Gå till innehåll

"Vilken dag spelas långlördag?"


MuCkMyL1f3

Recommended Posts

Ännu en bittersweet dag avklarat igår!

Hittade finalbord i franskas 10r med ett förstapris på över 3k euro och kommer in som

8/9 och bustar snap andra handen när ja degar 12bb från hj med AQ och får syn av AK.

Dagens andra finalbord blev även det på franska i en 20euro superKO och där bustar ett par spelare snabbt och Chippien har typ 6x mot tvåan och alla oss andra. Jag dubblar mina 13bbish med AK som ja degar mot en limp och den optimisten syna av med A8 och fick smulor kvar.

Direkt efter det ligger jag alltså tvåa och Chippien degar utg och jag sitter bakom med KK. Fest i brallan tänker jag och stoppar in, glädjen uteblev dock när han med sin J9s floppar mig nästintill död då han floppar färg :)

 

Övriga resultat var att jag vann ministacken på Svs (16 startande?) och sprang semideep i mitt skott som var en 82 doll turbo superKO. Den gav ca 300 dolls med knocks.

 

Nu blir det jobb ett par pass i helgen sen ett rejält pass lir på söndag kväll !

Då ska de fan lossna ordentligt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

I år har jag enbart spelat 9 manna turbo sngs.

Den klart tråkigaste formen av poker men likväl den jag hanterar allra bäst och i år vill jag tjäna lite stadiga extrapengar via pokern varje månad och samtidigt klättra till en vettig nivå.

Spelar 12 bord samtidigt, vissa dagar i set och vissa reggar jag nya direkt vid bust.

 

Kortsiktigt är målet för januari och februari att klara goldstar samt att få ihop rulle för $15 nivån. Krävs ca 830 st 7 dollars per månad för det.

Vill ha 60 inköp i rullen för att spela 15 dolls och skulle jag inte vara där senast 1 mars så sätter jag nog in det som saknas. Finns även en chans att jag gör det tidigare.

När jag väl når dit så är målet att klara platinum varje månad. Då kan jag köpa min första $600 bonus senast 1 maj.

 

Lite stats so far sedan starten den 10e januari.

Nivå: $7

Spelade: 480

Res: +$175

Res (ev) +$290

Roi: ~5%

Stellars: $20

Fpp: 5500 (40k = $600)

Speldagar: 6

 

Detta är taget ur minnet då jag är på jobbet men det stämmer någorlunda törs jag påstå :)

Jobbar 7 dagar i sträck nu sen är jag ledig 7 dagar. Ska försöka få in lite speltid i veckan så jag klarar goldstar iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...