Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack tack allihopa! Kändes fan som att det var min tur nu :-)

 

Bakfull som ett as idag, trillade in hos en polare vid 04.30 tiden imorse eller så och däckade väl vid 6 :-( Sex timmars sömn och en bubbelpoolssession (:mrgreen:) senare lirar vi igen. Är knappast i optimalt skick men kör en lite slappare session idag ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack allihopa! Kändes fan som att det var min tur nu :-)

 

Bakfull som ett as idag, trillade in hos en polare vid 04.30 tiden imorse eller så och däckade väl vid 6 :-( Sex timmars sömn och en bubbelpoolssession (:mrgreen:) senare lirar vi igen. Är knappast i optimalt skick men kör en lite slappare session idag ändå.

 

Ush o tvi för bakisgrind... bruksr ångra mig efter ja tryckt upp några vord o skallebanken smyger sig på..

 

Men kör hårt o vinn idag igen:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ush o tvi för bakisgrind... bruksr ångra mig efter ja tryckt upp några vord o skallebanken smyger sig på..

 

Men kör hårt o vinn idag igen:-D

 

Haha det är fan hemskt. Gick så jävla mkt trevligt så satt med 14 bord uppe och kände hur huvudet inte samarbetade alls, ska försöka hålla nere på borden idag :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back strax under $700 idag, traskar ner i mu nu men satte in en tusing på svs i brist på sömn och lirade lite 5/10 hu, klev av med 3.5k :-D

 

Lär lira lite cash där efter sessions och när man har tid att döda osv, lär dock bli 1/2 eller något sånt, även om snubben jag mötte på 5/10 knappast var särskilt vass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back strax under $700 idag, traskar ner i mu nu men satte in en tusing på svs i brist på sömn och lirade lite 5/10 hu, klev av med 3.5k :-D

 

Lär lira lite cash där efter sessions och när man har tid att döda osv, lär dock bli 1/2 eller något sånt, även om snubben jag mötte på 5/10 knappast var särskilt vass.

 

Du vill inte droppa nån ledtråd till ditt eget nick eller den du spelade på svs? Skulle vara så sanslöst roligt om det var min polare du skinnade med kommentaren att han inte är särskilt vass :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vill inte droppa nån ledtråd till ditt eget nick eller den du spelade på svs? Skulle vara så sanslöst roligt om det var min polare du skinnade med kommentaren att han inte är särskilt vass :mrgreen:

 

Haha har inga problem med att outa nicket, nickar MyBrimHigh och mötte en kille som hette fader (eller ngt liknande) :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga pengar att bada i idag heller :-( Kom 16e i en 27 turbo, 20e i 27 hyper, 40e i 8r 2x turbo och några andra stackar som blev brutalt slaktade. Inte back allt för mycket dock. Pluss lite på svs oxå, nu blir det alkohol för 10000e gången denna månad :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sen här men grattis till klonken!

 

Kommer det bli lite WCOOP? 2nd chances är ju många riktigt härliga med lite snabbare struktur och ungefär halva inköpet.

 

Ty ty!

 

Får se, om denna månad blir bra så är det nog ingen omöjlighet. Inget spikat än iaf.

 

Brickat allt idag, lirat relativt lite igen dock, tänkte gnälla lite över vilken äcklig otur jag har men sen hände detta och jag e 1/15:

 

http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/15389629_C2142C5A97

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...