Gå till innehåll

Återuppstardad dagbok, Franco1 på svenskaspel!


Madwax

Recommended Posts

Blev en snabbt session på 500ish händer efter ha jobbat över en del idag samt varit på gymmet direkt efter jobb.

 

Blev ett rygg/biceps pass, lite lättare idag eftersom gårdagens pass var dödligt jobbigt.

 

Pokern gick som sedvanligt senaste veckorna. Börjar sessionen med och förlora ett inköp efter endast 33händer. Där en kille stackar av med A9 mot min A8 på en flop A82 rainbow.

Turn levererar en Q och river ytterligare en vilket gör att jag börjar sessionen på ett fint back. Jag spelar sen väldigt stabil poker och vinner nog inte en pott över 100bb vilket gör att jag i slutet av sessionen ändå står som liten vinnare. Men fan alltså... när ska de vända. Det börjar verkligen bli löjligt nu och se 8av10 stora potter skeppas åt fel håll.

 

Men så länge jag faktiskt inte backar så ska jag väl ändå inte klaga, eller ?

 

Nu blir det student hemma hos grannen, sen kommer några polare över så ska vi planera svensexan ytterligare.

 

Arrivederci (stavas det så:-D )

 

 

2015-06-05 +5kr 506händer, sedda floppar 150, vunna händer 119

 

Totalt: +571kr

Händer totalt: 3691st

 

Turneringar: -42kr

Cashat i: 1st

Finalbord: 1st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 3st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +71kr

0,50 - 1,00 +622kr

1.00 - 2.00 -80kr

 

Totalt sessioner: 8

Vinstsessioner: 5

Förlustsessioner: 3

 

Bankrulle: 19254kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 403
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är så ofantligt jävla sjukt hur kallt jag springer. Jag ska posta händer ENDAST från dagens session. Jag undrar hur mycket under EV jag faktiskt är.

 

I såna här fall verkligen önskar jag att jag hade ett hjläpprogram som hade kunnat räkna ut vad jag faktiskt ska väntas vinna. För det är verkligen löjligt nu. För första gången på verkligen jättelänge var jag sjuuuuuuuuuuuukt nära och tilta loss ordentligt. När jag åkt på 2 käftsmällar på mindre än 50 händer, då är det fan inte normalt.

 

Ska posta lite händer via bilder så ska ni få avgöra själva. Även om många av dem är standard så ska jag fan inte förlora så många som jag faktiskt gör.

 

Ska bara komma ihåg hur man lägger upp bilder. Återkommer om en liten stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer några händer jag spelat senaste sesionerna under gårdagen och idag. Detta är bara ett lite småplock för att ni ska förstå hur illa jag springer. Att jag inte är back x-antal hundralappar / tusenkronor är verkligen bortom mig.

 

IWLhZ2H.jpg

Pengarna åker på flop.

 

d6RlplE.jpg

Här åker 90% av stacken in när turn kommer. 3betad preflop!

 

vM3Aj2h.jpg

Här är ytterligare en 3-betad pott där mer eller mindre alla pengar åker in på turn. När river faller så har jag 30kr kvar!

 

ka0qcMN.jpg

Att pengarna skulle åka in på en sådan bräda med våra händer var ju väldigt oundvikligt. Enda positiva med den handen var att han hade lite pengar. Annars hade det varit jättedyrt för mig

 

ezohXw4.jpg

Visst här har jag sämst hand och bör förlora den. Men att på något sätt lyckas få in det mot både KK och AA är ju bara ett bevis på hur spelet flyter på för mig :)

 

iDAuzMT.jpg

Här kommer min numera standard bräda när jag väl floppar set. Dessa och nästa bild är tagna bara med några hundra händers mellanrum.

 

tYUIK1V.jpg

Set nummer två.

 

VErV2Kz.jpg

Även dessa två sista AA händerna sker med cirka 400-500 händers mellanrum. Helt omöjligt att det ska komma en vettig bräda liksom.

 

eBmSlVr.jpg

Ja, ni ser själva. Antingen kommer såna brädor och jag förlorar minimum eller så kommer det en större pott och pengarna åker åt fel håll allt för oftast.

 

Så nu är jag avtiltad och lugn. Suttit och krigat med och få upp några screenshots vilket i sin tur har tagit min energi och fokus bort från tiltandet. Jag är ledsen att ni får dras med whineandet men lite därför jag har denna dagboken så jag kan skriva av mig / avreagera mig.

