valterego Postad 12 Oktober , 2014 Rapport Postad 12 Oktober , 2014 kollar på nästa torsdagsPokerse iPhone6 Festival den ska börja den 17/10 enligt klienten ? det är en fredag stämmer klienten ? eller ska det vara på torsdagen Det ska vara på torsdagen. Jag kollar om nån kan säga till WH att flytta den. (Jag flyttade ditt inlägg hit då det redan fanns en tråd för dessa turrar) Citera
Crappy Postad 12 Oktober , 2014 Rapport Postad 12 Oktober , 2014 Jag vann den nån som vet vilken storlek det är på den o färg och när den skickas Grattis och WP Nästa ska bli min Citera
wolfmwn Postad 15 Oktober , 2014 Rapport Postad 15 Oktober , 2014 Ursäkta att jag ligger på här igen är alla över i london på EPT Torsdags turren ligger fortfarande på den 17/10 (och tiden kl 08:00) Jag har inte fått nått svar ang min vinst (Iphone 6) förra torsdagen .. Citera
Crappy Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Hmm Något är skumt. Eftersom jag tänkte förhindra att du vinner två telefoner, så anmälde jag mig också igår. Vi får se om den går idag eller imorgon. Citera
Partneransvarig Postad 16 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2014 På grund av helgdagar på deras kontor har inte William Hill hunnit åtgärda bokningsmissen i tid. Turneringen kommer denna vecka att spelas på den tid som står i klienten. Citera
sharken Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Då blir det spel i ottan, trilla ur sängen 7,30 sätte upp ögonen med tändstickor, men fonen skall bli min vilken tid det spelas på så jag är reggad. Citera
wolfmwn Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Då blir det spel i ottan, trilla ur sängen 7,30 sätte upp ögonen med tändstickor, men fonen skall bli min vilken tid det spelas på så jag är reggad. GL vart du 2a på sista turren om iphone Citera
random_user Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 öööh Så turneringen kommer alltså starta imorgon kl 08.00 - om ca 17h? Hur många är reggade och hur många krävs för start? Citera
wolfmwn Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 öööh Så turneringen kommer alltså starta imorgon kl 08.00 - om ca 17h? Hur många är reggade och hur många krävs för start? Måste vara 9st anmälda och det är 28st nu så den blir av om det inte händer nått att dom avbryter men det tror jag inte Citera
sharken Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 GL vart du 2a på sista turren om iphone Jepp var jag. Citera
sharken Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 tiden stämmer alltså? Enligt partneransvarig så stämmer tiden. Citera
sharken Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Undrar om Crappy o sto11e orkar hasa sig ur sängen Citera
Crappy Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Sablar Ska en gammal gubbe som mig inte få min skönhetssömn Det lutar åt vaskning Citera
Couchboy Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Jaha ja...där ser man..jag som vad laddad till ikväll...Svårt å spela på jobbet imorrn bitti...om man ändå kunde spela WH på mobilen.då hade jag kanske kunnat gömma mig på kontoret Citera
st011e Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Då blir det spel i ottan, trilla ur sängen 7,30 sätte upp ögonen med tändstickor, men fonen skall bli min vilken tid det spelas på så jag är reggad. Hmmm, oss lurar du inte. Tror att du som alla andra panschisar hoppar upp pigg och nyter vid sex-snåret, tar dig en runda i joggingspåret, käkar frukost och sätter dig sedan med en andra balja kaffe framför datorn klockan åtta. Inte för att det hjälper förstås, för jag () är ju med! Citera
Crappy Postad 16 Oktober , 2014 Rapport Postad 16 Oktober , 2014 Jag avreggade Kan inte sitta på jobbet och spela. När ska jag då hinna med facebook, förlåt menade forumet, eller arbete menar jag Citera
sharken Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Vem vann? Det var inte jag så jagar den nästa torsdag, blev faktiskt lite överraskad att vi blev 48 st morgonpigga pokerspelare. Citera
wolfmwn Postad 17 Oktober , 2014 Rapport Postad 17 Oktober , 2014 Vem vann? Inte jag heller vart det har ingen koll på vem som vann Citera
valterego Postad 23 Oktober , 2014 Rapport Postad 23 Oktober , 2014 Inte bestämt mig än om jag lirar, men inte omöjligt! Citera
Esactun Postad 23 Oktober , 2014 Rapport Postad 23 Oktober , 2014 Hittar ej turneringen som ska gå av stapeln ikväll, någon mera som har problemet? Om den finns där tar jag gärna tips hur jag hittar den. Citera
wolfmwn Postad 23 Oktober , 2014 Rapport Postad 23 Oktober , 2014 Hittar ej turneringen som ska gå av stapeln ikväll, någon mera som har problemet? Om den finns där tar jag gärna tips hur jag hittar den. gå till lobbyn och tryck på alla i turnaments sök på iphone i sök fönstret då ligger den högst upp Pokerse iphone6 festival hoppas du hittar Citera
Recommended Posts