OHChariot Postad 29 December , 2015 Författare Rapport Postad 29 December , 2015 Näppppp! 23a hot 27 efter floppat mittenpar + fd och brickat ut, 23a i 8r efter 99<AJ sb vs BTN för 50bb pott, 2a i 3r 180, tre 180s ft-bubblor och lite annat skit. Sista dagen av tortyr imorgon innan man får supa sig lite föööll
OHChariot Postad 30 December , 2015 Författare Rapport Postad 30 December , 2015 (redigerade) Hahaha mina damer och herrar, jag vann idag en titel som jag är otroligt stolt över.. Jag har nu denna fantastiska titel, som jag så länge drömt om, under mitt bälte. Vann hot 4 för $2.2k lol Vann även en 3r 180, kom trea i en 180, 11a i 33fo, 23a 11r, 19e 27 turbo, 17e i 11 action hour, 30ish i 16.5 8-max och säkert nåt mer! Upp $2.6k idag med ett bord kvar (iofs fin stack i 8r, kanske skeppar den med!) Nu är mu'n på under $1k och månaden i det gröna oxå tror jag! Slänger upp en månadsgraf imorgon. Gott nytt år! Redigerad 30 December , 2015 av OHChariot
OHChariot Postad 30 December , 2015 Författare Rapport Postad 30 December , 2015 Poker e svårt No Limit Texas Hold'em Hand, 3000/6000, Blom96 | BOOM! Hand Replayer
OHChariot Postad 30 December , 2015 Författare Rapport Postad 30 December , 2015 Började dessvärre dricka en del alkohol när jag bustat allt och bara hade 30k på bb600 i 8r, nu är det ft och jag är full men kommer in som ganska klar CL.
OHChariot Postad 30 December , 2015 Författare Rapport Postad 30 December , 2015 2a för lite mer än $1.5k, mu'n är clearad och lite till! Upp typ $4.2k för dagen!
WannaSeeMyPig Postad 31 December , 2015 Rapport Postad 31 December , 2015 Att vinna en hot/big är ju numera nästan bara en dröm med tanke få fieldsizen så det är en grattis på den!
OHChariot Postad 31 December , 2015 Författare Rapport Postad 31 December , 2015 Att vinna en hot/big är ju numera nästan bara en dröm med tanke få fieldsizen så det är en grattis på den! Haha, det är ju det! Man tackar
OHChariot Postad 6 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2016 Måste bara rekommendera den nya dokumentärserien "Making a murderer" till precis alla. Sjukt intressant och stundtals vidrig dokumentär. Sett vääääldigt få dokumentärer så om någon sitter på någon "must see" så får ni gärna nämna dem!
Toxen Postad 6 Januari , 2016 Rapport Postad 6 Januari , 2016 Den är riktigt bra! Här är en kortis, men intressant! Hur har pokeråret börjat annars?
guldbyxorna Postad 6 Januari , 2016 Rapport Postad 6 Januari , 2016 Mycket sevärd dokumentär! Som du säger är det vidrigt att se hur han blir utnyttjad pga diverse anledningar. Glgl
FRAEEN Postad 6 Januari , 2016 Rapport Postad 6 Januari , 2016 Måste bara rekommendera den nya dokumentärserien "Making a murderer" till precis alla. Sjukt intressant och stundtals vidrig dokumentär. Sett vääääldigt få dokumentärer så om någon sitter på någon "must see" så får ni gärna nämna dem! Tack för tips! Precis sett första avsnittet och känner mig uppriktigt ilsken efter det, vilket är ett tecken på att serien serien berör och är bra. Dessa avsnitt kommer man beta av snabbt.
