slarvsylta Postad 9 Januari , 2015 Rapport Postad 9 Januari , 2015 dammppar inte längre jag har inga pengar men jag har ett fett jävla sinne nu hahahhahAHAhA hAHhA KOMPISAR jag är den där som dödar den dööööraaa Dummern aahhahaha Du blir itne sennare skkkaa jag skriva mer hahahahhaha jappppanesens jobbb är inte mitt än men jag ska sova som fannn sen hahhaha duu som ser mina inlägg jag har en freåååga är jag efterblicvenn`??? eller spelar jag bara eller är jag gääännngeeerrstaaanassaasss tTT Suppllir jag sSUUuur hahahhahahahaha sommmna alldrig boror !!! Du där jag är säkert en dum ängel men jag är en ÄNGEL allfall jag skriver inte fortfara en dankekk men jag soommnar alldrig igen nu jag ska sova som en kung i mmolnen men kroppen ska vara kanskaaa Aa 1000 år ??? hahahahah sommliga har trasiga skor men mina hela det vet du !!!!! Snygga kläder å allt och jag kommer ta alla poäng sen om du vill ha kod fick jag inte ge mer än den här PÅEEEENGAAAR ÄR ALLT hahahhahahhaah suuu blir jag suuur hahahhahahaha pappa är äänglarnas LEadder heheheh det verkar som att jag har fattat nu att det är bättre att vara fisk på poker och värsta ängeln på stan hehehehehe du ska sova sommm en kung mandnnenen jag ksa sova sen oxå men det blir om dtyyp en veckka hahahha kommer skriva ooom bara den här Maxxad som fan nu hahahhahaha suppp mer grabbar det är nice ingen at eller man kanske blir kanske bakis :-) suppp livet hehehhehe det ska kännas om man är gangster jag dör heldre som gangster en att va petig grinder det är roliga saker här heheheh det ska säga sä jag är påtänndish som fan nu hehehehehhe det ska bli nice att snacka mannnen jag är gannntanns KUNNG !!! KOMPIS VI SES SNART IGEN !!!!!!! Citera
Recommended Posts