 

2015-06-06 +128kr 431händer, sedda floppar 131, vunna händer 112

2015-06-06 -218kr 50händer, sedda flopapr 18, vunna händer 9

 

Totalt: +481kr

Händer totalt: 4172st

 

Turneringar: -42kr

Cashat i: 1st

Finalbord: 1st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 3st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +171kr

0,50 - 1,00 +432kr

1.00 - 2.00 -80kr

 

Totalt sessioner: 10

Vinstsessioner: 6

Förlustsessioner: 4

 

Bankrulle: 19036kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där var ju knappast något katastrofspring ...om inte allt skett på en timme typ...

 

Andra handen är ju dessutom en flipp

 

 

 

Skett på cirka 2000 händer.

 

Ja alltså jag vet att den KK handen är en flip. Men att jag förstätts i såna situationer allt för ofta. Varför när jag 3-betar med KK från SB kan där inte komma en flop med Q72 där FI har AQ, KQ eller liknande. Det är mest situationerna som är bisarra... Självklart synar någon in med 57 och träffar DRÖMFLOP när jag har KK.

 

Mer det jag spyr på i de stora potterna jag spelar. Visst jag kan checksyna alla stora PP och inte försätta mig i de situationerna om jag inte har DUNDERNÖT. Men känns alldeles för vekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en session nu på förmiddagen efter ha varit på ett köpcentrum här i malmö för att köpa en dopgåva till min ena kompis dotter som skall döpas. Hade 1h dö-tid. Min tanke var att dra och gymma men eftersom jag vet vilken jävla tidsoptimist jag är så hade det dragit ut på gymmet och jag hade kommit försent till dopet. Ville helst undvika det så satt mig och lirade poker istället.

 

Spelade nog ingen pott som övergick 100bb. Dock så började dagens session på ett fint sätt där jag fick värde på tre gator med floppad stege mot en reg på nivån som jag vet tycker jag spelar jättelöst och synar ner mig ganska thin. Så jag började sessionen med ett plus på 70kr direkt vilket var ganska skönt. Sen flöt det på bra och även på sista handen för sessionen så segrade rättvisan när jag floppar top set med 99 och rivrar kåk mot en turnad hålstege.

 

Men alltså varje gång jag får QQ KK AA så får jag en obehaglig känsla i magen, typ "okej hur kommer denna handen arta sig egentligen, kanske borde jag sakta ner". Det är en tanke/känsla som är jättevärdelös men har svårt och komma ifrån den. Får verkligen fokusera några sekunder innan varje beslut när de händerna dyker upp. Jag märkte på mig själv att jag verkligen tog beslut som är extremt lågvarians-spel med de händerna.

 

Aja... nu måste jag iväg till dopet. Blir inget spel förrens imorgon.

 

2015-06-06 -218kr 50händer, sedda floppar 18, vunna händer 9

2015-06-06 +251kr 367händer, sedda floppar 102, vunna händer 79

 

Totalt: +732kr

Händer totalt: 4539st

 

Turneringar: -42kr

Cashat i: 1st

Finalbord: 1st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 3st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +382kr

0,50 - 1,00 +472kr

1.00 - 2.00 -80kr

 

Totalt sessioner: 11

Vinstsessioner: 7

Förlustsessioner: 4

 

Bankrulle: 19287kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat i två omgångar under söndagen. Första sessionen blev på cirka 1h runt 21.00.

 

Sedan stack jag iväg för att handla käk, tänkte börja köra strikt kost nu sista 5 veckorna innan Kroatien-resan. Försöka få en anständig beachkropp. Jag tränar bra, discplinerat och allt. Men min kost är något utav det sämsta som finns i södra sverige. Helt ofattbart så fel jag äter. Hade jag inte tränat så bra och ofta som jag faktiskt gör hade jag varit en 29årig tjokckis :-D

 

Andra sessionen blev nu runt 23 till 01.

 

Pokern flöt på väldigt bra, även om jag fortfarande inte riktigt får det och gå ihop i de större potterna. Så tycker jag ändå att jag lyckas hålla mitt A-game i stort sätt under samtliga sessioner. KANSKE emellanåt mitt B-game, men inte ofta eller sämre än så. Vilket jag är jävligt nöjd med.

 

Nu blir det sängen för att imorgon åka iväg med mina elever in till Malmö för att spela laserdome och käka på TGIF. Jävligt soft dag med andra ord :)

 

Sovgott, adios!

 

2015-06-07 +156kr 524händer, sedda floppar 138, vunna händer 109

2015-06-07 +217kr 859händer, sedda floppar 254, vunna händer 200

 

Totalt: +1105kr

Händer totalt: 5922st

 

Turneringar: -42kr

Cashat i: 1st

Finalbord: 1st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 3st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +540kr

0,50 - 1,00 +560kr

1.00 - 2.00 +47kr

 

Totalt sessioner: 13

Vinstsessioner: 9

Förlustsessioner: 4

 

Bankrulle: 19660kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla skönt dag idag, på alla sätt och vis. Otroligt soft dag på jobbet med min elever.

Första stoppet var Laserdome i Malmö, kötta barnen och bli solklar vinnare!! (är det för hårt och håna sina elever en totaldominas... hahhaah)

 

Därefter så bar det av till TGIF för käk och bara häng. Tyvärr bjöd inte vädret upp till dans idag (heller)... Så fick bli käk inomhus. Efter cirka 2h så kände jag att det fick räcka och när jag precis tänkte att vi skulle bege oss tillbaka till skolan så från ingenstans så hälsade en inte allt för välkänd kompis fram mellan molnen. Så vi begav oss ner till stranden intill Zlatans gamla hus och käkade glass medans solen faktiskt tittade fram. Sen bar det av till skolan för att lämna av skitungarna :lol:

 

Körde direkt från jobb till gymmet och körde ett riktigt bra bröst-pass. Därefter så for jag illa kvickt hemåt för att laga matlådor för hela veckan. En vecka försenad är jag, men nu är det dags och köra slutspurten med extremt strikt kost sista 5 veckorna innan utlands-semestern. Eller, ja ska försöka iallafall. Men fan alltså om det är något år jag ska lyckas med det så är det nog fan iår.

 

Så här ser såg köket ut under kvällen:

Zqmt8mb.jpg

 

Någonstans halvvägs:

HHHBOdW.jpg

 

Slutresultatet blev:

21rbs7C.jpg

 

Har gjort upp ett kostschema som ser ut som följande:

 

07.00

- Proteinshake

 

09.30 Frukost:

- Proteinmacka

- Havregrynsgröt

 

11.30 Lunch:

- Få kolhydrater till lunch

 

14.30 Mellanmål

- Smoothie

- Frukt

- Kvarg

 

17.30 Mellanmål 2

- Smoothie

- Frukt

- Kvarg

- Proteinmacka

 

20.00 Kvällsmat (efter träning)

- Kan ha en hel del kolhydrater

- Proteinshake

 

Får se om det bär frukt eller om det blir skit utav allt. Återstår och se, återkommer med resultat under resans!

 

Jajustja... det blev även över lite tid till poker. Spelade stabilt och lyckades tillochmed få några setups i min favör. Torskade en hel del mot en fisk som var extremt urusel. Lyckades klurra ut det försent så spelade helt fel mot honom till en början och förlorade 1 inköp till honom. Dock tog det inte mer än 75händer innan jag hade tagit tillbaka mitt inköp plus ett halvt till. Han blev nog rätt på mig och valde och lämna mitt bord och då kände jag att det fick räcka.

Så här gick dagen iallafall:

 

2015-06-08 +153kr 432händer, sedda floppar 152, vunna händer 108

 

Totalt: +1258kr

Händer totalt: 6354st

 

Turneringar: -42kr

Cashat i: 1st

Finalbord: 1st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 3st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +680kr

0,50 - 1,00 +575kr

1.00 - 2.00 +47kr

 

Totalt sessioner: 14

Vinstsessioner: 10

Förlustsessioner: 4

 

Bankrulle: 19813kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skippa riset!! :-D8-):oops:

 

 

(om jag är blind och det är bulgur ber jag om ursäkt)

 

Tänkte ta det i vecka 2.

Men riset äter jag bara i samband med träningspass. Med tanke på att jag inte får immig speciellt mycket kolhydrater under dagen så är det rätt lugnt och käka vit ris tätt intill mina gympass!

 

Dagens kost sofar idag har bestått av:

 

1 proteinshake

2st protein mackor med västan ost

 

150gram lax med sallad och 25gram ris.

 

Snart blir det smoothie och ett äpple.

 

Ikväll efter träningen så kör jag på ris/kycklingfilé samt proteinshake

 

För att avsluta kvällen med kvarg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en session nu på kvällen efter ha jobbat, sett brorsdotterns föreställning på dagis för att sen avsluta på gymmet innan jag ganska nyligen kom hem för att lira.

 

Kanske inte borde ha spelat om jag ska vara helt ärlig. Huvudet var inte riktigt där och fokusen var väl inte ens i närheten av 100%.

 

Mycket i huvudet nu med skolavslutning om två dagar, planera allt inför svensexan senare denna månaden, planera in semestern i sommar, äta rätt, äta vid rätt tid på dygnet etc etc

 

Just det med kosten, det funkar bra men jag känner att jag går hungrig rätt mycket om dagen, änsålänge. För jag har inte riktigt vant kroppen / magen vid att äta flera gånger om dagen i mindre portioner men framförallt och knappt ha några kolhydrater i maten. Det märks jättetydligt på gymmet.

 

Spelade på ett bord med någon som uppenbarligen läser denna dagboken (hej på dig om/när du läser detta... försök hitta positivet i livet:-) ).

Det var en person som för att säga det milt inte var sådär jättetrevlig. Självfallet får alla säga vad de vill och så, men jag förstår inte varför man vill lägga energi på någon/något där man bara själv är väldigt negativ. Jag vill påstå att jag inte skriver något som på något sätt kan uppröra någon till den nivån att man känner ett tvång och vara jätteotrevlig. Känner du som så att jag är en hemsk person som skriver en massa otrevligheter eller som du skrev i chatten "whinear så otroligt jävla mycket så det är galet", min uppmaning är och inte kolla in här. På så sätt slipper jag uppröra din känslor och du kan lägga den energin på något positivt i ditt liv vilket jag tror kan göra dig en lyckligare människa i slutändan :)

 

Jag hade en tanke och outa personen i fråga, men efter ha tänkt igenom det lite så hade jag inte åstadkommit något överhuvudtaget utan sänkt mig till samma nivå eller möjligen ännu lägre.

 

Pokern i sig gick sisådär, backade lite mer än ett halvt inköp på ,50-1.00 efter att ha förlorat en cooler mot just personen i fråga AA vs 99 sb vs bb på en jättetorr bräda. Karma jobbar på ett mycket märkligt sätt :-D

En mycket positiv sak var att jag inte tilta det minsta, utan tog beaten på ett väligt bra sätt och avslutade ganska omgående då jag kände att fokusen, korten eller huvudet inte alls var där det skulle för att jag skulle fortsätta spela bra poker.

 

2015-06-09 -118kr 455händer, sedda floppar 122, vunna händer 99 -22kr turnering

 

Totalt: +1140kr

Händer totalt: 6809st

 

Turneringar: -64kr

Cashat i: 1st

Finalbord: 1st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 3st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +723kr

0,50 - 1,00 +434kr

1.00 - 2.00 +47kr

 

Totalt sessioner: 15

Vinstsessioner: 10

Förlustsessioner: 5

 

Bankrulle: 19695kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har påstått att äta nyttigt och strikt tvunget är äckligt? :-D

 

Dagens kost har idag bestått av:

 

07.00 1st proteinshake

 

09.30 2st proteinmackor med makrill

 

11.30 1portion lax med tillhörande sallad med "citrondressing"

 

14.30 1st smoothie på natuellkvarg, hallon, mjölk och 3skopor mangoprotein

 

17.30 1st grönt äpple

 

20.00 1portion kycklingfilé med ris och wokade grönsaker

 

Nu blir det gymmet och därefter en banan och proteinshake. Tänkte att det blir längre lir idag om allt går som jag ska. Från 23 - 01.

 

Återkommer under kvällen hur det blir samt med resultat.

 

Adios!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte mig och började spela 21.59. 9 händer in i sessionen då jag inte ens har hunnit slå upp alla 5 bord så dyker denna handen upp. Det är verkligen JÄTTESICK så otroligt dåligt jag springer i 300-400bb djupa potter.

 

Action går följande:

Hijack slår upp

Jag 3-betar

Flop:

Jag c-betar

Han syn... resten av handen spelar sig själv

 

 

Lq3WIn2.jpg

 

Nu blir det och täppa igen hålet direkt in på en session. drygt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag avslutar direkt, det är fan inte lönt och spela. Jag hann spela 49 händer.

 

9 händer in så hände föregående hand, 48e handen så dyker detta upp på exakt samma bord.

 

3QCPA3Y.jpg

 

Action går som följande. UTG slår upp 4bb, samtliga synar.

 

Flop:

check till knappt som betar ut pott

sb syn

jag syn

treabonnar syn

 

turn:

sb check

jag check

treabonnar check

knappt betar ut pot

sb syn

jag slår pott (får in 140kr av 200kr)

knapp syn

 

river:

jag degar

han syn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte hantera variansen mentalt och genuint tror att du alltid har otur kommer du tyvärr inte kunna bli en vinnande spelare. Skulle tipsa om att antingen jobba med detta eller sluta spela, men lycka till vad du än beslutar dig för.

 

Det här är absolut inget påhopp utan menat i all välmening. De allra flesta som spelar poker, inklusive undertecknad, whinear om badbeats mer än vad man borde göra, men i slutändan gäller det att hitta sätt att komma över det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte hantera variansen mentalt och genuint tror att du alltid har otur kommer du tyvärr inte kunna bli en vinnande spelare. Skulle tipsa om att antingen jobba med detta eller sluta spela, men lycka till vad du än beslutar dig för.

 

Det här är absolut inget påhopp utan menat i all välmening. De allra flesta som spelar poker, inklusive undertecknad, whinear om badbeats mer än vad man borde göra, men i slutändan gäller det att hitta sätt att komma över det.

 

Tycker faktiskt jag hanterar variansen mentalt fantastiskt bra. Jag kände att det inte alls var "min dag" idag och avslutade istället för att fortsätta spela och tilta bort onödiga pengar. När man åker på två såna inom loppet av 50händer DIREKT i början på en session så är jag övertygad att det inte kommer bli en bra session. Jag gjorde ett aktivt val och avsluta sessionen istället för av fortsätta i en nedåtgående spiral.

 

Jag tror absolut inte att "jag har mest otur i hela världen", jag är inne i en period där jag springer kallt och åker på setups / coolers. Som jag skrivit förut så är jag fullt medveten att jag inte alls spelar de händerna som krävs för att kunna säga "ooh jag är i en downswing på 100k händer". Men med tanke på den nivån jag spelar och de händerna / timmar jag lägger på poker så går det onekligen mindre bra just nu.

 

Att jag whinear här gör faktiskt väldigt mycket då jag kan få utlopp för den tillfälliga tilten som infinner sig just där och då när jag förlorar en hand.

 

Tack för inputen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag bara fråga varför du 3bettar :4c::4s: vs CO? Vad är tanken?

 

 

Mixa upp mitt spel helt enkelt. Ibland bestämmer jag mig när jag möter spelare som jag vet jag spelat mycket mot att mixa upp spelet.

 

Sen mycket mer än så vet jag inte, säger väl en hel del om mig som pokerspelare :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit lite poker senaste dagarna, haft skolavslutningen på jobb igår vilket ledde till att mycket tid/energi lades på det. Är på jobb nu så har inte senaste dagarnas resultat. Men gått någon hungrig plus.

 

Kommer bli en del poker i helgen, så återkommer med resultat och lite liv-uppdateringar under helgens lopp. För att inte whinea mer samt använda pokertermer spm en metafor så vill jag påstå att jag förtillfället springer otroligt jävla bra i mitt liv. Allt flyter på väldigt bra och inget som tiltar mig.

 

Nu blir det direkt till gymmet och köra ett HIIT-pass.

 

På återseende!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir bara en snabb uppdatering med resultat senaste dagarna. Sprungit väldigt bra, speciellt idag. Men träffade ALLDELES FÖR bra och mycket. Brädor där det nästan är omöjligt och få något betalt.

 

Tex:

3betar AA från knapp. Flop: AA6 rainbow.

3betar AK från knapp. Flop: AAK

Synar med 55, flop 522

 

 

Menmen... ett plus blev det ändå idag. Om än ett litet. Nu blir det och vila efter ha spelat en fotbollsmatch. Sova till första avsnittet. nya säsongen av orange is the new black.

