Gå till innehåll

När kan man göra en deal på Spin & Go?


Svettet

Recommended Posts

När man kollar så ser man att dom gratulerar tre personer till att ha delat på prispotten. Men när man går in i ett game själv står det " No deal can be made " Någon som vet hur det funkar? Kommer det kanske upp som ett förslag i late game?

 

om det är pokerstars du pratar om så går man in i hjälp och där skickar meddelande till dom och väljer kategori/poker sen underkategori/Turnerings Deal

och i ämne & meddelande skriver man

Urgent Chop Tournament nr ***********

 

sen bara hoppas dom kommer snabbt

 

tog reda på det i efterhand jag fick jackpotten på 7$ 8400$ (1a 7000$ 2-3a 700$) jag vart 2a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man kollar så ser man att dom gratulerar tre personer till att ha delat på prispotten. Men när man går in i ett game själv står det " No deal can be made " Någon som vet hur det funkar? Kommer det kanske upp som ett förslag i late game?

 

Går aldrig att göra deal i spin&go, däremot så är prisfördelningen om du drar någon av högvinsterna 80-10-10 (nästan 100 på att det är dessa siffror) istället för 100-0-0 på lägre vinstnivåer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det är pokerstars du pratar om så går man in i hjälp och där skickar meddelande till dom och väljer kategori/poker sen underkategori/Turnerings Deal

och i ämne & meddelande skriver man

Urgent Chop Tournament nr ***********

 

sen bara hoppas dom kommer snabbt

 

tog reda på det i efterhand jag fick jackpotten på 7$ 8400$ (1a 7000$ 2-3a 700$) jag vart 2a

 

1 på 20000 att hamna på ett jackpot bord, nice. Det är väl bara borden som ger 100 ggr insatsen, som 2-3 plats får pris!?

http://www.pokerstars.com/poker/spin-and-go/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...