Redbet Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Hej allesammans! Hoppas att det kliar i pokerfingrarna för nu är Redbet tillbaka efter en tids frånvaro, vilket vi självfallet beklagar. Jag heter Niklas och är ny representant för Redbets forum här på pokerforum.nu och jag kommer svara på era frågor, vara aktiv och lägga upp sköna erbjudanden titt som tätt. Nu till detta erbjudande! Fredagen den 12:e September klockan 19:00 CET kommer vi som ett "nu har vi inte vart aktiva på länge och måste göra något åt saken event" lägga upp en Omahaturnering för alla spelare som är signade under poker.se där prispotten är $200+($50!) i Bounty för att Busta mig OBS. Dom första tio spelarna signade under poker.se som skriver sina användarnamn på Redbet i den här tråden kommer erhålla varsin $5.50 ticket till den här turneringen så om ni inte har något konto ännu är det dags att göra något åt saken! Missa heller inte våra satelliter till årets liveturre Battle of Malta som går dagligen inför söndagarnas veckofinaler där ett paket värt €1550 är garanterat: https://www.redbet.com/sv/poker/promotions/redbet_live/battle_of_malta_2014 Hoppas vi möts vid borden! Mvh /Niklas Citera
hogge75 Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Trodde turren var nu på fredag, nästa fredag kan jag inte spela doh Citera
minibiff Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Jag heter Niklas och är ny representant för Redbets forum här på pokerforum.nu och jag kommer svara på era frågor, vara aktiv och lägga upp sköna erbjudanden titt som tätt. Är du Svenska Spel-Niklas? Hej, Som vi meddelat tidigare så kommer vi från och med 30/6-2014 avveckla vår närvaro på pokerforum.nu och därmed inte ha en representant på plats. Detta blir alltså vårat och mitt sista inlägg i tråden. Ni kan komma i kontakt med oss via våra egna kanaler i bl a sociala medier eller via telefon och mail dygnet runt. Hoppas ni får en härlig sommar och tveka inte att höra av er till oss när ni har synpunkter, önskemål eller hjälp så ska vi som vanligt försöka hjälpa till på bästa sätt. Mvh/ Niklas - Poker aka Bertil (Alfons pappa) Citera
eddor Postad 4 September , 2014 Rapport Postad 4 September , 2014 Är du Svenska Spel-Niklas? Vore sjukt. Då har jag träffat Svenska Spel-Niklas irl! Hade Kunnat dö lycklig då Citera
Redbet Postad 4 September , 2014 Författare Rapport Postad 4 September , 2014 Är du Svenska Spel-Niklas? Nej det är tyvärr inte jag. Jag är Redbet-Niklas =) Citera
Redbet Postad 4 September , 2014 Författare Rapport Postad 4 September , 2014 SnM TV Välkommen tillbaka! Tackar ödmjukast! Citera
Redbet Postad 4 September , 2014 Författare Rapport Postad 4 September , 2014 Trodde turren var nu på fredag, nästa fredag kan jag inte speladoh Trist Hogge! Det kommer upp flera chanser. Hoppas du kan lira då =) Citera
Redbet Postad 4 September , 2014 Författare Rapport Postad 4 September , 2014 Till alla er som kommer att erhålla biljett till den här turneringen, det är väldigt viktigt att ni laddar ner Ongame-klienten genom Redbet och skapar er ett Ongamekonto. Annars får jag problem att lägga till dom åt er =) /Niklas Citera
Redbet Postad 6 September , 2014 Författare Rapport Postad 6 September , 2014 JanSod Hej Jan, Hittar ett konto med användarnamn "jansoder". Är detta ditt så gå gärna in på det och skapa dig ett Ongame-konto så att jag kan lägga till en biljett åt dig. Mvh /Niklas Citera
Redbet Postad 6 September , 2014 Författare Rapport Postad 6 September , 2014 bman789 Tjena Johan, Skulle du kunna ladda ner Ongameklienten och skapa dig ett Ongame-alias så ska jag lägga till en biljett åt dig =) Mvh /Niklas Citera
Redbet Postad 6 September , 2014 Författare Rapport Postad 6 September , 2014 TheValkyria Hej! Kul att du vill lira nästa fredag. Jag skulle bara behöva be dig om att logga in på Redbet, ladda ner Ongame-klienten och skapa dig ett Ongame-alias så att jag kan skicka över en ticket till dig =) Mvh /Niklas Citera
Redbet Postad 6 September , 2014 Författare Rapport Postad 6 September , 2014 DerSukker är gärna med Kul! Du har en biljett =) /Niklas Citera
Redbet Postad 7 September , 2014 Författare Rapport Postad 7 September , 2014 potat Snyggt =) Du har en biljett. 6 biljetter är nu ute totalt och lösenord till turneringen kan tänkas dyka upp inom någon dag! /Niklas Citera
Couchboy Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 användarnamn coouchboy nickname couchboy30 i lobbyn Citera
Recommended Posts