Cyntax Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Anna_86 på 24h, spelar ubertight men gör riktigt bra pengar på 2/4 NL, ligger ofta på top10 listan. Någon som vet vem det är ? anna86 från finland eller borlänge eller linköping? Från finland (tror jag), finns det flera Anna_86 ? tänker du inte på emma_86 ? Finnen är det samma som Isokala (på svenska = storfisken) på Prima? Citera
Brugge Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 kundalini ska vara santaglas....han sa det i chatten i varje fall Citera
slampen Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 En fågel har viskat i mitt öra att Fijiwater på b2b är Martin De Knijff, stämmer detta mina trogna railbird kompisar ? Citera
Suron Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 Ja du Slampen. Fijiwater är ingen mindre än kniven... Citera
snauen Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 smack-girl som börjat hänga på högsta borden på b2b vem är det? Citera
drew tha hustler Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 JonnyRyba på Full Tilt som hade lekstuga med Mike The Mouth? Citera
jack_the_dipper Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Vem är MostVP på Prima? Han är ifrån Norrköping, lirade 50/100 och sitter med 20K. Kanske inte världens största bedrift, men jag är ju ifrån Norrköping så man blir lite nyfiken bara. Citera
Albert Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Någon som vet vem fatsos är? Kommer ihåg att jag lirat FL emot honom för ca ett halvår sedan. Såg honom på NL 10/20 och förde markören överhonom och såg att jag satt noten "JUBELIDIOT". Citera
rilleg Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 smack-girl som börjat hänga på högsta borden på b2b vem är det? är en stor b2b kändis som och ni som hänger där vet vem det är men jag får inte röja dens identitet pga av förtroende Citera
rilleg Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Anna_86 på 24h, spelar ubertight men gör riktigt bra pengar på 2/4 NL, ligger ofta på top10 listan. Någon som vet vem det är ? har i deauville träffat denna anna86.. är som sagt en finne som har någon form av handikapp och när han spelar live poker sitter han i rullstol men ingen som man sett på tv Citera
liggat Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Någon som vet vem fatsos är? Kommer ihåg att jag lirat FL emot honom för ca ett halvår sedan. Såg honom på NL 10/20 och förde markören överhonom och såg att jag satt noten "JUBELIDIOT". hört att det är 2 pers som spelar på det kontot.. uppenbarligen en jubelidiot och en bättre spelare som lirar högre nivåer.. hade också en liknande note på honom =) Citera
nag111 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Vet nån vem han NEW_YORK är på b2b? spelat högt senaste veckorna jag kikat. även sett andra nya namn Citera
danielfroberg Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Lirade nyss med en viss helgul på expekten. Ni kom väl aldrig fram till vem han var? Han brände 2-3 inköp och sen stack han... Vem är han? Citera
rilleg Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Vet nån vem han NEW_YORK är på b2b?spelat högt senaste veckorna jag kikat. även sett andra nya namn new york är även han en kändis för alla railbirds... men är förtroende fråga här också... får sluta lova folk att hålla min mun tyst snart Citera
rilleg Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Någon som vet vem fatsos är? Kommer ihåg att jag lirat FL emot honom för ca ett halvår sedan. Såg honom på NL 10/20 och förde markören överhonom och såg att jag satt noten "JUBELIDIOT". hört att det är 2 pers som spelar på det kontot.. uppenbarligen en jubelidiot och en bättre spelare som lirar högre nivåer.. hade också en liknande note på honom =) jag vill inte veta vad du har för note på konjakrolf... Citera
Morbo Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Vet nån vem han NEW_YORK är på b2b?spelat högt senaste veckorna jag kikat. även sett andra nya namn new york är även han en kändis för alla railbirds... men är förtroende fråga här också... får sluta lova folk att hålla min mun tyst snart Hur fick du reda på det? Jag vet vem det är, för han sa det själv. PMa gärna. Citera
