st011e Postad 22 Februari , 2015 Rapport Share Postad 22 Februari , 2015 Hej, Är det någon mer än jag som har problem med handhistoriken från Redbet? Kör Windows 7 . Tycker jag har försökt allt. Laddat ner senaste versionen av redbet-klienten, Kört installationen som administratör Satt att alla exe-filer skall köras som Administratör. Enligt Holdem Managers instruktioner, ska loggfilerna sparas antingen på C:\Users\%USERPROFILE%\AppData\Local\P5\PokerSiteName\handhistory eller C:\Users\%USERPROFILE%\P5JavaClientSettings\handhistory Absolut inga filer lagras där, vare sig jag har HM igång eller ej. All hjälp mottages tacksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 24 Februari , 2015 Rapport Share Postad 24 Februari , 2015 Då det inte är hm som bestämmer var historiken hamnar så ter det lämpligast att kolla vart klienten sparar historiken och sedan ändra efter det i hm. Googla eller kolla med redbet supporten. I vissa klienter måste man även slå på en handhistorik funktion. Gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redbet Postad 25 Februari , 2015 Rapport Share Postad 25 Februari , 2015 Hej,Är det någon mer än jag som har problem med handhistoriken från Redbet? Kör Windows 7 . Tycker jag har försökt allt. Laddat ner senaste versionen av redbet-klienten, Kört installationen som administratör Satt att alla exe-filer skall köras som Administratör. Enligt Holdem Managers instruktioner, ska loggfilerna sparas antingen på C:\Users\%USERPROFILE%\AppData\Local\P5\PokerSiteName\handhistory eller C:\Users\%USERPROFILE%\P5JavaClientSettings\handhistory Absolut inga filer lagras där, vare sig jag har HM igång eller ej. All hjälp mottages tacksamt. Hej! Skulle du vilja skriva i ett privat meddelande exakt vad du skriver i länken så ska jag titta på det under morgondagen efter 17:00 =) /Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 25 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2015 Tack för hjälpsamheten! Med hjälp av redbet support har jag lyckats lokalisera handhistoriken till E:\Tmp\P5JavaClientSettings\handhistory ett ställe där den inte borde ligga på (det är ju inte ens på Windows-disken). Kan ju vara bra att veta om nån råkar ut för samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redbet Postad 1 Mars , 2015 Rapport Share Postad 1 Mars , 2015 Tack för hjälpsamheten! Med hjälp av redbet support har jag lyckats lokalisera handhistoriken till E:\Tmp\P5JavaClientSettings\handhistory ett ställe där den inte borde ligga på (det är ju inte ens på Windows-disken). Kan ju vara bra att veta om nån råkar ut för samma problem. Ja de va grymt att det löste sig till slut =) Riktigt underligt att den låg där, men riktigt bra att du lägger ut detta så att folk vet att den kan finnas där också! Mvh /Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts