valterego Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 Bara testat en, Hola!, kört gratisversionen som får Viaplay att fungera relativt smärtfritt. (Värre med Svenska Spel nu i hacking-tider och Bet365 men men )Kör på bärbar Mac ska kanske tilläggas, läggs till i webbläsaren, man klickar när man vill använda sig av den, programmet försöker sig på ett visst land och frågar "Fungerar det?", klickar man nej försöker den med ett annat. ty för tipset. Ska kollas in, med Devs flaggning i bakhuvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 ty för tipset. Ska kollas in, med Devs flaggning i bakhuvudet! Hade det förut och det funkade bra, men kolla in den här sidan http://adios-hola.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 Hade det förut och det funkade bra, men kolla in den här sidan http://adios-hola.org/ Whooaaa.... är det där sant så bör man nog inte ens ta i Hola med tång då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 Windows10? Ja, gigantiskt mycket bättre än 8an, och fortfarande lååååångt kvar till OSx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 Ja, gigantiskt mycket bättre än 8an, och fortfarande lååååångt kvar till OSx Äppeldator blir aldrig aktuellt. Frun hade för övrigt en 2-3 år gammal Samsung Notebook stående. Jag återställde den till fabriksinställningar för att ha den som familjedator till skype / stream mm, men den är mer än lovligt seg (alltså som om den inte varit rensad på flera år). Några clues? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 En av de absolut mest återberättade händelserna i alpinismens historia kommer åter igen i filmform, ser väldigt lovande ut denna gång tycker jag. Temat är katastrofen på Everest 1996, då 12 personer omkom i en storm. Den mest kända versionen hittills av denna händelse är annars journalisten Jon Krakauers bok Tunn luft. Kan varmt rekommenderas. Utan att dra några övriga paralleller börjar det klia i klätterfingrarna rejält på mig. Jag har inget direkt klättersällskap här nere på ön, men har börjat reka lite klippor i alla fall och varit ute och rapellerat lite och känt på stenen. Saknade efter min bortgångne vän Patrick är rätt stor, det hade varit kul att få upptäcka ett helt nytt utbud av klippor med honom. Vore det inte för honom hade jag inte klättrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 Ska hugga på gratisuppdateringen vilken dag som helst nu, har bara lite kvar att backupa först. Jag avskydde 8 över allt annat men det verkar som 10 ska vara bättre igen. Sämre än 8 är iofs svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 Sämre än 8 är iofs svårt... så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2015 Äppeldator blir aldrig aktuellt. Frun hade för övrigt en 2-3 år gammal Samsung Notebook stående. Jag återställde den till fabriksinställningar för att ha den som familjedator till skype / stream mm, men den är mer än lovligt seg (alltså som om den inte varit rensad på flera år). Några clues? Windowsdator, behöver jag säga mer? Faktum är att dottern hade en Samsung, vi hivade ut den efter två år. Omöjlig att använda. Men annars En fabriksåterställning hjälper föga, vad som behövs är en sopkvast Formatera om, gärna mer än en gång, en gång är ingen gång när det gäller Windows och installera bara Windows, inget av det andra lulllullet som är med. Tyvärr samlar Windows på sig massa skit som som inte bara försvinner och dessutom hamnar lite varstans på HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2015 Såg Ex Machina igår. Mycket positivt överraskad. Visst, storyn bjöd inte på några större twistar, men bra berättad, bra skådisar och snyggt gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2015 Såg Ex Machina igår. Mycket positivt överraskad. Visst, storyn bjöd inte på några större twistar, men bra berättad, bra skådisar och snyggt gjord. Blev också mycket positivt överraskad av den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2015 Såg Ex Machina igår. Mycket positivt överraskad. Visst, storyn bjöd inte på några större twistar, men bra berättad, bra skådisar och snyggt gjord. Min favoritfilm i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2015 Kan någon förklara Augur för mig, som om jag vore ett mycket litet barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 14 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2015 Kan någon förklara Augur för mig, som om jag vore ett mycket litet barn? https://sv.wikipedia.org/wiki/Augur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2015 Efter att ha sett alla säsonger av Friday Night Lights och nu andra säsongen av True Detective måste jag säga att jag har en liten mancrush på Taylor Kitsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2015 Det är på sin plats att skicka en rejäl shoutout till moderator-Lundin89 som finalbordar Malmö Open idag. Han går in som chiptrea. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Peter Le Marc har i några inlägg på sin officiella facebooksida skrivit om sin inställning till Albumförsäljning på CD kontra Spotify (han är föga förvånande pro CD). Han har några argument för CD som jag tycker rent retoriskt är väldigt snygga, men det jag fastnade för nu senast var sista meningen på gårdagens mycket långa argumenterande inlägg: "PS. Skippa kommentarerna, snälla!" Det känns som att något gick fel när Le Marc skulle sätta sig in vad sociala medier är för något och hur man som offentlig person ska förhålla sig till det om man väljer närvaro där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Bara jag som tycker att det här ser sjukt intressant ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 : "PS. Skippa kommentarerna, snälla!" Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Bara jag som tycker att det här ser sjukt intressant ut? Sjukt intressant kanske är lite överdrivet men jag tänkte se den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Sjukt intressant kanske är lite överdrivet men jag tänkte se den iaf. Av hänsyn till forumreglerna gjorde jag en edit i ditt inlägg, men noterar vad du skrev iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Av hänsyn till forumreglerna gjorde jag en edit i ditt inlägg, men noterar vad du skrev iaf Hårda ni är om man inte ens får nämna möjligheten även om man inte förklarar hur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Hårda ni är om man inte ens får nämna möjligheten även om man inte förklarar hur Efter intern diskussion pudlar jag och säger att du så klart har rätt. Därmed konstaterar vi att det du sa var att filmen redan finns ute gratis nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 17 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Efter intern diskussion pudlar jag och säger att du så klart har rätt. Därmed konstaterar vi att det du sa var att filmen redan finns ute gratis nu Meta 1 Lame Mods 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Meta 1 Lame Mods 0 Bjuder på den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts