2015 Hej, Är det någon mer än jag som har problem med handhistoriken från Redbet? Kör Windows 7 . Tycker jag har försökt allt. Laddat ner senaste versionen av redbet-klienten, Kört installationen som administratör Satt att alla exe-filer skall köras som Administratör. Enligt Holdem Managers instruktioner, ska loggfilerna sparas antingen på C:\Users\%USERPROFILE%\AppData\Local\P5\PokerSiteName\handhistory eller C:\Users\%USERPROFILE%\P5JavaClientSettings\handhistory Absolut inga filer lagras där, vare sig jag har HM igång eller ej. All hjälp mottages tacksamt. Citera
DonkeyStyle Postad 24 Februari , 2015 Rapport Postad 24 Februari , 2015 Då det inte är hm som bestämmer var historiken hamnar så ter det lämpligast att kolla vart klienten sparar historiken och sedan ändra efter det i hm. Googla eller kolla med redbet supporten. I vissa klienter måste man även slå på en handhistorik funktion. Gl Citera
Redbet Postad 25 Februari , 2015 Rapport Postad 25 Februari , 2015 Hej,Är det någon mer än jag som har problem med handhistoriken från Redbet? Kör Windows 7 . Tycker jag har försökt allt. Laddat ner senaste versionen av redbet-klienten, Kört installationen som administratör Satt att alla exe-filer skall köras som Administratör. Enligt Holdem Managers instruktioner, ska loggfilerna sparas antingen på C:\Users\%USERPROFILE%\AppData\Local\P5\PokerSiteName\handhistory eller C:\Users\%USERPROFILE%\P5JavaClientSettings\handhistory Absolut inga filer lagras där, vare sig jag har HM igång eller ej. All hjälp mottages tacksamt. Hej! Skulle du vilja skriva i ett privat meddelande exakt vad du skriver i länken så ska jag titta på det under morgondagen efter 17:00 =) /Niklas Citera
st011e Postad 25 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2015 Tack för hjälpsamheten! Med hjälp av redbet support har jag lyckats lokalisera handhistoriken till E:\Tmp\P5JavaClientSettings\handhistory ett ställe där den inte borde ligga på (det är ju inte ens på Windows-disken). Kan ju vara bra att veta om nån råkar ut för samma problem. Citera
Redbet Postad 1 Mars , 2015 Rapport Postad 1 Mars , 2015 Tack för hjälpsamheten! Med hjälp av redbet support har jag lyckats lokalisera handhistoriken till E:\Tmp\P5JavaClientSettings\handhistory ett ställe där den inte borde ligga på (det är ju inte ens på Windows-disken). Kan ju vara bra att veta om nån råkar ut för samma problem. Ja de va grymt att det löste sig till slut =) Riktigt underligt att den låg där, men riktigt bra att du lägger ut detta så att folk vet att den kan finnas där också! Mvh /Niklas Citera
Recommended Posts