rilleg Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Vet nån vem han NEW_YORK är på b2b?spelat högt senaste veckorna jag kikat. även sett andra nya namn new york är även han en kändis för alla railbirds... men är förtroende fråga här också... får sluta lova folk att hålla min mun tyst snart Hur fick du reda på det? Jag vet vem det är, för han sa det själv. PMa gärna. all information rinner inte ut via juggemaffian eller wannebeesen Citera
hajen Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Ser att Newerwin intaget 100/200 på party nu. Verkas som om party drar nytt folk nu när man kör 6 manna bord rakt över. Newerwinowns heter han Citera
hajen Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Vem är SenorPasta. Står Uppsala och han spelar 3-4 bord med ca 40.000$ ute på borden. Dock FL Citera
danielfroberg Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Har hittat lite matnyttigt för er Rail-Birds!: Pros Playing at Poker Stars Allen Cunningham - wallfly Arron Bartley - GambleAB Art Blanda - nibluck Barry Greenstein - crazyplayer Brett Jungblut - Gank Chip Jett - Capnncoke Chip Reese - gamblerinc Chris Moneymaker - Money800 Cliff Josephy - JohnnyBax Cory Saunders - texdaddy Daniel Negreanu - doublesuited David Benyamine - magicpitch David Colclough - el blondie David Williams - RugDoctor Davin Anderson - dabest247 Dustin Wolfe - neverwin Dutch Boyd - KidDutch Erick Lindgren - EDOGN Erik Sagstrom - Erik123 Eveyln Ng - Evybabee Gavin Griffin - wsop2005 Gavin Smith - birdguts Greg Raymer - Fossilman Gus Hansen - Broski or havoc14 Hans 'Tuna' Lund - luckysucker Hoyt Corkins - measyH Huck Seed - octane190 Isabelle Mercier - NoMercy Jim Meehan - actiondonkey JC Tran - Area23JC John D'Agostino - jdags21 John Juanda - LuckBox Joe Cassidy - Butch Acidy Jon Lane - G6Dragon Joseph Cordi - DeOhGee Josh Arieh - Razorbax Kirill Gerasimov -kirillG Layne Flack - reloadthis Mark Seif - MarkDShark Matt Dean - mattpackage Matt Matros - jacksup Michael Mizrachi - The Grinder Mike Matusow - MrPokeJoke Noah Boeken - Exclusive Patrick Jackson - PMJackson21 Paul Darden - D-Rockkk Paul Magriel - X-22 Paul Phillips - extempore Paul Wolfe - DOUBLEDUCE Pete Giordano - TheBeat Phil Helmuth - #1_Lucky_One Phil Ivey - eurogon Prahlad Friedman - Prefontaine Richard Grijalva - gotmilk Sam Grizzle - 4KingAceHole Scott Fischman - emptyseat88 Scotty Nguyen - Noo limit Shawn Rice - WestTexasMan Simon "Aces" Trumper - PateK Thomas Keller - Bigglesworth Tim Spake - Slambam2 T.J. Cloutier - J9 of clubs Todd Arnold - Diablo VT Todd Witteles - Dan Druff Tom McEvoy - Tom McEvoy Tony G. - wraptduck Tony Ma - Tigerma Wiliam Chen – wchen Pros at Ultimate Bet Annie Duke - AnnieDuke Antonio Esfandiari - antonio Ben Affleck - bizingo Bruno Fitoussi - psykokwak Daniel Larsson - Krullis David Ulliott - Devilfish Eric Brenes - liga26 Eric Sidel - empty chair Erick Lindgren - Ticker Erik Sagstrom - Erik123 Freddie Deeb - kid55 Harley Hall - wetspot Howard Lederer - tiltological Hoyt Corkins - Hoyt Corkins James Worth - KrazyKanuck John Juanda - Zhuge Liang Josh Arieh - atl-angela Juha Helpi - Peasant Layne Flack - Layne Flac Mike Matosow - dill pickle Noah Boeken - “Who is Next” Phil Gordon - Tallphil Phil Helmuth - PhilHellmuth Phil Ivey - joe buttons Prahlad Friedman - formerly devastator and spirit rock now Prahlad Rafe Furst - tiltboy Scott Fischman - EmptySeat88 Scotty Nguyen - scottynguyen Taylor Caby - Green Plastic Thomas Keller - gummybear Todd Arnold - NSXT1 Pros Playing at Full Tilt When playing at Full Tilt look for rooms marked in red and there should be a pro player playing in that room. Arron Bartley - GambleAB Allen Cunningham - Allen Cunningham Andy Bloch - Andy Bloch Brett Jungblut - Gank Chris Ferguson - Chris Ferguson Clonie Gowen - Clonie Gowen David Grey -David Grey Eric Sidel - Eric Seidel Erick Lindgren - Erick Lindgren Gary Lent - Tryangle Howard Lederer - Howard Lederer Hoyt Corkins - Hoyt Corkins Jennifer Harman - Jennifer Harman John Juanda - John Juanda Josh Arieh - josh arieh Layne Flack - Layne Flack Mike Matusow - Mike Matusow Perry Friedman - Perry Friedman Phil Gordon - Phil Gordon Phil Ivey - Phil Ivey Richard Brodie - Quiet Lion Todd Arnold - NSXT2 Pros Playing at Party Poker Brett Jungblut - PurpleLungs Barry Tannenbaum - PokerBear Pete Giordano - TheRealBeat ENJOY! Citera
vicwes165 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Någon som vet vem Humptidum på B2B är? Citera
Recommended Posts