RuiCao Postad 4 Mars , 2015 Rapport Postad 4 Mars , 2015 lol, du suger och snackar som du har edge över något regg, men sen vågar du inte ens outa ditt nic. Lägg ner pokern sopa. Har sett dina patetiska grafer, så om du ska basha på någon så se till att åtminstone var 10% så bra som den du bashar på. Hejdå pajas. LOL Citera
ImJustNutz Postad 4 Mars , 2015 Rapport Postad 4 Mars , 2015 lol, du suger och snackar som du har edge över något regg, men sen vågar du inte ens outa ditt nic. Lägg ner pokern sopa. Har sett dina patetiska grafer, så om du ska basha på någon så se till att åtminstone var 10% så bra som den du bashar på. Hejdå pajas. LOL Lol, 3 inlägg och 1 inlägg känns som att det är någon som skäms lite och egoboostar genom att skapa och ha flera acc. haha pinsamt mars 2015 är båda två reggad, eftersom man är en gambler så sätter jag 3fiddy att det är samma dude.... Citera
sussi Postad 4 Mars , 2015 Rapport Postad 4 Mars , 2015 Lol, 3 inlägg och 1 inlägg känns som att det är någon som skäms lite och egoboostar genom att skapa och ha flera acc. haha pinsamt mars 2015 är båda två reggad, eftersom man är en gambler så sätter jag 3fiddy att det är samma dude.... obviously är du en speltorsk med tanke på att jag inte har en aning om vem han andra snubben är. Så fortsätt betta Citera
obvspeltorsk Postad 4 Mars , 2015 Rapport Postad 4 Mars , 2015 jag är också en obviouslyspeltorsk Citera
RuiCao Postad 4 Mars , 2015 Rapport Postad 4 Mars , 2015 Jag vågar nog sätta en smärre smula på att vi är olika personer. Dock kan man aldrig vara riktigt säker på internet, så jag tar fan action. Citera
Aaronramsey Postad 5 Mars , 2015 Rapport Postad 5 Mars , 2015 Åhhhh ja har mkt bättre graf än dig. Seriöst är detta ett dagis eller? Ska ni inte mäta er kuk också när ni ändå är igång. Citera
getseriouspls Postad 6 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2015 Pokerforum svämmar över av troll Citera
Recommended Posts