kungcallgustav Postad 7 Januari , 2016 Rapport Postad 7 Januari , 2016 Måste bara rekommendera den nya dokumentärserien "Making a murderer" till precis alla. Sjukt intressant och stundtals vidrig dokumentär. Sett vääääldigt få dokumentärer så om någon sitter på någon "must see" så får ni gärna nämna dem! the jinx! http://www.imdb.com/title/tt4299972/?ref_=nv_sr_1
OHChariot Postad 7 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2016 Den är riktigt bra! Här är en kortis, men intressant! Hur har pokeråret börjat annars? Tackar, ska kika! Pokeråret har börjat väldigt mediokert. Spelar en del på .fr och svs nu så knappt några turrar alls på stars utan endast 180s där. Lillpluss totalt skulle jag tro! Mycket sevärd dokumentär! Som du säger är det vidrigt att se hur han blir utnyttjad pga diverse anledningar. Glgl Tack för tips! Precis sett första avsnittet och känner mig uppriktigt ilsken efter det, vilket är ett tecken på att serien serien berör och är bra. Dessa avsnitt kommer man beta av snabbt. Yeah, gillade den väldigt mycket. the jinx! http://www.imdb.com/title/tt4299972/?ref_=nv_sr_1 Den har jag faktiskt hört talas om, ska kika på den! ty
Vladi Postad 7 Januari , 2016 Rapport Postad 7 Januari , 2016 http://www.imdb.com/title/tt2084953/ Vi lever i en sjuk jävla värld!
WannaSeeMyPig Postad 7 Januari , 2016 Rapport Postad 7 Januari , 2016 The Staircase är något liknande som Making a Murderer. Här är alla 8 avsnitt i en video i HD på youtube The Jinx var mycket bra.
OHChariot Postad 8 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2016 http://www.imdb.com/title/tt2084953/ Vi lever i en sjuk jävla värld! The Staircase är något liknande som Making a Murderer. Här är alla 8 avsnitt i en video i HD på youtube The Jinx var mycket bra. Thx, ska titta!
OHChariot Postad 12 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2016 Kort update: Spelar bara sngs på stars och turrar på .fr och svs. Gått semikallt so far, vidare till dag 2 i galactic main med rätt decent stack men stars.eu har hatat mig ett tag! Svs går fint!
OHChariot Postad 5 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2016 Fått jobb på Malta, börjar 15e. Pokern får vänta ett tag!
ölkaka Postad 5 Februari , 2016 Rapport Postad 5 Februari , 2016 Fått jobb på Malta, börjar 15e. Pokern får vänta ett tag! vad ska du jobba med?
OHChariot Postad 5 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2016 vad ska du jobba med? Kundtjänst!
OHChariot Postad 12 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2016 Spelat väldigt lite denna vecka men haft två ftn i 27tko och 33t för att inte backa allt för mycket, ft bubblat 27 bb och b82 och lite annat skit! Imorgon går flyget 14:40 från skavsta så lär bli begränsat med spel ett tag framåt, men hoppas komma igång med deltidsgrinden relativt fort.
FRAEEN Postad 12 Februari , 2016 Rapport Postad 12 Februari , 2016 Kundtjänst! Hoppas du noggrant har kollat upp företaget som du ska jobba hos. Det är mycket skit som anställer liknande tjänster där nere.
ölkaka Postad 12 Februari , 2016 Rapport Postad 12 Februari , 2016 Hoppas du noggrant har kollat upp företaget som du ska jobba hos. Det är mycket skit som anställer liknande tjänster där nere. speciellt kundtjänst för olika gamblingsidor
OHChariot Postad 17 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2016 Jobbar för Betclic Everest group som äger B.la Expekt och Everest så det är ett väldigt stort och pålitligt företag! Dag 3 av utbildningen idag (som ska hålla på i 2v), är väl inte jääättekul direkt men det är kneg! Var 23 grader häromdagen och går typ aldrig under 17 innan klockan är väldigt mkt så trivs bra so far. Hoppas komma igång lite med poker snart!
OHChariot Postad 6 April , 2016 Författare Rapport Postad 6 April , 2016 Sa upp mig efter 40 dagar då tråkigt jobb kan likställas med tortyr. Ska börja grinda lite svs cash samt en del turrar på stars för att se om man lyckas stanna kvar här ändåååå!
Recommended Posts