Dark2 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 nja har inte märkt något. Men gillar verkligen inte B2B klienten. Hoppas dom fixar den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Bara jag som tycker att det är lite fult av er att ha med punkt 4 när man läser under bestofpoker länken. Du har helt rätt, förtydligar detta. Tänkte inte på det eftersom det stor om vad som är exklusivt i inledningen i stycket "Via denna kampanj...". Ta resten av bonussnacket i bonussnack tråden, tack! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 någon som har någon kontakt på bestpoker och vet om dom kommer fixa yttligare mindre limitar för oss som mest spelare för att det är kul. typ 0.10/0.20? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Hur får man hem HHn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Logga in på hemsidan, cashier > hand history. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Logga in på hemsidan, cashier > hand history. Jo det har jag hittat men hur laddar man hem dom till PT? Där får jag ju bara en lista på dom 50 sista spelade... är det max? Och finns det ingen fil att ladda hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Är det något drag på de lägre 10 manna FL borden? I så fall,vilken tid på dygnet. För tillfället har de inte ett enda 10 manna på limiten 1/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Bara jag som känner att i början när man reggade sig var allt okej men nu när man nästan nått bonusen torskar man på allt! spelar bara bra kort ändå har jag idag förlorat tre ggr med kåk mot högre kåk, samma sak gäller på stegar mot färg, triss mot stege osv. Är det bara jag som känner så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 haha. ligger något i det. loosat det lilla jag satt in för att se hur sidan var. Och förlorat på enbart bra händer om man säger så. 3 A,A förluster och sånt. Just det har vunnit en A,A hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Riggsnack får ni ta här, annars låser vi tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flacho Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Är det något drag på de lägre 10 manna FL borden? I så fall,vilken tid på dygnet. För tillfället har de inte ett enda 10 manna på limiten 1/2. Reggade mig igår, men har inte sett nån alls på 10 manna, men på 6 manna finns det oftast folk verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Riggsnack får ni ta här, annars låser vi tråden. Hum vi vet att sidorna inte är riggade. Vi pratade ju bara lite vanligt oflytt som man kan ha. Men mitt oflytt är över nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Är det någon som gjort en cashout från Bestpoker? Isf hur lång tid tog det och till vad tog du ut de till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 tog ut pengarna till mitt Visa igår. Har inte kommit ännu. Men är ju helg så kommer nog på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 tog ut pengarna till mitt Visa igår. Har inte kommit ännu. Men är ju helg så kommer nog på måndag. Mejlade du bara supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 nix. Finns där på sidan hur man tar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 nix. Finns där på sidan hur man tar ut. tänkte på bonusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Det kan mycket väl vara jag som är helt blind, men inte på nån B2B-sida ser jag vad raken är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Du är blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Tack sötis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 och du mr. Kubo är otrevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 och du mr. Kubo är otrevlig Jag tycker han är trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Det är som så att min brorsa vill börja lira poker och då tänkte jag att det är ett fint tillfälle för honom o cleara bestpokerbonusen. Är det ok att ha två datorer i ett o samma hushåll som clearar bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 nej. läs igenom deras FAQ så står det nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 nån som fått sin bonus utbetalad? eller är supporten stängd över helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts