Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När man kollar så ser man att dom gratulerar tre personer till att ha delat på prispotten. Men när man går in i ett game själv står det " No deal can be made " Någon som vet hur det funkar? Kommer det kanske upp som ett förslag i late game?

Postad
När man kollar så ser man att dom gratulerar tre personer till att ha delat på prispotten. Men när man går in i ett game själv står det " No deal can be made " Någon som vet hur det funkar? Kommer det kanske upp som ett förslag i late game?

om det är pokerstars du pratar om så går man in i hjälp och där skickar meddelande till dom och väljer kategori/poker sen underkategori/Turnerings Deal

och i ämne & meddelande skriver man

Urgent Chop Tournament nr ***********

sen bara hoppas dom kommer snabbt

tog reda på det i efterhand jag fick jackpotten på 7$ 8400$ (1a 7000$ 2-3a 700$) jag vart 2a

Postad

Går aldrig att göra deal i spin&go, däremot så är prisfördelningen om du drar någon av högvinsterna 80-10-10 (nästan 100 på att det är dessa siffror) istället för 100-0-0 på lägre vinstnivåer :)

Postad
om det är pokerstars du pratar om så går man in i hjälp och där skickar meddelande till dom och väljer kategori/poker sen underkategori/Turnerings Deal

och i ämne & meddelande skriver man

Urgent Chop Tournament nr ***********

sen bara hoppas dom kommer snabbt

tog reda på det i efterhand jag fick jackpotten på 7$ 8400$ (1a 7000$ 2-3a 700$) jag vart 2a

1 på 20000 att hamna på ett jackpot bord, nice. Det är väl bara borden som ger 100 ggr insatsen, som 2-3 plats får pris!?

http://www.pokerstars.com/poker/spin-and-go/