Svettet Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Postad 13 Oktober , 2014 När man kollar så ser man att dom gratulerar tre personer till att ha delat på prispotten. Men när man går in i ett game själv står det " No deal can be made " Någon som vet hur det funkar? Kommer det kanske upp som ett förslag i late game? Citera
wolfmwn Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Postad 13 Oktober , 2014 När man kollar så ser man att dom gratulerar tre personer till att ha delat på prispotten. Men när man går in i ett game själv står det " No deal can be made " Någon som vet hur det funkar? Kommer det kanske upp som ett förslag i late game? om det är pokerstars du pratar om så går man in i hjälp och där skickar meddelande till dom och väljer kategori/poker sen underkategori/Turnerings Deal och i ämne & meddelande skriver man Urgent Chop Tournament nr *********** sen bara hoppas dom kommer snabbt tog reda på det i efterhand jag fick jackpotten på 7$ 8400$ (1a 7000$ 2-3a 700$) jag vart 2a Citera
NorthQ Postad 13 Oktober , 2014 Rapport Postad 13 Oktober , 2014 Låter ju stört. Varför ska man kunna göra det manuellt? Hela grejen är ju att man inte ska kunna. Citera
Ex-rated Postad 14 Oktober , 2014 Rapport Postad 14 Oktober , 2014 När man kollar så ser man att dom gratulerar tre personer till att ha delat på prispotten. Men när man går in i ett game själv står det " No deal can be made " Någon som vet hur det funkar? Kommer det kanske upp som ett förslag i late game? Går aldrig att göra deal i spin&go, däremot så är prisfördelningen om du drar någon av högvinsterna 80-10-10 (nästan 100 på att det är dessa siffror) istället för 100-0-0 på lägre vinstnivåer Citera
RayKeano Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Postad 15 Oktober , 2014 om det är pokerstars du pratar om så går man in i hjälp och där skickar meddelande till dom och väljer kategori/poker sen underkategori/Turnerings Deal och i ämne & meddelande skriver man Urgent Chop Tournament nr *********** sen bara hoppas dom kommer snabbt tog reda på det i efterhand jag fick jackpotten på 7$ 8400$ (1a 7000$ 2-3a 700$) jag vart 2a 1 på 20000 att hamna på ett jackpot bord, nice. Det är väl bara borden som ger 100 ggr insatsen, som 2-3 plats får pris!? http://www.pokerstars.com/poker/spin-and-go/ Citera
Recommended Posts