Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna

drc

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Telefonkiosk på prima då, någon som har någon info om vem som döljer sig bakom detta nick?

Vet vem det är men håller nog inne på infot, tror även att han är medlem här på PF så vill han göra sig till känna så gör han nog det här.

Dj-vligt trevlig och ödmjuk kille.. spelat mot han live ett par ggr.. fast han dricker för dåligt.. ;)

Jag kan nog dricka må du tro! ;) Men när det spelas poker håller jag mig endast till cola, det blir bäst så 8-) Får man äran att möta dig ikväll?

Det är f.ö mitt första inlägg här på PF, hej alla :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är f.ö mitt första inlägg här på PF, hej alla :)

Det var verkligen på tiden att du postade något ;)

Har speccat dig en del på prima och gillat det jag sett,keep upp the good work!

Välkommen! :)

Edit:Stavfel.

Japp, har vart inne här och läst ganska mkt men aldrig skrivit nåt. Dags att bli lite mer aktiv 8-)

Länk till kommentar

Någon som vet vem Siegel är?

Min polare spelade mot honom på 15/30 och 30/60 på Pacific men nu sitter han mest på Ladbrokes FL200/400 och NL25/50.

Siegel är en lirare som spelade ganska högt på ladbrokes för typ ett år sedan. Sen vet jag inte om han haft ett dåligt år men han har mest spelat 15/30 och 30/60 som du säger. Nu kanske han grindat ihop till en rulle igen. Vad jag förstår så är han en väldigt duktig limit-spelare, dock vet jag inte vad han heter på riktigt.

Kanske inte går så bra för Siegel. Han spelade just FL300/600 mot bland annat ambi. När Siegel satt ut skrev ambi "no Jarle, no game" i chatten...

Hmm, klurigt det här med norrmännen. Min polare (igen) spelade mot Hugo på Pacifics 30/60. Hugo tiltar och skriver till en kille i chatten att komma till UltimateBet och spela heads up. Hugo skrev att han satt på 300/600 med 645000 vid bordet. Går in och kollar och mycket riktigt sitter inte en kille som heter Jarle där, dock bara med 40000. Får det inte riktigt att gå ihop.

Här står det lite om när Jarle mötte Hellmuth igår kväll länk till 2+2

Så frågan lyder, vem är denna Jarle???

Länk till kommentar

Spelade lite med Siegel för nån vecka sen på pacific och då frågade just hur det kom sig att han satt på så låga nivåer nu, när jag sett honom på laddies $300/600. Då sa han att det var Kayser som använt hans nickname. Inte omöjligt att även Jarle varit med på ett hörn där också.

Annars måste jag säga att jag är grymt imponerad av Jarle. Har kollat när han lirat HU på UB och han verkar göra bra med stålar. Det är dock inga korta sessioner, han körde säkert 4-5 h i streck på två bord mot samma kille. Det vill säga cirkus 350 händer per timme. Många beslut att fatta på vägen =) Förstår inte att de orkar koncentrera sig så länge.

Länk till kommentar

Spelade lite med Siegel för nån vecka sen på pacific och då frågade just hur det kom sig att han satt på så låga nivåer nu, när jag sett honom på laddies $300/600. Då sa han att det var Kayser som använt hans nickname. Inte omöjligt att även Jarle varit med på ett hörn där också.

Annars måste jag säga att jag är grymt imponerad av Jarle. Har kollat när han lirat HU på UB och han verkar göra bra med stålar. Det är dock inga korta sessioner, han körde säkert 4-5 h i streck på två bord mot samma kille. Det vill säga cirkus 350 händer per timme. Många beslut att fatta på vägen =) Förstår inte att de orkar koncentrera sig så länge.

Droger.

Länk till kommentar

Alltså jag vet inget om highstakes spelarna i sverige eller någon annanstans, men efter att ha läst alla meddelanden här, så drar jag till med en kvalificerad gissning på vem Helgul är:

Helgul ~ Alex Stevic :shock:

Helt enkelt för att han bor i Göteborg spelar säkerligen på CC där och spelar säkerligen på nätet, så någon av dem stora spelarna måste det ju vara, och då är det han jag tänker på när jag hörde Göteborg.

..eller är jag helt ute o cyklar??(vilket jag gör som hobby)

Länk till kommentar

okey då är det väl gdaily då!! =)

men vad har Alex S för nick på siterna då? nån som vet?

Lite osäker på detta, men jag tror att han går under nicket Daydreamer på prima.

Någon som har säkrare källor kanske kan bekräfta eller demntera detta!

Länk till kommentar

okey då är det väl gdaily då!! =)

men vad har Alex S för nick på siterna då? nån som vet?

Lite osäker på detta, men jag tror att han går under nicket Daydreamer på prima.

Någon som har säkrare källor kanske kan bekräfta eller demntera detta!

Daydreamer stämmer på Alex S.

Rätt säker på att Pappapoker på Prima är Fragell a.k.a D.Larsson

Länk till kommentar

Eftersom uthängningen redan är total så kan jag inflika att Alex nyligen lirat på nicker MrDottore på Lad. En gissning från min sida är att Cilla24 antagligen är hans flickväns konto. Angående TiltMeNot-kontot så tror jag att kniven lånar det ibland.

Länk till kommentar