 

2015-06-10 -229kr 157händer, sedda floppar 51, vunna händer 37

2015-06-11 +98kr 1047händer, sedda floppar 288, vunna händer 211 +87kr turnering

2015-06-11 +209kr 425händer, sedda floppar 136, vunna händer 109

2015-06-12 +502kr 394händer, sedda floppar 122, vunna händer 88

2015-06-13 +56kr 520händer, sedda floppar 153, vunna händer 119

 

 

Totalt: +1863kr

Händer totalt: 9352st

 

Turneringar: +23kr

Cashat i: 2st

Finalbord: 2st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 4st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +798kr

0,50 - 1,00 +824kr

1.00 - 2.00 +47kr

2.00 - 4.00 +171kr

 

Totalt sessioner: 19

Vinstsessioner: 13

Förlustsessioner: 6

 

Bankrulle: 20418kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjooo!

 

Inte blivit så mycket uppdateringar här på några dagar, inte känt något sug för att uppdatera. Kan faktiskt inte förklara varför.

Kändes som att jag whinea lite för mycket kanske, drogs in i en ond spiral och gnällde onödigt mycket. Läste igenom mina föregående inlägg och även om det är skönt i stunden och skriva av sig så känns det varken roligt för mig i efterhand och läsa det och jag misstänker att det inte kan vara sådär superattraktivt för någon annan heller.

Brukar vara som så att jag annars går rätt in här efter en session, ungefär som just nu. Men blivit sängen allt som oftast direkt efter jag spelat.

 

Har blivit en del poker, kanske inte lika mycket som jag själv önskat menmen... backat några hundralappar sen sist. Hade en session som gick käpp rätt åt helvete där jag grävde ett onödigt stort hål som jag nu reparerat och täppt.

 

Kosten/deffen går i rätt riktning, känns ganska bra med kosten. Håller en strikt kost och klarat det sisådär 95% av tiden. Blivit någon några onödigt kalorier någon dag men efter ha käkat EXTREMT strikt i 12 dagar så får man väl una sig iallafall något litet. Kanske helt fel-tänk? :shock:

Gått ner 1.8kg på 12 dagar, men ser det ingenstans på mig själv i spegeln eller på foto. Och just det med foto, det känns också jävligt märkligt. Stå och fota sig själv. Men det skall vara en bra metod (i slutändan motivationshöjare) där man förhoppningsvis ser resultaten. Änsålänge så känns det som att jag står och stampar. Tur vågen iallafall säger annat! =)

 

Snart dags för svensexa med polarna, kommer bli en helt jävla galen grej. Vi är för många idioter som tänker lika korkat, det plus en hel jävla massa sprit kommer inte göra bra saker. Får väl ta foto och eventuellt posta här om de inte blir alldeles för barnförbjudna.

 

Strippor, AK47, hejarklack, fallskärmshopp är några nyckelord som kommer florera under resan! :D

 

Här kommer resultaten för senaste dagarna. Inte alls gått bra, eller... mhmm den ena sessionen fucka en hel del. Spelare arg efter fått reda på några mindre roliga besked. Det ihop med att jag inte var på gymmet under dagen samt spelade helt ofokuserat gjorde att jag slutaade back för många inköp.

 

På lördag blir det turnering på casinot här i Malmö, förhoppnigsvis så klonkar man den så man har några extra tusingar och bränna på svensexan8-)

 

2015-06-13 -240kr 520händer, sedda floppar 126, vunna händer 103 -22kr turnering

2015-06-14 -18kr 461händer, sedda floppar 145, vunna händer 100

2015-06-14 -1053kr 308händer, sedda floppar 87, vunna händer 71

2015-06-15 +85kr 509händer, sedda floppar 120, vunna händer 101

2015-06-16 +440kr 1059händer, sedda floppar 268, vunna händer 213 +103kr turnering

2015-06-17 +35kr 1077händer, sedda floppar 302, vunna händer 262 -33kr turnering

2015-06-17 +207kr 170händer, sedda floppar 45, vunna händer 35

2015-06-18 +13kr 400händer, sedda floppar 138, vunna händer 90

 

Totalt: +1435kr

Händer totalt: 13856st

 

Turneringar: +71kr

Cashat i: 3st

Finalbord: 3st

Vinster: 0st

Totalt turneringar undar Juni: 6st

 

Resultat fördelat på olika nivåer:

0,25 - 0,50 +769kr

0,50 - 1,00 +919kr

1.00 - 2.00 +155kr

2.00 - 4.00 -479kr

 

Totalt sessioner: 27

Vinstsessioner: 18

Förlustsessioner: 9

 

Bankrulle: 20058kr

 

godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...