NeasK1 Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Tjenare! De är så här att jag har 400 kr på nordeabanken och jag har inget kort kopplat till de kontot. Så min fråga är om någon snäll själ kan föra över 400 i dollar till mitt pokerkonto på pokerstars så för jag över dom 400 vanlig banköverförning. Hjälp mig snälla . Skriv hur jag kan kontakta er. Facebook eller vad som . Ha de gött Citera
Sunbird88 Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Jag gör det gärna mot omvänd kurs Citera
NeasK1 Postad 3 September , 2014 Författare Rapport Postad 3 September , 2014 Vad menar du? Seriöst vill du hjälpa mig? Citera
PokerStars_Karl Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Hej, Man kan göra insättningar till PokerStars med banköverföring om man så önkar. Du väljer "Local Bank Transfer" i Kassan för att välja denna typ av insättningsalternativ. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
-TheKid- Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Tror inte Neask trollar. Möjligt att han skrivit fel. En duktig pokerspelare. Citera
NeasK1 Postad 3 September , 2014 Författare Rapport Postad 3 September , 2014 Tja Karl! Ja jag vet men eftersom att man måste ha bankkort till Trusly för att göra en insättning så går de inte. Jag har inget kort kopplat till den banken. Citera
PokerStars_Karl Postad 3 September , 2014 Rapport Postad 3 September , 2014 Hej, Notera att det inte är någon "Trustly" betalning eller liknande. Du behöver alltså inget bankkort för att göra en överföring. Har du ett bankkonto kan du göra en överföring. Väljer du "Local Bank Transfer" gör du en helt vanlig banköverföring till PokerStars. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Recommended Posts