Aaronramsey Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 Alltså herregud men nu är livet inte okej. Turneringspoker är så fruktansvärt brutalt att det inte går att beskriva. Tog ett skott och satte in cash på stars ikväll. Hade bra stack i alla fyra turrar... Tänker för mig själv.. Ok nu ska ja chilla ta det lugnt och bara vänta så ja kommer i pengarna. Men då plockar ja upp aa i en turbo. Får in det såklart mot chippettan. Hoppas han har ak. Han har aq. Dam på floppen blank på turn en cunt på rivern och mitt bröst håller på att få en hjärtattack. Plockar samtidigt upp kk i small blind i en annan turre. Första positionen går all in. Den ENDA som täcker mig är han i big blind. Jag ställer med mina 100k. Big blind hittar såklart aa och jag är ute där med.. Samma skede är jag ute med ak, ak mot aq, a9. I dom 2 andra turrarna. Och ångesten är total. Såg så bra ut sen på 5 min borta ur allt. Nu blir det en fylla imorgon och glömma allt. Citera
Streno Postad 20 September , 2014 Rapport Postad 20 September , 2014 Alltså herregud men nu är livet inte okej. Turneringspoker är så fruktansvärt brutalt att det inte går att beskriva. Tog ett skott och satte in cash på stars ikväll. Hade bra stack i alla fyra turrar... Tänker för mig själv.. Ok nu ska ja chilla ta det lugnt och bara vänta så ja kommer i pengarna. Men då plockar ja upp aa i en turbo. Får in det såklart mot chippettan. Hoppas han har ak. Han har aq. Dam på floppen blank på turn en cunt på rivern och mitt bröst håller på att få en hjärtattack. Plockar samtidigt upp kk i small blind i en annan turre. Första positionen går all in. Den ENDA som täcker mig är han i big blind. Jag ställer med mina 100k. Big blind hittar såklart aa och jag är ute där med.. Samma skede är jag ute med ak, ak mot aq, a9. I dom 2 andra turrarna. Och ångesten är total. Såg så bra ut sen på 5 min borta ur allt. Nu blir det en fylla imorgon och glömma allt. ok Citera
Gitos Postad 20 September , 2014 Rapport Postad 20 September , 2014 wow. grattis tilla vinster då med andra ord hej Citera
VenCe Postad 20 September , 2014 Rapport Postad 20 September , 2014 Bankroll management? - Du sätter in pengar och sedan köper du in dig i några få MTT för hela din rulle och sedan tiltar du när du är tillbaka på noll? Citera
Recommended Posts